Meer Knopjes, voor Minder privacy!

13-08-2010 11:31 307 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor de nieuwsgierigen onder ons, die ook willen weten hoe het eruit ziet als je een topic deelt met zo'n mooi knopje hieronder (nav een ander topic) Hier een voorbeeld:

Twitter;

We missen alleen de GSknop nog

EVEN VOOR DE DUIDELIJKHEID: Ik heb het er alleen op gezet om een screenshot te maken, daarna heb ik het ook gelijk verwijderd.
quote:Vivamod schreef op 13 augustus 2010 @ 12:40:

Hoi allemaal,

De knopjes zijn onderdeel van een social media-pilot die vanuit Sanoma op verschillende sites wordt uitgevoerd. Helaas kan ik hier op dit moment niets inhoudelijks over zeggen, simpelweg omdat ik er onvoldoende van weet - het is niet mijn project - en de personen die dat wel doen op dit moment niet bereikbaar zijn. Ik kom hier zo snel mogelijk op terug, maar kan niet garanderen dat ik voor het weekend met een inhoudelijke reactie kan komen. Doel van de pilot is in elk geval wel: kijken wat werkt, en in hoeverre. Jullie reacties zijn daarom absoluut waardevol, bedankt!

grtjs,

Naomi

How convenient....

- mensen die er over gaan zijn niet bereikbaar;

- mensen die wel bereikbaar zijn, weten er niks van;

- onze reacties zijn waardevol? We zijn bloedlink!!! (Nou ja, ik in ieder geval en ik geloof dat ik niet de enige ben);

- na het weekend pas een inhoudelijke reactie.... heerlijk dit....

M'n tv kan nu echt de deur uit, soaps genoeg hier!
Iets anders
quote:zusenzoo schreef op 13 augustus 2010 @ 12:42:

Haai Kip.Haai Zussie!
Wat een gedoe zeg.
Dus er wordt een nieuw project gelanceerd op het moment dat diegenen die over het project gaan afwezig zijn?

...

Liever elitair dan een pauper!
Ik begrijp de ontevredenheid, maar ik kan hier op dit moment echt niets zinnigs over zeggen. Sorry! Uiteraard geef ik jullie reacties door (sterker nog, dat is al gedaan)
quote:_Soleil_ wrote on 13 August 2010 @ 12:39:

[...]

Nogmaals, ik houd er altijd rekening mee dat alles hier openbaar is en door iedereen gelezen kan worden.

Maar nu voelt het gewoon alsof het wel erg makkelijk gemaakt wordt om alles maar overal door te linken.

Bovendien kan ik hier, als ik iets gevoeligs of herkenbaars post, het binnen een paar tellen weer weghalen. Als iemand dan een topic al ergens gelinkt heeft, kan het daar niet meer. Of begrijp ik dat niet goed?Dat is ook zo. Daarom zou het medium internet eens wat serieuzer genomen mogen worden, maar mensen denken daar gewoon veel te weinig over na. Een beetje gezond verstand vertelt je dat je moet oppassen met info delen op openbare plekken, want de grote, boze buitenwereld zal je echt niet beschermen...
.
Ontevredenheid? Ik ben pislink!
Heb je je mail al gecheckt Naomi??
quote:La Vie en Rose schreef op 13 augustus 2010 @ 12:34:

[...]

En jij bent? ...
quote:Vivamod schreef op 13 augustus 2010 @ 12:44:

Ik begrijp de ontevredenheid, maar ik kan hier op dit moment echt niets zinnigs over zeggen. Sorry! Uiteraard geef ik jullie reacties door (sterker nog, dat is al gedaan)Graag vandaag mijn hele geschiedenis weg! En dat meen ik!
Geen bijzonderheden
quote:Blackdress schreef op 13 augustus 2010 @ 12:45:

[...]

.....

Ok, ik heb 'm.

Pfff, mag wel een lijstje bij gaan houden van wie nu wie is.
anoniem_39653 wijzigde dit bericht op 13-08-2010 12:51
Reden: quote weg ivm privacy
% gewijzigd
Blackdress shopt graag, nietwaar!
.
quote:Vivamod schreef op 13 augustus 2010 @ 12:44:

Ik begrijp de ontevredenheid, maar ik kan hier op dit moment echt niets zinnigs over zeggen. Sorry! Uiteraard geef ik jullie reacties door (sterker nog, dat is al gedaan)Nah, echt, ik kan hier met mijn pet niet bij
Wat moet je doen om alles weg te krijgen?
Perfectionisme is niet perfect...
quote:yathibiyya schreef op 13 augustus 2010 @ 12:48:

Wat moet je doen om alles weg te krijgen?Zie de OP
Moeten we nu ook alle topics opnieuw gaan starten eigenlijk? Anders heeft straks het halve forum een ban vanwege dubbelnicken
quote:_Soleil_ schreef op 13 augustus 2010 @ 12:49:

Moeten we nu ook alle topics opnieuw gaan starten eigenlijk? Anders heeft straks het halve forum een ban vanwege dubbelnicken dat dacht ik ook al
Ik wil ook graag mijn hele historie weg hebben, ik ben hier echt niet over te spreken!
Niet quoten ajb, wil het zo weer weghalen!
quote:La Vie en Rose schreef op 13 augustus 2010 @ 11:57:

Als ze besluiten zo'n knop in te bouwen waarmee je in één keer je geschiedenis kan wissen, dan wacht ik nog even af Dat wil ik ook! Of dat in iedergeval alleen maar je laatste 5 posts te zien zijn ofzo...
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Misschien heel stom, maar waarom is dit een probleem? Men kan linken naar een topic, niet naar individuen toch?

En kon men niet altijd al linken naar een topic? Als ik een topic op Twitter wil gooien, zet ik de link toch al 3 jaar op Twitter? Nu kan het een stapje sneller met een knopje ipv copy/paste en dan is het ineens erg? Dat snap ik niet zo goed.. wat is het verschil dan?
Blackdress, ik heb de quote weggehaald.
Stelletje idioten.....
Ja, dat vind ik echt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven