Mijn konijntje is dood
zaterdag 31 juli 2010 om 11:52
zaterdag 31 juli 2010 om 12:06
quote:Loreyi schreef op 31 juli 2010 @ 12:03:
Over anderhalf uur moet ik al in het dierencrematorium zijn en dan is ze echt helemaal weg
Ze is nooit helemaal weg Lore, ze zit voor altijd in je hart en je herinneringen.
Maar ik weet hoe moeilijk en verdrietig het is de eerste tijd...
Grote nogmaals.
Over anderhalf uur moet ik al in het dierencrematorium zijn en dan is ze echt helemaal weg
Ze is nooit helemaal weg Lore, ze zit voor altijd in je hart en je herinneringen.
Grote nogmaals.
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
zaterdag 31 juli 2010 om 12:13
quote:Very Cherry schreef op 31 juli 2010 @ 11:52:
Same here, en same in huize Twompie. Kutzooi. We weten hoe je je voelt, het is een groot verdriet, zonder dramatisch te willen doen. Bij mij is het nu twee weken geleden en ik jank er nog steeds om. Sterkte!
En ook van de week bij Sarah Scott.
Sterkte allemaal
Same here, en same in huize Twompie. Kutzooi. We weten hoe je je voelt, het is een groot verdriet, zonder dramatisch te willen doen. Bij mij is het nu twee weken geleden en ik jank er nog steeds om. Sterkte!
En ook van de week bij Sarah Scott.
Sterkte allemaal
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 31 juli 2010 om 12:18
quote:Loreyi schreef op 31 juli 2010 @ 12:03:
Ik vind het zelf ook heel erg als ik een dier verlies, maar weet wel dat je dier blijft bestaan in je gedachten.
De eerste dagen kan het heel zwaar zijn. Maar juist dan weet je dat je veel van haar gehouden hebt.
Ik vind het zelf ook heel erg als ik een dier verlies, maar weet wel dat je dier blijft bestaan in je gedachten.
De eerste dagen kan het heel zwaar zijn. Maar juist dan weet je dat je veel van haar gehouden hebt.
Viva naar de knoppen.
zaterdag 31 juli 2010 om 12:19
quote:Soulcats schreef op 31 juli 2010 @ 12:06:
[...]
Grote nogmaals.
Mooi gezegd En het is waar. Ik denk nog regelmatig aan mijn kat die inmiddels alweer 4 jaar weg is.
Een dier verliezen is het enige nadeel aan het hebben van dieren. Sterkte!
[...]
Grote nogmaals.
Mooi gezegd En het is waar. Ik denk nog regelmatig aan mijn kat die inmiddels alweer 4 jaar weg is.
Een dier verliezen is het enige nadeel aan het hebben van dieren. Sterkte!
'I like to have powerful enemies. Makes me feel important.'
zaterdag 31 juli 2010 om 13:09
Ach lieverd wat helemaal klote..
Veel sterkte zo meteen, lief dat je haar een waardig afscheid gaat geven. Inderdaad SarahScott, VeryCher en ik ook in de afgelopen 2 weken allemaal een gebroken konijnenmoederhart.
Ja het is een dier en geen mens maar sjeezus wat is het verdrietig als je afscheid moet nemen van je stampertje.
Sterkte!
Veel sterkte zo meteen, lief dat je haar een waardig afscheid gaat geven. Inderdaad SarahScott, VeryCher en ik ook in de afgelopen 2 weken allemaal een gebroken konijnenmoederhart.
Ja het is een dier en geen mens maar sjeezus wat is het verdrietig als je afscheid moet nemen van je stampertje.
Sterkte!