Bezemtopic 9

04-08-2010 16:12 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
En alweer een vers topic voor alle huishoudens die wel een bezem kunnen gebruiken!

Haal hier je inspiratie, de schouderkloppen en de schoppen!

En gezellig beppen is verplicht!

8ste bezem
Oja Gelfje, ik heb je op Hyves ook al gefeliciteerd hoor, maar hier dan ook nog maar een keer:

Gefeliciteerd met je verjaardag!!!

En Druif, tjeeetje ik had niet begrepen dat de aanrijding zo heftig was.

Wel fijn dat het nu weer weer beter met je gaat.

Ehh bezemen....waz da?

(Ik ga alleen stofzuigen en was opruimen.)
MissM, heb je misschien tekort aan suiker?

Ik krijg het altijd als ik te weinig suiker in mijn bloed heb,. Boterham met suiker eten of iets anders zoet is dan de oplossing.

Succes
Toch maar aan het een en ander begonnen.

Vaatwasser is leeg

Was draait

(Mount ever)Was is gevouwen en opgeruimd.

Nu eerst iets eten.
Meeten tijdens een door mij verzorgd ontbijt? Ja hoor, prima. Iedereen op een willekeurige zondag rond een uur of 8 hier present en ik ga aan het kokkerellen, al kan ik dan niet garanderen dat het ontbijt op bed wordt
Mogen we dan al zaterdagavond komen Happy?

Augustus lukt mij niet meer, september ook niet.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Jemig Nik, heb je zo'n volle agenda???

Ach.. dat zeg ik nu wel maar als ik eens goed ga kijken blijkt waarschijnlijk ook dat ik 7 van de 10 weekenden al volgepland heb
Wij hebben hier gisteren onze agenda voor de komende weken eens bekeken, en dan vooral om te kijken wanneer wij weer een weekend zonder reportages, verjaardagen, kennismakingsgesprekken of vakantie hebben. Wij kwamen toen uit op het weekend van 6 november

Maar jullie zijn in dat weekend, zaterdag dan wel zondag, van harte welkom om hier te meeten en dan beloof ik dat ik mijn schort aantrek en iets lekkers ga kokkerellen
Alleen je schort?

MissM, voel je je al wat beter?

Wanneer komt Mamz eigenlijk weer terug?

Net wezen wandelen. Voor het eerst weer anar de supermarkt gelopen. Wat kan dat dan lekker zijn zeg.

Zoonlief mocht mee midgetgolfen met een vriendje, dus ik ga nu nog lekker even op bed een dvd kijken. Zo houd ik het wel vol tot eind december
quote:fussie schreef op 09 augustus 2010 @ 14:40:

Alleen je schort?

tegen november heb ik vast ook wel weer een vrij weekend verdiend

Geloof dat happy lekker kan koken dus ik meld me aan en wil itsman wel assistent in de keuken gooien
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ik werk om het weekend, Gelfje. Dan gaat het hard hoor.

Doen we het dit keer met partners dan? Ik geloof niet dat ik Sportman er bij hoef te hebben.
quote:fussie schreef op 09 augustus 2010 @ 14:40:

Alleen je schort?

Ik krijg nu hele rare (of misschien niet rare) ideeën.

Nee zeg, ik krijg mijn man nooit mee. Maar voor diegene die dat wel voor elkaar krijgen is het mij best. Gezelliger voor Happy dan alleen maar die vrouwen. Denk ik zomaar.

Hoewel dat nu met dat schort niet eens zeker is.

Moggûh!

Dus de meet is in Hiertown? Gezellig!

Moet nog wakker worden, was weer eens te vroeg op enzo.... Wel genoeg werk te doen, dat scheelt!

Geniet!
Môgge

Yonna is altijd zo vroeg.

Dus we meeten pas in november?
Mogguh!

Heb een ontzettend houten kop maarrr.. gisteren wel een gezellige avond gehad

Jammer dat we pas in november kunnen meeten.. is er al een datum? Dan ga ik die namelijk snel reserveren!!

Mijn lijstje voor vandaag:

- zien dat ik mn werkdag doorkom

- koken, eten & hangen

Fijne dag vandaag!
goedemorgen dames

yonna, is duidelijk een ochtendmens. ik begin pas te leven na een uurtje of 9.00. Daarom draai ik ook liever geen vroege diensten

Gelf, ik hoop dat een leuk feestje was. Dan is die houten kop ook wat minder erg
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Hier nog een 'geen-ochtendmens' die komt zwaaien.

Ik ben trouwens ook geen avondmens.

Ik ben een overdag-mens.

Leuk feestje gehad Gelfje?

Weekend van 6 november hou ik vrij Happy en Yonna!

Dus het weekend van 21-22 augustus schrappen we als evt meet-datum?

*Gaat weer verder met vakantie vieren*
Ik ben een ochtend en avondmens en ik ben daar erg gelukkig mee. Ik kan tot 5 uur een spannend boek uitlezen en dan evengoed om half zeven weer kwiek opstaan. (Zoals vannacht)

Ik ben trouwens nooit zo van vroeg naar bed gaan. 't Is altijd veel te snel 12 uur en dan ben ik nog met van alles bezig.
Pff, had om half 10 al iedereen hier gevoederd, jongste gebadderd en de Oudste naar de BSO gebracht met aansluitend een wandeling met jongste. Dacht dus mooi even wat tijd te hebben om licht te bezemen. Maar daar denkt jongste anders over. Die heeft net een uur bij mama gelegen en ligt nu te slapen.... voor heel even vrees ik zo maar.

Nou ja, dan maar even snel de dingen op zijn plek leggen, vaatwasser vullen of legen (geen idee of er iets in zit) en weer mama zijn
Ha Fus

Gaat het nog allemaal een beetje?
Ja, het gaat eigenlijk best goed mag ik wel zeggen. Vorige week echt een inzinking gehad (achteraf gezien door alle kwaaltjes en jeuk enzo) maar nu gaat het weer een stuk beter. Niet dat de kwaaltjes nu foetsie zijn maar ik voel me er wel beter onder. En ik hoef niet zoveel van mezelf. Skippy heeft eten nodig, ik ook en als Zoonlief thuis is hij ook maar dat is het dan ook. Alles wat ik dan nog meer doe is mooi meegenomen.

Het valt me iig erg mee. Vorige week was ik nog erg bang weer bij de praatjuf terecht e komen, nu denk ik dat het zomaar gewoon goed gaat
Mooi zo, Fus, neem er lekker de tijd voor!

Het is zo jammer als je druk bent met allerlei dingen die niet zo belangrijk zijn en daardoor niet ontspannen lekker met je kleintje bezig kunt zijn

(ook grote valkuil voor mij trouwens: allerlei dingen die "moeten" en daardoor geen tijd hebben om Mmetjes ritme volgen (en dat moet uiteindelijk toch, anders breekt het je op), of leuke dingen te doen).
Haai,

Fuss, rustig aan. Fijn dat het beter gaat, houden zo.

En blijf genieten.

Ik ben een avond mens, geen nacht mens.

Ik doe echt het meeste werk na 14.00 `s middags.

En als ik niet oplet lig ik te laat in bed.

Ohhh ja, ik bedenk me opeens dat ik 21 augustus overdag wel kan. Ik kan alleen `s avonds niet.

Ik ga weer iets doen, het is al 14.00 geweest hè.
Zo, weer bijna naar huis, daar puinruimen, het is weer nodig.

En dan op tijd naar bed, hopelijk een beetje bijtanken.

tot later!
Slaap lekker MissM.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven