Bezemtopic 9
donderdag 12 augustus 2010 om 11:36
quote:Miss Moneypenny schreef op 12 augustus 2010 @ 10:32:
En dan zing je zeker dat liedje bij van "i'm to sexy", Happy?
I'm too sexy for my shorts too sexy for my shorts
So sexy it hurts
And I'm too sexy for Milan too sexy for Milan
New York and Japan
And I'm too sexy for your party
Too sexy for your party
No way I'm disco dancing
En dus.....gezien het 2de couplet zal ik het netjes houden straks
En dan zing je zeker dat liedje bij van "i'm to sexy", Happy?
I'm too sexy for my shorts too sexy for my shorts
So sexy it hurts
And I'm too sexy for Milan too sexy for Milan
New York and Japan
And I'm too sexy for your party
Too sexy for your party
No way I'm disco dancing
En dus.....gezien het 2de couplet zal ik het netjes houden straks
donderdag 12 augustus 2010 om 13:05
Happy!
Ook goedemorgen. (Ik heb schandaalig uitgeslapen vandaag)
Mijn autootje staat vandaag in de spuiterij (ivm aanrijding van een paar weken geleden) en nu heb ik een nieuwe Mini tot mijn beschikking. Best een leuk karretje. Ik ga vanmiddag even een ritje doen
Oh en ik staar misschien ook wel , ik ben me er in ieder geval niet van bewust. Ik geeft mijn ogen nou eenmaal wel graag de kost.
Maar goed, soms springt er gewoon 'iets' in het oog waar je dan bewust of niet bewust naar kijkt.
Coe, toch goed dat je even van je af gaat praten. Vin ik .
Ook goedemorgen. (Ik heb schandaalig uitgeslapen vandaag)
Mijn autootje staat vandaag in de spuiterij (ivm aanrijding van een paar weken geleden) en nu heb ik een nieuwe Mini tot mijn beschikking. Best een leuk karretje. Ik ga vanmiddag even een ritje doen
Oh en ik staar misschien ook wel , ik ben me er in ieder geval niet van bewust. Ik geeft mijn ogen nou eenmaal wel graag de kost.
Maar goed, soms springt er gewoon 'iets' in het oog waar je dan bewust of niet bewust naar kijkt.
Coe, toch goed dat je even van je af gaat praten. Vin ik .
donderdag 12 augustus 2010 om 13:31
Misschien kun je Happy Me veranderen in Happy Us, zo na de meet
Vandaag is een lamballendag. Oke, de vaatwasser heeft gedraaid en de mevrouw van het consternatiebureau is geweest. Maar verder gaat er hier niets uit handen komen. En wanneer ik boodschappen moet doen weet ik ook nog even niet. Ik ben allang blij als Skippy eens slaapt
Vandaag is een lamballendag. Oke, de vaatwasser heeft gedraaid en de mevrouw van het consternatiebureau is geweest. Maar verder gaat er hier niets uit handen komen. En wanneer ik boodschappen moet doen weet ik ook nog even niet. Ik ben allang blij als Skippy eens slaapt
donderdag 12 augustus 2010 om 16:10
Ik zal hem aan zijn schortje trekken straks....is die man nou helemaal besodemieterd?
Ik heb één boek af!! En het goede nieuws is dat de leveranciers ook de albums afgestuurd hebben!
Aan het volgende boek kan dus ook eindelijk gewerkt worden volgende week!
Straks even naar de fysiotherapie. Ze gaan mijn tenniselleboog in tapen, want ik kan niet eerder dan volgende week terecht voor behandeling. Dus ik hoop dat het tapen wat verlichting geeft.
Ik heb één boek af!! En het goede nieuws is dat de leveranciers ook de albums afgestuurd hebben!
Aan het volgende boek kan dus ook eindelijk gewerkt worden volgende week!
Straks even naar de fysiotherapie. Ze gaan mijn tenniselleboog in tapen, want ik kan niet eerder dan volgende week terecht voor behandeling. Dus ik hoop dat het tapen wat verlichting geeft.
donderdag 12 augustus 2010 om 16:24
Dat hoop ik ook voor je Yonna!
Vanmiddag met het boodschappen doen kwam ik de moeder van mijn vriendin tegen.Zij kan me altijd zo raken,dat ik huilend de winkel uitgegaan ben.Zijn naar terras verderop gelopen en daar heb ik mijn hart kunnen luchten,gejankt en gelachen.Heeft me zo goed gedaan dat ik net een bosje bloemen heb afgegeven.Wat een wereldmens is dat toch!
Straks met vriend en Ukkie mosselen eten.Mjammie!
Vanmiddag met het boodschappen doen kwam ik de moeder van mijn vriendin tegen.Zij kan me altijd zo raken,dat ik huilend de winkel uitgegaan ben.Zijn naar terras verderop gelopen en daar heb ik mijn hart kunnen luchten,gejankt en gelachen.Heeft me zo goed gedaan dat ik net een bosje bloemen heb afgegeven.Wat een wereldmens is dat toch!
Straks met vriend en Ukkie mosselen eten.Mjammie!
donderdag 12 augustus 2010 om 17:00
donderdag 12 augustus 2010 om 17:06
Yonna,zij kan me op een bepaalde manier aankijken en dan lijkt het wel of er geen eind komt aan de waterval woorden van mijn kant.Ze had me al gemaild met de vraag of ze koffie kon komen drinken,maar ik had nog niks laten horen omdat dat voor mezelf nogal moeilijk was.Achteraf had ik beter maandag al met haar af kunnen spreken,had me een hoop slapeloze nachten bespaart.Ze voelde al dat ik haar nodig had,zeg maar.Hebben afgesproken dat ik voortaan gewoon wel bel,mail of wat dan ook.
donderdag 12 augustus 2010 om 19:09
Praat jij ons maar bij, Gold. Hoezo anti climax? Ik steek er geen energie in, in dat topic. Ben veuls te blij dat wij zo'n lekker clubje hebben!
Coe, zij lijkt wel een soort van Sensei. In Japan is dat een leraar voor zelfverdediging (vechtsporten), hier is het meer een psychologische leraar met een groot inlevingsvermogen.
Fijn dat zij er voor je was!
Ik kreeg net een cadeautje van Happy en ik moest er vreselijk om huilen! Happy heeft een foto gemaakt, die zet ik straks op de BH.
Coe, zij lijkt wel een soort van Sensei. In Japan is dat een leraar voor zelfverdediging (vechtsporten), hier is het meer een psychologische leraar met een groot inlevingsvermogen.
Fijn dat zij er voor je was!
Ik kreeg net een cadeautje van Happy en ik moest er vreselijk om huilen! Happy heeft een foto gemaakt, die zet ik straks op de BH.
donderdag 12 augustus 2010 om 22:25
Haai lieffies.
Het was drukdrukdruk, beetje bijgelezen op mijn mobiel, maar dan mis je dus de helf.
Coetje, wat een ellende heb je de laatste tijd zeg.
Goed dat je de moeder van je vriendin tegen kwam. Ik hoop echt dat je goed je hart kan luchten, dit trekt geen mens.
En nu ga ik naar bed, ben moe.............
Het was drukdrukdruk, beetje bijgelezen op mijn mobiel, maar dan mis je dus de helf.
Coetje, wat een ellende heb je de laatste tijd zeg.
Goed dat je de moeder van je vriendin tegen kwam. Ik hoop echt dat je goed je hart kan luchten, dit trekt geen mens.
En nu ga ik naar bed, ben moe.............
Erik is de Mol en HPL de Lul.
vrijdag 13 augustus 2010 om 09:22
Goeiemorgen!
Ik ben al buiten geweest, telt dat ook?
Zoonlief is met de BSO naar de Beestenbergen (BeekseBergen) dus had ik beide heren al om kwart over 8 gevoed en gekleed. Het gaat steeds beter
Nu slaapt Skippy lekker en pak ik zo een boek.
Rainz, ik had het gelezen van de jas. Dan ga ik er iemand anders voor zoeken Fijn dat je zoveel kwijt bent! Hier is er in de drie weken na de bevalling ook alweer 20 af.... Nog maar een klein beetje nog en dan alles nog wat er daarvoor al aan zat
oh, en Gold, het onderkantje gaat steeds minder eigenlijk. Moet nu zelfs douchen na toiletbezoek Maar goed, ben gestopt met de staalpillen dus het zal wel beter gaan nu denk ik. Hoop ik. Anders kun je me morgen opvegen.....
Ik ben al buiten geweest, telt dat ook?
Zoonlief is met de BSO naar de Beestenbergen (BeekseBergen) dus had ik beide heren al om kwart over 8 gevoed en gekleed. Het gaat steeds beter
Nu slaapt Skippy lekker en pak ik zo een boek.
Rainz, ik had het gelezen van de jas. Dan ga ik er iemand anders voor zoeken Fijn dat je zoveel kwijt bent! Hier is er in de drie weken na de bevalling ook alweer 20 af.... Nog maar een klein beetje nog en dan alles nog wat er daarvoor al aan zat
oh, en Gold, het onderkantje gaat steeds minder eigenlijk. Moet nu zelfs douchen na toiletbezoek Maar goed, ben gestopt met de staalpillen dus het zal wel beter gaan nu denk ik. Hoop ik. Anders kun je me morgen opvegen.....
vrijdag 13 augustus 2010 om 09:32
Goedemorgen!
Tuurlijk telt dat Fuss, dubbel waarschijnlijk.
Kut van je onderkantje.
Ik heb uitgeslapen, met oordoppen want ze zijn nu wel heel hard aan het werk in de bouwput.
Lekker Yonna, om 11.00 uur beginnen.
Ik ga vandaag alleen maar de was doen, boodschappen doen, winkelen en koken.
Maar eerst een beetje nietsen en daarna hardlopen.
Ik heb geloof ik weer helemaal het licht gezien, moest ook wel want het was dramatisch.................
Hoe staat het met jullie sportlevenYonna en H_M?
Wat een geweldig kado, echt leuk, lief én lekker.
Tuurlijk telt dat Fuss, dubbel waarschijnlijk.
Kut van je onderkantje.
Ik heb uitgeslapen, met oordoppen want ze zijn nu wel heel hard aan het werk in de bouwput.
Lekker Yonna, om 11.00 uur beginnen.
Ik ga vandaag alleen maar de was doen, boodschappen doen, winkelen en koken.
Maar eerst een beetje nietsen en daarna hardlopen.
Ik heb geloof ik weer helemaal het licht gezien, moest ook wel want het was dramatisch.................
Hoe staat het met jullie sportlevenYonna en H_M?
Wat een geweldig kado, echt leuk, lief én lekker.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
vrijdag 13 augustus 2010 om 11:16
Mogu!
Wij hebben uitgeslapen tot half 10.
Gister heerlijk op het terras mosselen gegeten en Ukkie heeft zich goed vermaakt in de speeltuin.
Daarna bij de Italiaan nog een ijsje gehaald.
Het praten heeft me echt goed gedaan.Heb iig weer beter geslapen.
Zoeb,gefeliciteerd met je moeder
Fussie,beterschap met de ongemakken!
MissM,brak van Mmetje?
Yonna,veel werkplezier vandaag.
Wij hebben uitgeslapen tot half 10.
Gister heerlijk op het terras mosselen gegeten en Ukkie heeft zich goed vermaakt in de speeltuin.
Daarna bij de Italiaan nog een ijsje gehaald.
Het praten heeft me echt goed gedaan.Heb iig weer beter geslapen.
Zoeb,gefeliciteerd met je moeder
Fussie,beterschap met de ongemakken!
MissM,brak van Mmetje?
Yonna,veel werkplezier vandaag.