Enschede-meet
donderdag 12 augustus 2010 om 22:34
vrijdag 13 augustus 2010 om 15:43
Ik snap dat, Maleficent. Ik hoop dat mijn meet niet voor problemen gaat zorgen voor andere forummers m.b.t. de meets daarna. Maar 5 mensen van deze lijst ken ik redelijk goed, want ik heb ze persoonlijk gezien. En de rest zijn voor mij interessant om te ontmoeten. Ik hoop verschoond te blijven van dat soort achterklap waarvan ik slachtoffer was (niet meer "ben", omdat ik dit al behoorlijk gerelativeerd heb).
World of Warcraft: Legion
vrijdag 13 augustus 2010 om 15:56
Ik ben misschien heel naief hoor, maar de mensen die naar deze meet komen zijn allemaal tegen achteraf geroddel en stiekem gelul.
Ik ga er dan ook vanuit dat het gewoon goed gaat komen.
De mensen die op de lijst staan lijken me allemaal echt leuk.
En is het niet leuk dan ga je toch gewoon niet weer?
Met de één zal je toch meer hebben dan met de ander.
Ik heb er iig heel veel zin in.
Ik ga er dan ook vanuit dat het gewoon goed gaat komen.
De mensen die op de lijst staan lijken me allemaal echt leuk.
En is het niet leuk dan ga je toch gewoon niet weer?
Met de één zal je toch meer hebben dan met de ander.
Ik heb er iig heel veel zin in.
vrijdag 13 augustus 2010 om 17:29
Er zijn vast veel meer bijeenkomsten of evenementen geweest waar je (lees; jullie die hier posten) heen bent gegaan? Een meet als deze is precies hetzelfde, alleen heb je al iets meer informatie over sommige forummers. Als je die dan irl gaat zien dan is het nog steeds een voor jou onbekend persoon, die je opo dat moment ietsje beter gaat leren kennen. Kortom, het is net een "normale" bijeenkomst in kroeg, op feestjes etc.
Ik zou ook niet weten waarom dit zo eng moet zijn, want dat is het niet. Hooguit heb je met de ene een minder goede klik dan met de ander. Lijkt me stug dat er niemand tussenzit die je best aardig vindt.
Ik zou ook niet weten waarom dit zo eng moet zijn, want dat is het niet. Hooguit heb je met de ene een minder goede klik dan met de ander. Lijkt me stug dat er niemand tussenzit die je best aardig vindt.
vrijdag 13 augustus 2010 om 17:31
vrijdag 13 augustus 2010 om 18:22
vrijdag 13 augustus 2010 om 18:32
vrijdag 13 augustus 2010 om 18:37