weet iemand wat de afkorting pe in een sms betekent?
maandag 2 augustus 2010 om 21:15

maandag 2 augustus 2010 om 21:17

maandag 2 augustus 2010 om 21:22
wjnmk betekent, wil je nooit meer kwijt. Althans, zo gebruiken wij het. Par Example en Price/Earning zouden nergens op slaan in dit geval. Door verkeerd begrepen sms ruzie gekregen met iemand. Ik heb nogmaals uitgelegd hoe ik eea bedoelde en kreeg toen P(naam) en mij pe. Ik dacht misschien persoonlijk excuus. In die zin van, excuus dat wij het verkeerd begrepen hebben. Nou ja, dat hoopte ik eigenlijk. Wil helemaal geen ruzie.
maandag 2 augustus 2010 om 21:24
quote:Very Cherry schreef op 02 augustus 2010 @ 21:17:
PE is de afkorting voor price/earning (koers/winst). Het is een eenvoudige waardemeter bij de beoordeling van een aandeel. Hoe lager de verhouding PE, hoe goedkoper het aandeel.
PE is de afkorting voor price/earning (koers/winst). Het is een eenvoudige waardemeter bij de beoordeling van een aandeel. Hoe lager de verhouding PE, hoe goedkoper het aandeel.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 2 augustus 2010 om 21:25
quote:melkboer schreef op 02 augustus 2010 @ 21:22:
wjnmk betekent, wil je nooit meer kwijt. Althans, zo gebruiken wij het. Par Example en Price/Earning zouden nergens op slaan in dit geval. Door verkeerd begrepen sms ruzie gekregen met iemand. Ik heb nogmaals uitgelegd hoe ik eea bedoelde en kreeg toen P(naam) en mij pe. Ik dacht misschien persoonlijk excuus. In die zin van, excuus dat wij het verkeerd begrepen hebben. Nou ja, dat hoopte ik eigenlijk. Wil helemaal geen ruzie.En waarom bél je niet gewoon?
wjnmk betekent, wil je nooit meer kwijt. Althans, zo gebruiken wij het. Par Example en Price/Earning zouden nergens op slaan in dit geval. Door verkeerd begrepen sms ruzie gekregen met iemand. Ik heb nogmaals uitgelegd hoe ik eea bedoelde en kreeg toen P(naam) en mij pe. Ik dacht misschien persoonlijk excuus. In die zin van, excuus dat wij het verkeerd begrepen hebben. Nou ja, dat hoopte ik eigenlijk. Wil helemaal geen ruzie.En waarom bél je niet gewoon?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.