Hollandsche zuunigheid
zaterdag 31 juli 2010 om 20:24
Ik las zojuist in een ander topic een opmerking van een andere forummer die haar eigen chips mee nam naar de bioscoop. Weer een andere dame vertelde dat ze altijd haar eigen water en snaai meenam omdat ze het in de bios te duur vond.
Nu zijn dit stuk voor stuk hele lieve meiden hoor maar ik ben eigenlijk een beetje flabbergasted dat je je eigen eten meeneemt als je uit gaat. Een bioscoopbezoekje vind ik persoonlijk een uitje, en dat mag best wat kosten.
Wat vinden jullie?? En voor de volledigheid uiteraard een poll
Nu zijn dit stuk voor stuk hele lieve meiden hoor maar ik ben eigenlijk een beetje flabbergasted dat je je eigen eten meeneemt als je uit gaat. Een bioscoopbezoekje vind ik persoonlijk een uitje, en dat mag best wat kosten.
Wat vinden jullie?? En voor de volledigheid uiteraard een poll
zaterdag 31 juli 2010 om 20:37
Ik heb 2 exen gehad die het normaal vonden dat we gewoon daar wat kochten. Maar 1 keer met iemand geweest en we zaten wat krapper, en als ik hem al mee kreeg een keer naar de bios dan wilde hij niet "die dure troep", dus dan nam ik wat mee. Dus op zich zou ik liever daar gewoon wat kopen, maar als ik dan iemand naast mij heb die over het bedrag zit te mokken dan neem ik het wel mee.
Ik vind wel dat ze echt schofterige bedragen vragen. Echt niet normaal.
Ik vind wel dat ze echt schofterige bedragen vragen. Echt niet normaal.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 31 juli 2010 om 20:37
Als wij vroeger met het gezin (vader, moeder en 2 kinderen) naar een pretpark gingen, namen we zelf broodjes en pakjes drinken mee.
Mijn ouders zijn zelf best zuinig en ik heb daar ook wel iets van over genomen. Zij zouden nooit op een terras gaan zitten, want "voor een glas cola kun je heel hele fles kopen".
Ik ben ook wel zuinig, maar niet zoals mijn ouders.
Mijn ouders zijn zelf best zuinig en ik heb daar ook wel iets van over genomen. Zij zouden nooit op een terras gaan zitten, want "voor een glas cola kun je heel hele fles kopen".
Ik ben ook wel zuinig, maar niet zoals mijn ouders.
zaterdag 31 juli 2010 om 20:39
quote:Britannia schreef op 31 juli 2010 @ 20:35:
Jeej allemaal aan de aaiphone!!
De zuunigheid kan nog erger: het potje van de pastasaus omschudden met een beetje water zodat je álles er wel uit hebt!Dat doe ik dan weer wel.
Jeej allemaal aan de aaiphone!!
De zuunigheid kan nog erger: het potje van de pastasaus omschudden met een beetje water zodat je álles er wel uit hebt!Dat doe ik dan weer wel.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 31 juli 2010 om 20:41
Ik ga altijd op een terras lekker wat drinken als ik uit ga. En ook in de bios koop ik drinken en iets lekkers.
Uitzondering: als ik een hele dag op stap ga, neem ik eigen eten mee. Ik heb coeliakie, en je kunt niet overal zomaar vertrouwd glutenvrij eten. Maar goed, glutenvrij eten is per definitie duur, dus dat doe ik niet om kosten te besparen
Uitzondering: als ik een hele dag op stap ga, neem ik eigen eten mee. Ik heb coeliakie, en je kunt niet overal zomaar vertrouwd glutenvrij eten. Maar goed, glutenvrij eten is per definitie duur, dus dat doe ik niet om kosten te besparen
zaterdag 31 juli 2010 om 20:43
Zowel mijn kinderen als ik zijn nogal zuiplappen, dus ik neem idd drinken mee. Meestal koop ik dan in de bios iets te drinken, waar ze vervolgens niet genoeg aan hebben. Dan kan daarna het eigen drinken nog genuttigd worden.
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 31 juli 2010 om 20:44
zaterdag 31 juli 2010 om 20:45
zaterdag 31 juli 2010 om 20:46
Ik neem meestal wel een flesje water mee naar de bios. Soms neem ik ook m&m's mee. Als ik iets anders wil drinken dan koop ik het wel bij de bios, en popcorn koop ik natuurlijk ook gewoon daar.
Natuurlijk mag een avondje uit wat kosten. Maar ik kan elke euro maar een keer uitgeven, en dan ga ik liever daarna nog een paar glazen rosé erin gooien in een café. Daar smokkel ik dan niet mijn eigen fles mee.
Natuurlijk mag een avondje uit wat kosten. Maar ik kan elke euro maar een keer uitgeven, en dan ga ik liever daarna nog een paar glazen rosé erin gooien in een café. Daar smokkel ik dan niet mijn eigen fles mee.
Liever elitair dan een pauper!