Meer Knopjes, voor Minder privacy!

13-08-2010 11:31 307 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor de nieuwsgierigen onder ons, die ook willen weten hoe het eruit ziet als je een topic deelt met zo'n mooi knopje hieronder (nav een ander topic) Hier een voorbeeld:

Twitter;

We missen alleen de GSknop nog

EVEN VOOR DE DUIDELIJKHEID: Ik heb het er alleen op gezet om een screenshot te maken, daarna heb ik het ook gelijk verwijderd.
quote:Kabouter23 schreef op 13 augustus 2010 @ 11:40:

[...]

Oh ik voel me een beetje aangesproken nu, wellicht nergens voor nodig hoor (pms) maar als je het wel tegen mij bedoelde:

Ik heb toen die hyve gemaakt ivm mijn kooktopic e.d. en die twitter heb ik al heel lang maar daarop heb ik geen volgers. Ik heb hem puur om de anwb etc te kunnen checken. Daar zie je files makkelijker en de oorzaak dan online op je mobiel.Niet persoonlijk bedoeld Kabouter, ik bedoel dat ik op mijn prive hyves/twitter/facebook dus geen links wil naar dit forum, en daar dus ook geen speciale accounts voor ga aanmaken.
quote:yathibiyya schreef op 13 augustus 2010 @ 11:42:

Hoe wis ik mijn post geschiedenis?met heel veel vrije tijd en heel veel geduld

Hoe wis ik mijn post geschiedenis?Bericht voor bericht.. topic voor topic.. Niet te doen zowat! Ik was ook begonnen maar na een uur was ik echt nog geen meter verder..
Ik ben wel zo pischagerijnig he, en totaal forumgerelateerd.

Hoe wis ik mijn post geschiedenis?Allemaal stuk voor stuk met de hand... prettig weekend

Hoe wis ik mijn post geschiedenis?een voor een helaas, dat wordt nog een pittige klus, om nog maar niet te denken aan post die gequote zijn...
Heb ik dat?!
Ik zou het trouwens fijn vinden om met één klik mijn hele post geschiedenis te kunnen verwijderen. Waarom bouwen ze dat niet in, i.p.v. die knopjes?
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
quote:misschicken schreef op 13 augustus 2010 @ 11:43:

Ik ben wel zo pischagerijnig he, en totaal forumgerelateerd.

En prive weet ook -hopelijk- niemand dat ik hier zit

Ik ben wel zo pischagerijnig he, en totaal forumgerelateerd.Door die knopjes?
Dit wordt Bey Bey Sgaapie.....
Heb ik dat?!
quote:La Vie en Rose schreef op 13 augustus 2010 @ 11:45:

[...]

Door die knopjes?Dit is de druppel, het meetinggezeik de rest.
En ik overweeg ook afscheid te nemen, geloof niet dat ik hier nog bij wil horen.

Ik ben wel zo pischagerijnig he, en totaal forumgerelateerd.Kom, we gaan weer naar buiten!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Nou ja, voor privacy moet je niet op een openbaar forum zijn, dat is toch niks nieuws?...
quote:Kabouter23 schreef op 13 augustus 2010 @ 11:43:

[...]

Bericht voor bericht.. topic voor topic.. Niet te doen zowat! Ik was ook begonnen maar na een uur was ik echt nog geen meter verder..

Dat zijn bijna 4000 berichten!

Ik pleit ook voor een knop waar je je geschiedenis in 1 keer mee kunt wissen.
Perfectionisme is niet perfect...
Miss Kip ik open wel een nieuw topic
Heb ik dat?!
quote:misschicken schreef op 13 augustus 2010 @ 11:46:

[...]

Dit is de druppel, het meetinggezeik de rest.Hm, yeah.. I know.
Ik wil eigenlijk ook al mijn berichten wel verwijderd hebben, dus ik pleit ook voor een simpele verwijderknop..

Als ik het zo terug lees, ben ik in 2 jaar bést veranderd.. positief ook wel. En dat heb ik dan wel weer aan jullie te danken, maar niet iedereen hoeft het terug te lezen (mochten ze dat al willen doen )
Waar was de meet-rel ook al weer om begonnen? Veiligheid van forummers garanderen toch?

Ik voel me 'n stuk veiliger in 'n ruimte met 50 voor mij onbekende vrouwen en 1 vermeende tietenstaarder/knijper dan dat ik me voel nu m'n hele postgeschiedenis voor 't grijpen ligt voor wie 't maar leuk vindt om iets smeuïgs te twitteren, hyven, facebooken of nujijen....

Overigens hoef je niet ingelogd te zijn op het forum om die knoppen te kunnen gebruiken....
Iets anders
Ik heb gevraagd mijn account op non actief te laten zetten. Heb ik i.i.g. geen loepje meer. Kom wel terug onder een andere nick.
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
quote:Kabouter23 schreef op 13 augustus 2010 @ 11:48:

Ik wil eigenlijk ook al mijn berichten wel verwijderd hebben, dus ik pleit ook voor een simpele verwijderknop..Ik ook.
quote:misschicken schreef op 13 augustus 2010 @ 11:46:

En ik overweeg ook afscheid te nemen, geloof niet dat ik hier nog bij wil horen.Dat is toch onzin? Ik bedoel...neem dan afstand voor een paar dagen ofzo. Zet de pc even uit.. ga lekker een stuk wandelen of blijf even op Hyves en niet op het forum. Maar helemaal afscheid nemen? Is toch raar? Niet doen hoor, is niet nodig!
Als die knopjes blijven bestaan, stop ik hier met forummen.

En dat wil wat zeggen.
Geen bijzonderheden
quote:Paque_in_Pink schreef op 13 augustus 2010 @ 11:48:

Ik heb gevraagd mijn account op non actief te laten zetten. Heb ik i.i.g. geen loepje meer. Kom wel terug onder een andere nick.Oh dat is ook een goed idee. Ga ik denkik ook doen.
Ik snap het nog niet geloof ik *bloos* Wat gebeurt er nou precies? Mensen kunnen deze topics aan hun hyves linken ofzo? Wat een flauwekul...

Overigens: iedere gek kan natuurlijk alles lezen op Viva, dus wat dat betreft verandert er toch niet zoveel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven