Bezemtopic 9

04-08-2010 16:12 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
En alweer een vers topic voor alle huishoudens die wel een bezem kunnen gebruiken!

Haal hier je inspiratie, de schouderkloppen en de schoppen!

En gezellig beppen is verplicht!

8ste bezem
Helleu,

Ik heb net een krabbeld Hot Pip Lellebel gehad, ik ga d`r zo ff zeggen dat we d`r missen.

Ik kan me goed voorstellen dat vriend wil dat jij je laat onderzoeken Coetje.

Maar ik kan me ook best voorstellen dat jij dat niet wil, iets met een kop in het zand enzo?!

Fijn dat het plekje niets was.

Zoebje, fijn weekend vast.

Ik ga weer ff verder met werken.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Helleu,

Ik heb net een krabbeld Hot Pip Lellebel gehad, ik ga d`r zo ff zeggen dat we d`r missen.

Ik kan me goed voorstellen dat vriend wil dat jij je laat onderzoeken Coetje.

Maar ik kan me ook best voorstellen dat jij dat niet wil, iets met een kop in het zand enzo?!

Fijn dat het plekje niets was.

Zoebje, fijn weekend vast.

Ik weer ff verder met werken.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
chocolover, 2 uur geleden

Morning ladies!

Gisteren de administratie niet gedaan maar heerlijk gezellig geborreld met vriend uit Engeland en nagekletst over de bruiloft

Vandaag dus:

Administratie Check

Belastingdienst bellen Check maar word vervolgd..

Keuken soppen

Swifferen
He wat fijn dat dat plekje niets is!
Oe Choco,bellen met belasting zal wel niet makkelijk zijn!Moeilijker wel

Ik heb gebeld en ha vind ook dat ik pas vanaf mijn 40e mezelf moet laten checken.Ben zo gezond als een vis

Wel stoppen met roken maar dat hoor ik al jaren en dat is voor niemand gezond.
Ik heb het idee dat ik aan het kwakkelen ben met mijn gezondheid. Eerst de mindere berichten van bloed, ogen en uitstrijkjes en nu heb ik al tijden last van mijn rechterarm. Ik denk een tennisarm, maar weet dat niet zeker. (straks even googlen) Huisarts is op vakantie en is maandag terug dan maak ik dus gelijk een afspraak met haar.

Wij zijn inmiddels alweer 10 maanden gestopt met roken!!
Fijn Coe dan is vriend ook gerustgesteld en dan weet jij wat je moet doen. (Wij ook dus). Heel verstandig.

Yonna wat vervelend is dat. Je hoort het vaker na het stoppen.

Hoewel een tennisarm natuurlijk niet daarmee te maken heeft.

Ach dat stoppen met roken hoor ik ook zo vaak. Het lukt me nog steeds niet hoor.
Boodschappen zijn binnen en keuken is van binnen en van buiten gesopt. Ook direct achter de verwarmingen geragd. Nu nog stofzuigen, dweilen en de was incl strijk wegwerken.

Fuss, je had een winterjas aan (ik geloof) Coe meegegeven om die aan mij door te geven, maar inmiddels ben ik bijna 20 kilo afgevallen, dus ik vrees dat die jas me te groot gaat zijn. Zou het zo zonde vinden als ik er dan vervolgens niets mee kan, misschien kun je er iemand anders een plezier mee doen?

Vond en vind het ontzettend lief van je dat je mij zomaar een jas wilde geven.

Stoppen met roken? Wat is dat? Ik ben alleen tijdens mijn zwangerschappen gestopt, maar daarna steeds weer begonnen. Veel te lekker.
zo, ik was er weer

Rainz, fijn je weer te lezen

Yonna, niet al te erg gaan kwakkelen hoor . Kun jij trouwens een goede macro lens adviseren. Dan weet ik wat ik moet vragen

Coe, wat fijn dat alles goed was
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Yonna en Happy,wat goed zeg!!Vind mezelf wel zwak dat ik dus blijkbaar niet zomaar kan stoppen,maar ooit gaat dat wel gebeuren.

En wat vervelend van alle klachten,hopelijk heb je snel wat duidelijkheid.:hug:

Rainz,jas hangt hier ja,ik wacht het antwoord van Fussie even af

Enne jezus,20 kilo!!Chapeau!

Zo,hier is het huis weer toonbaar,moet eigenlijk de voortuin doen maar het regent steeds.

Vanavond ga ik met mijn ouders naar tante "kijken"Morgenmiddag/avond is het afscheid nemen en zaterdag de crematie.Had nog wat voeten in de aarde,tante woont in Belgie,maar wilde in B gecremeerd worden.Nu was er een probleem met de verzekering omdat je voor ieder dorpje waar je doorheen rijdt met lijkwagen en volgauto moet betalen.Ondertussen weer opgelost maar zijn dingen waar je dus geen rekening mee houdt.
Tjonge wat een gedoe komt daar dan weer bij kijken Coe.

Net alsof een mens daar ooit bij stil staat als er dat soort dingen geregeld moeten worden..

Rainz! Meid, 20 kilo! Herkennen we je nog wel als we je zien?

En ik vond je al zo mooi vorige keer toen ik je zag!

Lieve Yonna, balen dat je zo kwakkelt met je lijf.

Worden er nog dingen verder onderzocht of zo?

Tja Zoeb..Het is nog een ranzig praatje maar goed.

Ik heb dus last van abnormaal veel afscheiding. Het meest verlies ik als ik naar de wc ben geweest voor een grote boodschap (dus als ik druk heb gezet) en ik kan het nog het beste omschrijven als een grote snottebel. Ruikt niet, jeukt niet, doet geen zeer, maar wel heel erg vervelend. En ik heb regelmatig pijn rechtsonder in mijn buik. Geen krampen, maar steken. Ook verlies ik soms wat bloed (dan is de afscheiding wat rozig) en dat is vreemd want sinds ik een mirena heb, heb ik nooit meer 1 druppel bloed verloren. Vandaar.

Als deze klachten aanhouden wil ik toch wel verder onderzoek, al zou ik niet weten wat ik zou kunnen mankeren.

Goldman en ik zijn even naar de stad gelopen. Op de markt gemarineerde scampies gekocht voor bij de pasta vanavond en aardbeien als toetje.

Ook nog even een bakkie koffie met een stukje appeltaart genuttigd.

Morgen ga ik balansen (zeg ik iedere dag, maar doe het nooit )
Its, welke camera heb jij?
Wij hebben een canon 450d en 500d, jonna.

Goldie kan het niet met het spiraaltje te maken hebben?
Ja Gold heb je het spiraaltje wel eens na laten kijken?

Coe wat ingewikkeld doen ze in België zeg. Wat een belachelijke regel trouwens. je zult maar van Zuid naar Noord moeten of van Oost naar West. Ben je een kapitaal kwijt.
Jeetje Coe, wat irritant dat ze daar zo ingewikkeld over doen..

Net heerlijk gegeten en zometeen onverwachts met lief naar de film. We gaan in jouw woonplaats Nikki, ik zal zwaaien onderweg
Nee dat heb nog niet na laten kijken. Dat is misschien de volgende stap.

Spiraaltje zit er nu 4 jaar en moet dus eigenlijk nog een jaartje mee moeten kunnen.

Veel plezier bij de fillem Gelfje!

Ik ga film op tv kijken: Imagine me and you. Over een vrouw die gaat trouwen maar gevoelens krijgt voor een andere vrouw.

Lijkt me wel interessant
Its, Happy is aan het kijken voor jullie.

Gelje, naar welke gaan zijn jullie geweest? Wij willen zaterdag naar Salt.

Gold
quote:itsme26 schreef op 05 augustus 2010 @ 15:15:

Yonna, niet al te erg gaan kwakkelen hoor . Kun jij trouwens een goede macro lens adviseren. Dan weet ik wat ik moet vragen

Als je echt macro wilt fotograferen heb je niet genoeg aan een gewone zoomlens waar ook de kreet "macro" op staat, maar dan zou je een echte macrolens moeten kopen.

En dan liefst ook nog één waarbij je niet te dicht bij het onderwerp hoeft te komen, dus met een redelijke brandpuntsafstand.

Kijk maar eens naar de Sigma AF 150/2.8 EX DG Macro HSM, de Tamron AF SP 90/2.8 Macro of de Canon EF 100mm f/2.8 Macro USM en de Canon EF 100mm f/2.8L Macro IS USM.

Voor de prijs in de USA is B&H in New York een goede maatstaf, zie http://www.bhphotovideo.com/
Goedemorgen!

Vandaag maar weer eens op pad. In het Brabantse deze keer. Ben blij dat ik een nieuwe TomTom heb, die leidt me de goede kant op

Geniet!
Môgge.

Yonna doet ie het rond Eindhoven? Of hoef je niet in die contreien?

Buurman is aan het stofzuigen, ik ga even vragen of ie mijn huis ook even meeneemt.
Moggu lieverds!

Yonna,als je nog eens in de buurt bent ben je van harte welkom voor een bakkie.Hopelijk werkt het weer een beetje mee vandaag.

Voor vandaag niet veel op het lijstje,eerst maar goed wakker worden.Later
Ik heb een hele waslijst. en die ga ik maar eens neerzetten. Dit weekend is er Festeynder en dan komen er zoveel mensen over de vloer. Ik zal maar zorgen dat het een beetje netjes is.

Oh en ik moet nog steeds iets verzinnen om mijn huis en voortuin te versieren. Het rijke Roomsche leven. Niet zo moeilijk eigenlijk.
Oh ja die lijst:

Beneden stoffen, stofzuigen en dweilen.

Keuken poetsen.

Tussendoor wassen en drogen.

W.c's en badkamer poetsen.

Bedden afhalen en wassen en drogen.

Boven hetzelfde als beneden.

Als ik klaar ben trakteer ik mezelf op een boswandeling met de honden.
goedemorgen

ik ben wel wakker, maar een beetje ziekjes. Keelpijn en verkouden. Vanochtend dus maar rustig aan doen zodat ik vanmiddag kan werken

Yonna veel plezier vandaag

Happy we gaan ons na het weekend verdiepen in de lenzen. Dan heb ik er alle tijd voor

En zoeb klinkt als een leuke traktatie
Beterschappels lieve I'ts.

De was draait,vaatwasser is uit- en ingeruimd.

Zometeen met Ukkie naar de bakker en daarna mijn moeder naar Belgie brengen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven