Iemand al de iphone 4 icm t-mobile?
woensdag 4 augustus 2010 om 16:21
zondag 8 augustus 2010 om 17:03
maandag 9 augustus 2010 om 23:30
maandag 9 augustus 2010 om 23:34
Verry Cherry,
Als je es googled naar de Apple site daar leggen ze het heel goed en duidelijk uit a'la Jip & Janneke style of even op de iphoneclub.nl of de filmpjes op YouTube...
Kort samengevat, scherm is beter, accu is beter, nieuwe software, Imovie, HD filmen, uhmm wat was er nog meer, hij gaat bijna niet meer stuk, ja op die bovenstaande site's leggen ze het wat uitgebreider uit
Als je es googled naar de Apple site daar leggen ze het heel goed en duidelijk uit a'la Jip & Janneke style of even op de iphoneclub.nl of de filmpjes op YouTube...
Kort samengevat, scherm is beter, accu is beter, nieuwe software, Imovie, HD filmen, uhmm wat was er nog meer, hij gaat bijna niet meer stuk, ja op die bovenstaande site's leggen ze het wat uitgebreider uit
dinsdag 10 augustus 2010 om 07:26
Ik hoop dat iemand dit weet..... Ik heb een tijdelijk nummer van T-Mobile gekregen omdat pas begin volgende maand mijn nummer van een andere provider wordt overgenomen. Ik wilde gisteren mijn iPhone 4 registreren, maar welk telefoonnummer moet ik dan invullen? Mijn eigen nummer (wat nog niet is overgenomen) of het tijdelijk nummer (maar ik weet niet of ik dit nummer later nog in iTunes kan aanpassen).
Denk dat ik vandaag ook wel even met T-Mobile ga bellen.
Denk dat ik vandaag ook wel even met T-Mobile ga bellen.