Bezemtopic 9

04-08-2010 16:12 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
En alweer een vers topic voor alle huishoudens die wel een bezem kunnen gebruiken!

Haal hier je inspiratie, de schouderkloppen en de schoppen!

En gezellig beppen is verplicht!

8ste bezem
Mogguh
Ik heb mijn zus gesproken op msn. Het gaat niet goed met moeder. Het lijkt er op dat ze opgegeven is.
Oei, Goldie. Wat zal je het moeilijk hebben.

Wat wreed ook om er zo achter te komen.

Its beterschap!

Ik hoop dat het verder goed gaat met iedereen!

Erik is de Mol en HPL de Lul.
Jee, Goldie wat een nieuws

Wat wil je er mee doen? Of beter gezegd: wil je er wat mee doen?

Dikke
Itskie beterschap!

Hier gaat alles z'n gangetje, vandaag werken, vanavond krijgen we bezoek, verder voor mij een rustig weekend, alleen zondag een verjaardag.

James gaat zaterdag nog op stap, ik ga dan lekker met een boek op de bank.

We zijn wel op zoek naar een oppas zodat we vaker samen weg kunnen, maar het is moeilijk. Ik wil graag iemand via via, zodat ik er meer vertrouwen in heb dat het wel goed zal gaan.

Zomaar iemand van marktplaats zie ik niet zo zitten...
Gold,wat een lastige situatie toch weer!Mag je het nog steeds niet weten?Veel sterkte want het zal hoe dan ook niet makkelijk zijn

MissM,heb je geen vroegere buurmeisjes,kinderen van vrienden die af en toe willen oppassen?Ik herken het probleem,je wil je kinderen niet zomaar bij iedereen achterlaten.En hoe zit het met onbekenden die zomaar een avond bij jou in huis komen,gaan ze niet snuffelen in je kasten e.d.

Pas iig goed op,mijn laatste ervaring was niet zo leuk
Jezus Gold wat een moeilijk situatie is het toch.

meissie, wat moet het dubbel voor je zijn.

Its gaat het al wat beter? Mijn traktatie is niet doorgegaan. En op de badkamer na, is mijn lijstje klaar.

Die doe ik morgen nog.
Miss M moeilijk als je niemand kent die je vertrouwd.

Kun je niet via via aan een leuke oppas komen?
Goedemorgen!

Ik was in Eindhoven gisteren, Zoeb en het ging feilloos!

Het is dat ik de hele dag bezig ben anders kwam ik zeker een bakkie doen,Coe.

Een druk weekend voor de boeg. Kennismakingsgesprekken, bezoekjes, film en nog zo het een en ander. Van bezemen komt helemaal niets! Bah, wat vervelend!

Geniet!
Lees ik net dat Z terug is, maar onder een andere naam....... Of ben ik nu mosterd?
Moggû!

Waar lees je dat Yonna? Had zij niet een ban?

Succes vandaag met werken!

Ik ga lekker winkelen, ik heb niets nodig, vriendin wel.

Ik denk dat ik ook met het nodige thuis kom, dat is altijd hè, als je niets nodig hebt.

Fijn weekend allemaal!
Op het topic van Sarah Scott; Fleur is terug. Z heet nu Vivamp
Môgge.

Ze is al lang terug onder die naam hoor. Eigenlijk vrij kort erna al. Volgens mij had ze geen ban, maar heeft ze haar account laten blokkeren. Ze heeft er al heel wat onder gepost.

Jaja Yonna, dat zul je wel vervelend vinden dat je niet kan bezemen. Die smile zegt genoeg.
Mogguh!

Mmetjes eerste tandje komt nu dan eindelijk door, ik voel een puntje

Ik vind het zo grappig, hij gaat ineens weer zo hard de afgelopen week
Leuk MissM!

Dit wordt mijn dag hoor, eerst bus gemist en nu 12 minuten wachten op de metro, maar het is droog.

Ik lees weinig van dat Z of hoe ze ook mag heten, en hou ik maar zo.
Hmz, hier regent het wel alweer.

Ik sta een beetje in Z negeer stand.

Het is toch steeds hetzelfde en ik heb het wel gezien.
Hallo maisjes.

Ik heb het retedruk met vakantie vieren.

Gisteren een rondleiding en bootvaart in de sluizen (toerist in eigen streek gespeeld) en vanmorgen uitgebreid rommelmarkten (bijna niks gekocht, alleen wat boeken).

Straks krijgen we visite dus ik ben al wel met de swiffert rond geweest. Zo op het eerste gezicht lijkt het redelijk aan kant te zijn, dus meer doe ik even niet.

Leuk MissM, een eerste tandje! Dat ziet er altijd zo schattig uit.

Coe, had jij begrafenis vandaag?

Sterkte meid.

Ik las Z ook al op de seks-pijllert. :zucht:

Ik ga er weer van door lieve meidels!

Ha meisjes,

Allemaal aan het weekend vieren?

Hier lekker (ahum) huishoudelijk aan t doen, boodschappen halen, soep koken, wasjes draaien, swifferen en dat soort gedoe. Het blijft niet mijn ding maarrr... vandaag sla ik me er aardig doorheen

Hebben jullie weleens gehoord van de club voor slechte huisvrouwen? Google er maar eens op, vond het wel grappig om te lezen dat er toch echt veel meer mensen zijn die het perfecte huisvrouw-schap niet onder de knie krijgen

We zijn donderdag naar Inception geweest, echt een goeie film!! Je moet wel opletten want in t begin kon ik er geen touw aan vastknopen (kan ook aan mij liggen natuurlijk ) met al die lagen maarrr t was echt de moeite waard!

Coe, is vandaag de uitvaart van je tante? Zal best een zware dag zijn voor je... we denken aan je lieverd

Gold, heavy hoor dat je van je zus via msn moet horen dat het zo slecht gaat met je moeder. Nog steeds neemt ze dus zelf geen contact met je op? Weet ook eigenlijk niet of je dat wel zou willen? Blijft wel een heel moeilijke situatie voor je...

MissM, wat leuk dat er nu echt tandjes komen! Heeft er niet al teveel last van want ze kunnen daar best ziek van zijn toch?

Yonna, is Ixsje weer helemaal de oude?

Zo, ik ga even thee zetten, nog een wasje ophangen en dat soort dingen. Straks mag ik van mezelf ff een half uurtje op de bank met thee en boek.
Zo, wat is het hier rustig vandaag!

Wij hadden gisteren bezoek, ik was (heel ongezellig maar wel erg nodig) al gaan slapen toen zij er nog waren.

Vandaag heb ik dus de restanten van het bacchanaal van gisteren opgeruimd, gewassen, veel met Mmetje gespeeld en een dutje gedaan.

En dadelijk ga ik lekker met een boek op bed.

M slaapt, James is de hort op en er is geen bal op tv. Ik grijp mijn kans
Goedemorgen!

En meteen: tot later

Het programma van vandaag: nog zoveel mogelijk slapen en een verjaardag.
Goedemorgen!

Slaap ze MissM!

Hoop dat jij een rustige nacht hebt gehad, Coe. Ik denk dat gisteren heftig was voor jullie!

Nikki, hoe verliep je dag verder nadat je de bus miste?

Gisteravond naar de film geweest; Salt. Vage film, waar niet veel van klopt.

Ixsje is weer helemaal de oude gelukkig, volgens de huisarts had hij last van zijn amandelen.

Happy staat sinasappels uit te persen en het ontbijt klaar te

maken. Drukke dag voor de boeg! Vanavond pas laat weer thuis.

Geniet!
goedemorgen dames

Lekker terug in bed kruipen hoor missM en ik ga ook gewoon naar bed als er bezoek is en ik moe ben

Yonna, geniet van je ontbijtje

Coe en goldie

Ik voel me alweer iets beter. Maar doe nog even lekker rustig aan vandaag.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Moggu lieverds!

Gister was idd de crematie van tante,mooi afscheid en ik heb zelfs nog wat voorgedragen.Zo sterk als ik me de hele week voelde,zo slecht voelde ik me gister.Heb dus niet veel meer gedaan dan gehuild,gehuild,gehuild.

Vandaag voel ik me iets beter.

Geen plannen behalve koffer inpakken voor oudste 2 die vanavond aan hun vakantie beginnen.
Ja Coe het komt toch bij je op een crematie hé. Wat dapper dat je wel iets voor hebt kunnen dragen. En dan maakt het niet uit of het in tranen is.

Het si druk hier. Het dorpse feestweekend is al in volle gang.

Het rijke Roomsche leven trekt straks voorbij. Ik heb een huisaltaartje naast mijn voordeur.

Met de Renault 4 ernaast als trekpleister.

Oud is oud hé. Het ziet er eigenlijk niet uit maar ach.
Hallo hier ben ik weer.

Rustig hier ja.

Coe, fijn dat het afscheid van je tante mooi was.

En het is helemaal niet erg en vreemd dat je verdrietig was. Tranen kunnen er maar beter uit zijn.

Wat heb je voorgedragen? Een bestaand stukje of iets zelfgeschreven?

Gelfje, ik wil ook lid worden van die club!

En ik vind dat je een mooi lijstje had gisteren!

MissM, goed voor joou dat je gewoon gaan slapen bent ondanks dat er visite was!

Vandaag ook lekker rustig houden dan is je batterij tegen morgen misschien weer wat opgeladen.

Fijn dat Ixje weer beter is Yonna.

Stuur die man van jou ook eens langs bij mij? Tjonge, die lekkere ontbijtjes steeds...

Bezemen hier:

Wassen, drogen vouwen blablabla...

Stofzuigen

Update over mijn moeder op de BH (privacygevoelig).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven