digid-drama

31-07-2010 17:54 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goed, voordat ik helemaal krankjorem word...

Ik heb al 5x digid aangevraagd, precies zoals het hoort, netjes gebruikersnaam gekozen, wachtwoord bedacht en deze keer letterlijk manlief laten meekijken. 4 dagen wachten, inloggen en dan gebeurt het; stomme computer vraagt het zelfgekozen wachtwoord, ik netjes intypen en ja hoor; voor de 5e keer "het door u gekozen wachtwoord klopt niet... blabla... geblokkeerd... nieuwe aanvragen..

ECHT: wat doe ik inshemelsnaam fout????.

hellep!!!
Heb je niet per ongeluk met capslock getypt?

Ik roep ook maar wat...
Capslock?
Misschien maar eens een mailtje naar de webmaster van die site? Zo schiet het natuurlijk ook niet op en het lijkt eerder een technisch mankement dan dat jij het niet goed doet.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Zou wat zijn, blijkt dat ze niet heeft gelet op hoofdletter gevoelige wachtwoorden. Een paar letters met hoofdletter, andere met kleine letter en dan nog wat cijfers. Kan heel precies komen maar meestal staat het er dan als 'waarschuwing' bij. En als je zeker weet dat je het juist hebt ingevoerd, is het een probleem op de site zelf.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Type je wachtwoord eens gewoon in Word. Kijken of het er dan goed staat.
goed, waar het aan lag; geen idee.... in ieder geval geen capsloc (had het zonder en met geprobeerd) maar na bij " mijn gegevens" te kijken en daarna opnieuw te proberen (met overigens precies hetzelfde wachtwoord) is het inmiddels wel gelukt... hoera!!!!

Manlief stond al met ogen te draaien inmiddels (en pruttelde iets van vrouwen en computers...)

dank voor het meedenken!!!
Haha goed zo!
hihi, in ieder geval fijn!!
Goed dat het gelukt is.

Als manlief zo stond te pruttelen, waarom had hij het dan niet opgelost? De beste stuurlui....

Digid is drama, ik vergeet elk jaar mijn gebruikersnaam en wachtwoord en moet het dus elk jaar opnieuw aanvragen, en daar zitten dan die 5 werkdagen tussen, ben ik bijna weer te laat met mijn belastingaangifte. Nu heb ik mijn gebruikersnaam maar naar mezelf gemaild, in de hoop dat ik volgend jaar eraan denk dat ik dat mailtje in m'n mailbox heb zitten...
quote:mimama schreef op 31 juli 2010 @ 19:13:

Nu heb ik mijn gebruikersnaam maar naar mezelf gemaild, in de hoop dat ik volgend jaar eraan denk dat ik dat mailtje in m'n mailbox heb zitten...Is het een idee om je je gebruikersnaam en wachtwoord op te schrijven? Ik heb een bestand op mijn computer (maar een schriftje kan ook), waarin ik alle gebruikersnamen en geheugensteuntjes voor het wachtwoord neer zet. Met al die verschillende eisen tegenwoordig waaraan een gebruikersnaam en wachtwoord moet voldoen is het bijna niet meer te doen om ze allemaal te onthouden. Als ik het nu niet meer weet, pak ik mijn bestandje er even bij.
quote:Bibi73 schreef op 31 juli 2010 @ 20:19:

[...]

Is het een idee om je je gebruikersnaam en wachtwoord op te schrijven? Ik heb een bestand op mijn computer (maar een schriftje kan ook), waarin ik alle gebruikersnamen en geheugensteuntjes voor het wachtwoord neer zet. Met al die verschillende eisen tegenwoordig waaraan een gebruikersnaam en wachtwoord moet voldoen is het bijna niet meer te doen om ze allemaal te onthouden. Als ik het nu niet meer weet, pak ik mijn bestandje er even bij.Goed idee omdat voor alle wachtwoorden te doen. Daar ben ik misschien wel te slordig en vergeetachtig voor; aangezien ik het maar 1 keer per jaar nodig heb (bij de belastingaangifte), maar door het te combineren voor alle wachtwoorden is het wel een optie. Alleen dan moet je je computer wel weer goed beveiligen, of dat document dan, met een wachtwoord...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven