Iemand al de iphone 4 icm t-mobile?

04-08-2010 16:11 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit ernstig te twijfelen.. Wel de nieuwste iphone, of toch (nog?) niet. Heeft iemand hem al en zoja, hoe is het bereik? Dat wil zeggen, zonder die "prachtige" bumper.
Ik ga wachten tot Vodafone 'm (met 'n normaal abonnement) heeft Wat ik tot nu toe om me heen hoor is dat het bereik al beter is dan die van de 3GS. Maar goed, dr komt vast ook 'n Iphone 5 die ook weer beter is. Maar dan kun je altijd wel blijven wachten
Kijk, dat is op zich al goed nieuws. Ik had juist de indruk (via i.net) dat het bereik er slechter op geworden is. Wil wel bij t-mobile blijven nl evm het verlengen van mijn abbo. Ach, ik twijfel nog heul even verder
ik heb hem sinds zaterdag, en ben er heel blij mee. Bereik valt echt niet zomaar weg, en ik ben een linkshandige. Het scherm is echt heel helder. Echt een heel mooi en fijn toestel.
Ik heb hem besteld. Hij komt waarschijnlijk aan het einde van de maand weer binnen. Ik kan niet wachten!!
Ik kan je er morgen meer over vertellen

Heb nu de oude en morgen komt m'n nieuwe speeltje binnen: joehoe!!
Doen! Ik heb m ook vanaf zaterdag en helemaal prima!
Oh ik word al weer helemaal blij

Heb zo'n vermoeden dat ik straks ga bestellen!
Heb nog niet besteld, dus als iemand nog ervaringen wil delen, graag! En de rest bedankt!
Net binnen: hij ligt aan de oplader dus hopelijk vanavond meer nieuws
Ik vind het nog veel te duur. Ik heb ong. 300 belminuten nodig en dan zit je zo op 44 euro per maand. Voor 300 minuten, internet en 250 sms'jes betaal ik nu 23 euro en dat vind ik eigenlijk wel genoeg. Ik wacht wel tot het goedkoper wordt. Mijn iPhone 3G moet het nog wel een tijdje volhouden.
Ik krijg hem ook morgen (vandaag), dus als je hem nog niet besteld hebt kan ik je morgen wel vertellen hoe het bevalt!
Kan iemand mij in Jip en Janneke taal vertellen wat nou het verschil is tussen die 3GS en die 4? Alleen iets met video, toch?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ohh ik wil zo graag de wittuh, ik blijf nog wel even wachten heb nu de 3GS net 6mnd ofzo en daarvoor de 3G ik maak niet weer dezelfde fout door te overhaast over te stappen naar een nieuw exemplaar, gewoon wachten Pinda je kunt het.....

*Zit op haar handen, om hem niet te bestellen!

Verry Cherry,

Als je es googled naar de Apple site daar leggen ze het heel goed en duidelijk uit a'la Jip & Janneke style of even op de iphoneclub.nl of de filmpjes op YouTube...

Kort samengevat, scherm is beter, accu is beter, nieuwe software, Imovie, HD filmen, uhmm wat was er nog meer, hij gaat bijna niet meer stuk, ja op die bovenstaande site's leggen ze het wat uitgebreider uit
Ik hoop dat iemand dit weet..... Ik heb een tijdelijk nummer van T-Mobile gekregen omdat pas begin volgende maand mijn nummer van een andere provider wordt overgenomen. Ik wilde gisteren mijn iPhone 4 registreren, maar welk telefoonnummer moet ik dan invullen? Mijn eigen nummer (wat nog niet is overgenomen) of het tijdelijk nummer (maar ik weet niet of ik dit nummer later nog in iTunes kan aanpassen).

Denk dat ik vandaag ook wel even met T-Mobile ga bellen.
Apple heeft het wachten wel heel makkelijk voor je gemaakt

Ik heb zelf de witte besteld, maar deze is nog niet leverbaar ivm productie problemen.
Ik heb hm ook binnen!!

ik vind hm wel wat minder mooi dan de 3G (ik heb daar de witte van).

maar het scherm is wel erg mooi!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven