Bezemtopic 9
zaterdag 14 augustus 2010 om 10:56
zaterdag 14 augustus 2010 om 10:56
zaterdag 14 augustus 2010 om 12:21
Mogge.
Ik ben nog niet helemaal bij hoor. Geen tijd om zo ver terug te lezen, dus ik kom er wel langzaam weer in, ofzo.
De bus is opgeruimd, meeste was is al gedaan en hangt aan de lijn, vanmiddag nog de bus van binnen schoonmaken en de tegels voor de keuken ophalen.
Nu eerst eten maken!
Ik ben nog niet helemaal bij hoor. Geen tijd om zo ver terug te lezen, dus ik kom er wel langzaam weer in, ofzo.
De bus is opgeruimd, meeste was is al gedaan en hangt aan de lijn, vanmiddag nog de bus van binnen schoonmaken en de tegels voor de keuken ophalen.
Nu eerst eten maken!
668, the neighbour of the Beast
zaterdag 14 augustus 2010 om 21:25
Marels,uitgerust van vakantie
Vandaag een productieve dag gehad.
olieboot gedaan.
garage opgeruimd,vloer geverfd
schuur opgeruimd bij ouders en vloer geverfd
boodschappen gedaan
nieuwe hor gehaald en opgehangen
tussendoor gewassen
soep gemaakt
Morgen is het Harley Dag in de stad,hoop dat het weer een beetje meewerkt.
Vandaag een productieve dag gehad.
olieboot gedaan.
garage opgeruimd,vloer geverfd
schuur opgeruimd bij ouders en vloer geverfd
boodschappen gedaan
nieuwe hor gehaald en opgehangen
tussendoor gewassen
soep gemaakt
Morgen is het Harley Dag in de stad,hoop dat het weer een beetje meewerkt.
zondag 15 augustus 2010 om 09:50
zondag 15 augustus 2010 om 11:23
zondag 15 augustus 2010 om 11:52
Fussie, ik zeg ook HA! Wat vervelend voor je. Wat gaat er achteruit? Het algehele herstel, de jeuk?
Gaan we op zaterdag 6 november daten of op zondag 7 november? Moeten we een soort van poll op de BH zetten? Wie heeft er ideeen?
Over de BH gesproken ik heb een oud topic naar boven gehaald. Willen jullie even kijken en reageren?
Gaan we op zaterdag 6 november daten of op zondag 7 november? Moeten we een soort van poll op de BH zetten? Wie heeft er ideeen?
Over de BH gesproken ik heb een oud topic naar boven gehaald. Willen jullie even kijken en reageren?
zondag 15 augustus 2010 om 12:01
Algeheel Yonna. Jeuk is gelukkig bijna weg! Alleen gisteren, toen ik toch maar een bad heb genomen om goed te ontspannen, kwam het even terug.
Het zijjn vooral mijn heupen die erg veel pijn doen. Maar ook gezellig carpaal tunnelsyndroom in beide handen en gezellige kloofjes in mijn kringspier Oh, en pijn in mijn voet. Plus nog wat dingetjes. Kortom, zwanger zijn was een eitje in vergelijking tot ontzwangeren
Maar voor Skippy 18 is zal het wel over zijn. Toch?
Het zijjn vooral mijn heupen die erg veel pijn doen. Maar ook gezellig carpaal tunnelsyndroom in beide handen en gezellige kloofjes in mijn kringspier Oh, en pijn in mijn voet. Plus nog wat dingetjes. Kortom, zwanger zijn was een eitje in vergelijking tot ontzwangeren
Maar voor Skippy 18 is zal het wel over zijn. Toch?
zondag 15 augustus 2010 om 12:28
zondag 15 augustus 2010 om 13:59
Helleu.
Wat rot toch allemaal Fuss.
We hebben het niet meer over trouwen gehad.
Ik ben er uit, ik wil alleen in Hawaii of Las Vegas!
Ik ben trouwens ook moe, eerst 30 km gefietst en daarna nog 'hardgelopen'.
Ennnn, ik kan dat weekend niet. 6 en 7 november moet ik werken.
Héél misschien dat ik 7 novemeber kan ruilen.
Wat rot toch allemaal Fuss.
We hebben het niet meer over trouwen gehad.
Ik ben er uit, ik wil alleen in Hawaii of Las Vegas!
Ik ben trouwens ook moe, eerst 30 km gefietst en daarna nog 'hardgelopen'.
Ennnn, ik kan dat weekend niet. 6 en 7 november moet ik werken.
Héél misschien dat ik 7 novemeber kan ruilen.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
zondag 15 augustus 2010 om 14:29
Zou wel heel jammer zijn als je er niet bij kan zijn Nikki!Dat vind ik trouwens van iedereen
Vriend is naar Hdag en ik ben onder de zonnebank geweest.Je moet wat he als de zon zich niet van zijn beste kant laat zien.
Ik heb ook gemaild met man waar we vorig jaar de caravan van gehuurd hadden,of ie deze week nog een paar nachtjes vrij is.Zou toch wel fijn zijn om nog even op Texel te kunnen verblijven.
Vriend is naar Hdag en ik ben onder de zonnebank geweest.Je moet wat he als de zon zich niet van zijn beste kant laat zien.
Ik heb ook gemaild met man waar we vorig jaar de caravan van gehuurd hadden,of ie deze week nog een paar nachtjes vrij is.Zou toch wel fijn zijn om nog even op Texel te kunnen verblijven.
maandag 16 augustus 2010 om 07:34
maandag 16 augustus 2010 om 07:36
maandag 16 augustus 2010 om 09:21
Moggu!
Hier wisselen de zon en regen elkaar af Nikki!
Succes met poetsen
Choco,succes met alles!
I'ts jij bent nu toch begonnen aan je welverdiende vakantie?Volgend weekend LL
Ik zit ineens met een oppasprobleem dus denk dat vriend alleen gaat.Of ik gooi de kaarten op mp.
Nu koffie,ontbijt en wakker worden
Fijne dag allemaal
Hier wisselen de zon en regen elkaar af Nikki!
Succes met poetsen
Choco,succes met alles!
I'ts jij bent nu toch begonnen aan je welverdiende vakantie?Volgend weekend LL
Ik zit ineens met een oppasprobleem dus denk dat vriend alleen gaat.Of ik gooi de kaarten op mp.
Nu koffie,ontbijt en wakker worden
Fijne dag allemaal