iPhone 3gs via Vodafone?

donderdag 12 augustus 2010 om 13:55
Heb het zelf ook overwogen, maar nog niet gedaan (ben bang voor iphone-verslaving denk ik). Maar in elk geval kost het in totaal, voor contract van 2 jaar, via Vodafone ongeveer evenveel als via T-mobile. Scheelt echt vrijwel niks in elk geval.
Maar waar lees je dan dat je het niet via Vodafone moet doen?
Over het nieuwe model zijn wel veel discussies, omdat die slechtere ontvangst zou hebben als je het toestel verkeerd vasthoudt. Zie ook bericht Consumentenbond. Apple geeft al gratis speciale hoesjes uit voor dit model.
Maar waar lees je dan dat je het niet via Vodafone moet doen?
Over het nieuwe model zijn wel veel discussies, omdat die slechtere ontvangst zou hebben als je het toestel verkeerd vasthoudt. Zie ook bericht Consumentenbond. Apple geeft al gratis speciale hoesjes uit voor dit model.
donderdag 12 augustus 2010 om 14:54
quote:emaille schreef op 12 augustus 2010 @ 13:52:
ik zou never nooit overstappen naar t-mobile. Dan moet je echt onder een steen hebben geleefd als je dat overweegt.
Ik had een maand een prepay toestel met tmobile en had gewoon geen bereik in de trein tussen R'dam en den haag.
Niet dat ik zo'n treinbeller ben, maar dat was me toch even irritant!
Mijn vriendinnen met tm moeten bij mij thuis de tuin in om ontvangst te hebben terwijl ik met hi gewoon in de kelder bereik heb.
ik ben dus geen t.mo fan.
ik zou never nooit overstappen naar t-mobile. Dan moet je echt onder een steen hebben geleefd als je dat overweegt.
Ik had een maand een prepay toestel met tmobile en had gewoon geen bereik in de trein tussen R'dam en den haag.
Niet dat ik zo'n treinbeller ben, maar dat was me toch even irritant!
Mijn vriendinnen met tm moeten bij mij thuis de tuin in om ontvangst te hebben terwijl ik met hi gewoon in de kelder bereik heb.
ik ben dus geen t.mo fan.
Poelepoelepoelepoes!