Bezemtopic 9
maandag 9 augustus 2010 om 12:11
Oja Gelfje, ik heb je op Hyves ook al gefeliciteerd hoor, maar hier dan ook nog maar een keer:
Gefeliciteerd met je verjaardag!!!
En Druif, tjeeetje ik had niet begrepen dat de aanrijding zo heftig was.
Wel fijn dat het nu weer weer beter met je gaat.
Ehh bezemen....waz da?
(Ik ga alleen stofzuigen en was opruimen.)
Gefeliciteerd met je verjaardag!!!
En Druif, tjeeetje ik had niet begrepen dat de aanrijding zo heftig was.
Wel fijn dat het nu weer weer beter met je gaat.
Ehh bezemen....waz da?
(Ik ga alleen stofzuigen en was opruimen.)
maandag 9 augustus 2010 om 13:45
Wij hebben hier gisteren onze agenda voor de komende weken eens bekeken, en dan vooral om te kijken wanneer wij weer een weekend zonder reportages, verjaardagen, kennismakingsgesprekken of vakantie hebben. Wij kwamen toen uit op het weekend van 6 november
Maar jullie zijn in dat weekend, zaterdag dan wel zondag, van harte welkom om hier te meeten en dan beloof ik dat ik mijn schort aantrek en iets lekkers ga kokkerellen
Maar jullie zijn in dat weekend, zaterdag dan wel zondag, van harte welkom om hier te meeten en dan beloof ik dat ik mijn schort aantrek en iets lekkers ga kokkerellen
maandag 9 augustus 2010 om 14:40
Alleen je schort?
MissM, voel je je al wat beter?
Wanneer komt Mamz eigenlijk weer terug?
Net wezen wandelen. Voor het eerst weer anar de supermarkt gelopen. Wat kan dat dan lekker zijn zeg.
Zoonlief mocht mee midgetgolfen met een vriendje, dus ik ga nu nog lekker even op bed een dvd kijken. Zo houd ik het wel vol tot eind december
MissM, voel je je al wat beter?
Wanneer komt Mamz eigenlijk weer terug?
Net wezen wandelen. Voor het eerst weer anar de supermarkt gelopen. Wat kan dat dan lekker zijn zeg.
Zoonlief mocht mee midgetgolfen met een vriendje, dus ik ga nu nog lekker even op bed een dvd kijken. Zo houd ik het wel vol tot eind december
maandag 9 augustus 2010 om 17:00
quote:fussie schreef op 09 augustus 2010 @ 14:40:
Alleen je schort?
Ik krijg nu hele rare (of misschien niet rare) ideeën.
Nee zeg, ik krijg mijn man nooit mee. Maar voor diegene die dat wel voor elkaar krijgen is het mij best. Gezelliger voor Happy dan alleen maar die vrouwen. Denk ik zomaar.
Hoewel dat nu met dat schort niet eens zeker is.
Alleen je schort?
Ik krijg nu hele rare (of misschien niet rare) ideeën.
Nee zeg, ik krijg mijn man nooit mee. Maar voor diegene die dat wel voor elkaar krijgen is het mij best. Gezelliger voor Happy dan alleen maar die vrouwen. Denk ik zomaar.
Hoewel dat nu met dat schort niet eens zeker is.
dinsdag 10 augustus 2010 om 09:51
dinsdag 10 augustus 2010 om 10:02
dinsdag 10 augustus 2010 om 11:17
dinsdag 10 augustus 2010 om 11:39
dinsdag 10 augustus 2010 om 11:40
Pff, had om half 10 al iedereen hier gevoederd, jongste gebadderd en de Oudste naar de BSO gebracht met aansluitend een wandeling met jongste. Dacht dus mooi even wat tijd te hebben om licht te bezemen. Maar daar denkt jongste anders over. Die heeft net een uur bij mama gelegen en ligt nu te slapen.... voor heel even vrees ik zo maar.
Nou ja, dan maar even snel de dingen op zijn plek leggen, vaatwasser vullen of legen (geen idee of er iets in zit) en weer mama zijn
Nou ja, dan maar even snel de dingen op zijn plek leggen, vaatwasser vullen of legen (geen idee of er iets in zit) en weer mama zijn
dinsdag 10 augustus 2010 om 12:51
Ja, het gaat eigenlijk best goed mag ik wel zeggen. Vorige week echt een inzinking gehad (achteraf gezien door alle kwaaltjes en jeuk enzo) maar nu gaat het weer een stuk beter. Niet dat de kwaaltjes nu foetsie zijn maar ik voel me er wel beter onder. En ik hoef niet zoveel van mezelf. Skippy heeft eten nodig, ik ook en als Zoonlief thuis is hij ook maar dat is het dan ook. Alles wat ik dan nog meer doe is mooi meegenomen.
Het valt me iig erg mee. Vorige week was ik nog erg bang weer bij de praatjuf terecht e komen, nu denk ik dat het zomaar gewoon goed gaat
Het valt me iig erg mee. Vorige week was ik nog erg bang weer bij de praatjuf terecht e komen, nu denk ik dat het zomaar gewoon goed gaat
dinsdag 10 augustus 2010 om 13:04
Mooi zo, Fus, neem er lekker de tijd voor!
Het is zo jammer als je druk bent met allerlei dingen die niet zo belangrijk zijn en daardoor niet ontspannen lekker met je kleintje bezig kunt zijn
(ook grote valkuil voor mij trouwens: allerlei dingen die "moeten" en daardoor geen tijd hebben om Mmetjes ritme volgen (en dat moet uiteindelijk toch, anders breekt het je op), of leuke dingen te doen).
Het is zo jammer als je druk bent met allerlei dingen die niet zo belangrijk zijn en daardoor niet ontspannen lekker met je kleintje bezig kunt zijn
(ook grote valkuil voor mij trouwens: allerlei dingen die "moeten" en daardoor geen tijd hebben om Mmetjes ritme volgen (en dat moet uiteindelijk toch, anders breekt het je op), of leuke dingen te doen).
dinsdag 10 augustus 2010 om 15:36
Haai,
Fuss, rustig aan. Fijn dat het beter gaat, houden zo.
En blijf genieten.
Ik ben een avond mens, geen nacht mens.
Ik doe echt het meeste werk na 14.00 `s middags.
En als ik niet oplet lig ik te laat in bed.
Ohhh ja, ik bedenk me opeens dat ik 21 augustus overdag wel kan. Ik kan alleen `s avonds niet.
Ik ga weer iets doen, het is al 14.00 geweest hè.
Fuss, rustig aan. Fijn dat het beter gaat, houden zo.
En blijf genieten.
Ik ben een avond mens, geen nacht mens.
Ik doe echt het meeste werk na 14.00 `s middags.
En als ik niet oplet lig ik te laat in bed.
Ohhh ja, ik bedenk me opeens dat ik 21 augustus overdag wel kan. Ik kan alleen `s avonds niet.
Ik ga weer iets doen, het is al 14.00 geweest hè.
Erik is de Mol en HPL de Lul.