oude diskettes gevonden

08-08-2010 09:09 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi ik was aan het opruimen en wil een soort oud vriendinneboek, digitaal, maken met foto's en teksten enz. Nu kwam ik oude diskettes tegen met verhaaltjes enz maaaaaaaaaaar..................rarararara die kan ik natuurlijk niet openen op de huidige nieuwe moderne computer die we gewoon hebben. Heeft iemand enig idee hoe je die bestanden nog eraf zou kunnen halen? Ik hoop dat iemand me kan helpen. Bij voorbaat dank.....
Ik heb ook nog een 3,5 inch diskettestation in mijn zelf gebouwde PC.

Hoe nerdy is dat!
quote:wijnands schreef op 08 augustus 2010 @ 11:09:

Waarom moet er meteen een label op iemand die computers wel snapt? Plakken we die labels ook op iemand die goed kan sms'en? Een aardig stukje kan schrijven? 20km kan hardlopen zonder neer te vallen?

En op de oorspronkelijke vraag terug te komen. Vrijwel iedereen die jullie als "computernerd" beschouwden heeft al lang geen floppydrive meer in z'n systeem. Wellicht dat er nog eentje rondzwerft die nog niet weggeooid is maar dat is het wel?

Mijn man heeft vast nog wel ergens een floppydrive.

Het zal hem trouwens een biet zijn of iemand hem een computernerd noemt.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Gewist.

Het modereerbeleid van1Viva-Sanoma is beneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
ik zal eens even gaan rondvragen of inderdaad op MP kijken...wist niet dat er meteen een discussie zou ontstaan over computernerds ! doei en hartelijk dank voor de tips.......
Ga je lekker, Wijnands?
quote:delphicat schreef op 08 augustus 2010 @ 10:54:

Jij bent ook snel op de kast, wijnands?Hij is snel op de kast, en heeft nog de neiging om adviezen te geven die niet al te pragmatisch zijn. Kortom, hem moet je hebben, qua nerd
quote:loomii schreef op 08 augustus 2010 @ 11:26:

Ik heb ook nog een 3,5 inch diskettestation in mijn zelf gebouwde PC.

Hoe nerdy is dat! [afbeelding] engerd!
quote:wijnands schreef op 08 augustus 2010 @ 11:04:

Wat zeggen we de volgende keer dat iemand grafisch/dtp advies zoekt? "dan moet je een of andere kleurdoos hebben, die kunnen dat wel?"Deze functieomschrijving is nieuw voor me
Dit heb je nodig:

USB-diskette thingie

Nerd is trouwens een geuzennaam. Proud to be a nerd girl.

Hersens zijn de nieuwe spieren.
quote:wijnands schreef op 08 augustus 2010 @ 11:09:

En op de oorspronkelijke vraag terug te komen. Vrijwel iedereen die jullie als "computernerd" beschouwden heeft al lang geen floppydrive meer in z'n systeem. Wellicht dat er nog eentje rondzwerft die nog niet weggeooid is maar dat is het wel?

Ik heb er nog tientallen!

Vroeger Windows 95 installeren met 25 diskettes . *Pinkt traantje weg.*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven