waarom hebben mensen geen leeftijd in hun profiel?
zaterdag 7 augustus 2010 om 17:06
Dit vroeg ik me al een paar keer af.
Bij sommige onderwerpen, vragen en verhalen vind ik het wel interessant om te weten hoe oud mensen zijn die reageren, maar dan kijk je en staat er niets..
Waarom hebben (veel) mensen hun leeftijd er niet bij staan?
en ben ik de enige die dit wel interessant vind?
Bij sommige onderwerpen, vragen en verhalen vind ik het wel interessant om te weten hoe oud mensen zijn die reageren, maar dan kijk je en staat er niets..
Waarom hebben (veel) mensen hun leeftijd er niet bij staan?
en ben ik de enige die dit wel interessant vind?

zaterdag 7 augustus 2010 om 18:34

zaterdag 7 augustus 2010 om 18:52
Ik zou het zelfs fijn vinden als de leeftijd bij alle postings staat, gewoon bij je nick!
Hoewel ik begrijp dat dat voor de meesten een brug te ver is.
Toch is het voor sommige verhalen en problemen wel fijn om te weten hoe oud iemand is.
Ik heb bijvoorbeeld geen idee of er hier meer twintigers of meer veertigers zitten.
Hoewel ik begrijp dat dat voor de meesten een brug te ver is.
Toch is het voor sommige verhalen en problemen wel fijn om te weten hoe oud iemand is.
Ik heb bijvoorbeeld geen idee of er hier meer twintigers of meer veertigers zitten.
zaterdag 7 augustus 2010 om 18:59
zaterdag 7 augustus 2010 om 19:46

zaterdag 7 augustus 2010 om 20:06
quote:Norre schreef op 07 augustus 2010 @ 19:17:
Ah! Het tweemaandelijkse rondje "hoe oud ben jij?" komt weer voorbij...
Daar is in principe toch niks mis mee dat mensen daar nieuwsgierig naar zijn?
Zeker omdat het hier op Viva nogal uiteenloopt van 20 tot 50. Er zijn mensen die ik nu best goed 'ken' door alle postings, dan ben ik ook wel benieuwd naar leeftijd.
Ah! Het tweemaandelijkse rondje "hoe oud ben jij?" komt weer voorbij...
Daar is in principe toch niks mis mee dat mensen daar nieuwsgierig naar zijn?
Zeker omdat het hier op Viva nogal uiteenloopt van 20 tot 50. Er zijn mensen die ik nu best goed 'ken' door alle postings, dan ben ik ook wel benieuwd naar leeftijd.