Bezemtopic 9
vrijdag 13 augustus 2010 om 15:09
Tja, ik merk dat Hans een onderwerp is van de rel en dat vind ik pijnlijk (heb hem in emailcontact niet als een naar persoon leren kennen). Maar moet die rel wel links laten liggen want mijn computertijd is op voor dit weekend.
Mijn vakantie was heerlijk, heftig, leuk, regenachtig, gezellig voor mij en voor de kinderen en echt genoeg. Ben nu al weer een weekje aan het bijkomen
Ik hoop dat mijn computer van het weekend er nog zin in krijgt want heb best zin in een dagje ongegeneerd forummen (en hier bijlezen)
Kusjes!
Mijn vakantie was heerlijk, heftig, leuk, regenachtig, gezellig voor mij en voor de kinderen en echt genoeg. Ben nu al weer een weekje aan het bijkomen
Ik hoop dat mijn computer van het weekend er nog zin in krijgt want heb best zin in een dagje ongegeneerd forummen (en hier bijlezen)
Kusjes!
vrijdag 13 augustus 2010 om 15:44
vrijdag 13 augustus 2010 om 17:19
*ben toch wel lichtelijk verslaafd *
En bijgelezen (dit topic)
Goldie, sterkte over mams. Ik zou me niet verbazen als ze nog heel lang opgegeven zal blijven, maar dat is eerder gebaseerd op haar zoals je haar beschreef dan op enige kennis over ziekte.
Fussie, fijn aan het genieten van je twee zoons, leuk om te lezen
Itskie, bijna op huwelijksreis
Gelfling, alsnog van harte!
6 november zet ik in mijn agenda Ik kan jullie niet missen hoor, hoewel de computer missen best wel goed voor me is.
En grote meets, nee bedankt, niet als het zulke mierennesten worden.
*nu echt, echt, weg*
En bijgelezen (dit topic)
Goldie, sterkte over mams. Ik zou me niet verbazen als ze nog heel lang opgegeven zal blijven, maar dat is eerder gebaseerd op haar zoals je haar beschreef dan op enige kennis over ziekte.
Fussie, fijn aan het genieten van je twee zoons, leuk om te lezen
Itskie, bijna op huwelijksreis
Gelfling, alsnog van harte!
6 november zet ik in mijn agenda Ik kan jullie niet missen hoor, hoewel de computer missen best wel goed voor me is.
En grote meets, nee bedankt, niet als het zulke mierennesten worden.
*nu echt, echt, weg*
vrijdag 13 augustus 2010 om 17:26
vrijdag 13 augustus 2010 om 17:34
quote:mamzelle schreef op 13 augustus 2010 @ 17:19:
Welkom terug Mamzie.
Deze uitspraak van jou pik ik er even uit want wat jij schrijft is precies wat ik ook denk.
Ik heb vandaag:
Geswiffert en
Vele, vele ( Jaaa we houden hem er in! ) boodschappen gedaan.
Taart gegeten
Ik ga nog was draaien.
En ik zou vandaag ook wel weer eens willen poepen. (en ik zit niet eens aan de staalpillen )
Laterrrrs!
Welkom terug Mamzie.
Deze uitspraak van jou pik ik er even uit want wat jij schrijft is precies wat ik ook denk.
Ik heb vandaag:
Geswiffert en
Vele, vele ( Jaaa we houden hem er in! ) boodschappen gedaan.
Taart gegeten
Ik ga nog was draaien.
En ik zou vandaag ook wel weer eens willen poepen. (en ik zit niet eens aan de staalpillen )
Laterrrrs!
vrijdag 13 augustus 2010 om 19:43
Helleu.
Zoeb gefeliciteerd met je moedertje, wat een leeftijd!
Gaat wel weer goed met d'r?
Van het voorjaar toch niet?
Hé Mamz en Marels, fijn dat jullie er weer zijn?
Goede vakanties gehad?
Fuss, ik moet nog even naar de BH, maar hier vast een dikke ik denk dat je 'm wel kunt gebruiken.
Rel? Was er een rel dan?
Ik ga eten, adios!
Zoeb gefeliciteerd met je moedertje, wat een leeftijd!
Gaat wel weer goed met d'r?
Van het voorjaar toch niet?
Hé Mamz en Marels, fijn dat jullie er weer zijn?
Goede vakanties gehad?
Fuss, ik moet nog even naar de BH, maar hier vast een dikke ik denk dat je 'm wel kunt gebruiken.
Rel? Was er een rel dan?
Ik ga eten, adios!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
vrijdag 13 augustus 2010 om 20:05
Mijn moeder doet het super. Ze kunnen ook niet vinden wat de aanvallen kunnen zijn. Haar hart is goed en neurologisch ook.
Raar maar waar. Ze belde gisteren al op tijd zelf of ik toch echt wel op haar verjaardag zou komen.
En dan moet ik meteen aan Gold denken. Wat een verschil.
Mamz wil je ongegeneerd forummen of ongegeneerd rellen.
Raar maar waar. Ze belde gisteren al op tijd zelf of ik toch echt wel op haar verjaardag zou komen.
En dan moet ik meteen aan Gold denken. Wat een verschil.
Mamz wil je ongegeneerd forummen of ongegeneerd rellen.
zaterdag 14 augustus 2010 om 08:44
zaterdag 14 augustus 2010 om 08:52
Goedemorgen!
Wij zijn al 2 jaar en 2 maanden getrouwd
Mij krijgen ze ook niet weg hoor!
Mamz, welkom terug!
Ik duim Nikki! En geef je mij even een seintje als Sportman ja zegt?
Succes vandaag Gold!
Wij gaan met zijn 2-en aan mijn werk. Een leuke, zonnige dag gaat het worden. De bruid was zo bang dat alle voorspellingen aan het begin van de week uit zouden komen. Ik heb haar mooi weer beloofd
Oh en de bruid van gisteren was in het (knal) rood en prachtig! De gom ook trouwens
Zoeb, gefeliciteerd met je moeder!
Geniet!
Wij zijn al 2 jaar en 2 maanden getrouwd
Mij krijgen ze ook niet weg hoor!
Mamz, welkom terug!
Ik duim Nikki! En geef je mij even een seintje als Sportman ja zegt?
Succes vandaag Gold!
Wij gaan met zijn 2-en aan mijn werk. Een leuke, zonnige dag gaat het worden. De bruid was zo bang dat alle voorspellingen aan het begin van de week uit zouden komen. Ik heb haar mooi weer beloofd
Oh en de bruid van gisteren was in het (knal) rood en prachtig! De gom ook trouwens
Zoeb, gefeliciteerd met je moeder!
Geniet!
zaterdag 14 augustus 2010 om 08:53
zaterdag 14 augustus 2010 om 09:09
Moggu!
Veel plezier vandaag bij je familie Zoebie!Klinkt als heel gezellig
Gold,Nik,Yonna en Happy,werk ze vandaag!
Hier schijnt het zonnetje.
Mamz,fijn dat je weer terug bent!En lekker nu een weekje voor jezelf,geniet ervan!
Vandaag komen mijn oudste 2 weer terug,ben ik weer compleet,en de wasmand weer vol.
Verder gaat vriend vandaag de garage opruimen en de vloer verven.Ik ga de olieboot uitstofzuigen en de binnenkant met een sopje doen.
Fijne dag!
Veel plezier vandaag bij je familie Zoebie!Klinkt als heel gezellig
Gold,Nik,Yonna en Happy,werk ze vandaag!
Hier schijnt het zonnetje.
Mamz,fijn dat je weer terug bent!En lekker nu een weekje voor jezelf,geniet ervan!
Vandaag komen mijn oudste 2 weer terug,ben ik weer compleet,en de wasmand weer vol.
Verder gaat vriend vandaag de garage opruimen en de vloer verven.Ik ga de olieboot uitstofzuigen en de binnenkant met een sopje doen.
Fijne dag!
zaterdag 14 augustus 2010 om 10:52
Hoi, hoi,
Heb even heeeel snel bijgelezen en moet er ook al weer bijna vandoor, lekker een dagje met vriend op stap.
Maarr.. wil hier in ieder geval even een paar uitdelen voor ieder die het nodig heeft of gewoon voor t lekker
Mamz, welkom terug!!!!
Coe wat fijn dat je even lekker je hart hebt kunnen luchten!
Nu ga ik rennen, want moet nog tandenpoetsen ,haar doen etc.dus tot laterrrrrrrrr.
Fijne dag allemaal
Heb even heeeel snel bijgelezen en moet er ook al weer bijna vandoor, lekker een dagje met vriend op stap.
Maarr.. wil hier in ieder geval even een paar uitdelen voor ieder die het nodig heeft of gewoon voor t lekker
Mamz, welkom terug!!!!
Coe wat fijn dat je even lekker je hart hebt kunnen luchten!
Nu ga ik rennen, want moet nog tandenpoetsen ,haar doen etc.dus tot laterrrrrrrrr.
Fijne dag allemaal