Verjaardagskalender die je neer kunt zetten?

08-08-2010 19:38 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een hele leuke verjaardagskalender (op het toilet zoals iederen ) , maar die hangt aan zo'n plakhaakje en komt steeds van de muur zeilen.

Nu wil ik geen gaten boren in de tegels, veel te bang dat die kapot gaan en wil uberhaupt gewoon geen gaten in de muren op het toilet boren.

Dus zoek ik een verjaardagskalender die je neer kunt zetten....maar ik zit me suf te googlen en kan niks vinden.

Wil er geen een zelf ontwerpen, maar gewoon kant en klaar kopen.

Iemand ideeen waar je die kunt kopen?
Je kunt ook een gaatje in een voeg boren. Geen kapotte tegels en is makkelijk te vullen.
The time is now
Ware het niet dat wij hele grote tegels aan de muur hebben en dus weinig voegen. En de voegen die er zitten, zitten natuurlijk precies op de verkeerde plek.

Ik wil dus echt een staande kalender.....
ik heb van alles hangen in de wc met van die vacuumplakkers (doorzichtig). okee af en toe met erg warm weer vallen ze er een keer af en plak ik heb er weer op. klaar !
Ik begrijp het. Op Google vind ik inderdaad alleen sites waar je zelf een kalender kunt ontwerpen. Heb je al in 'echte' winkels gekeken zoals Bruna en Expo?
The time is now
Ben je dan niet bang, dat je kalender in de pot valt?

Ik zou gewoon een drupje lijm op de plakhaak doen, blijft het goed vast zitten.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
@mikado: die vacuumstikkers heb ik dus ook, maar onze tegels zijn niet geheel glad, dus ze hechten blijkbaar niet goed genoeg.

@nikkinuts: ik wil niet lijmen of spijkeren....

@banba: nee, nog niet in echte winkels wezen kijken. Ik dacht: ik ga lekker online shoppen, maar da's dus nog niet zo makkelijk.....
Misschien een kookboekstandaard kopen en de kalender daar op zetten?
Bij de ikea heb je zo'n standaardje (6 blaadjes x 2 (voor en achter) waar je foto's in kan doen.

Ik heb toen een keer een kalendersjabloon via office-sjablonen gedownload en deze toen, digitaal, gevuld met de verjaardagen.

Deze heb ik toen in het standaardje gedaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven