Help, vakantieveiling gewonnen

15-08-2010 22:55 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Help, ik heb een vakantieveiling gewonnen. Wie heeft dit ook meegemaakt? Wij kunnen helemaal niet op vakantie! Heb tijdens de veiling iets te enthousiast op de knoppen getikt:-( Geen idee wat ik moet doen........
Betalen en hopen dat iemand anders 'm van je over wil nemen. Of dat je alsnog vrij kunt nemen.
weer te koop zetten?
Van de knoppen afblijven als je er niet mee weet om te gaan!
God kwam handen tekort, daarom schiep hij moeders.
En voortaan naar spelletjes.nl gaan als je op knopjes wil drukken....
Joh.... gelijk weer veilen? kan dat?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 15 augustus 2010 @ 22:59:

Joh.... gelijk weer veilen? kan dat?Nee, je kunt niet zelf iets aanbieden op die site. Maar je kunt 't natuurlijk altijd proberen op marktplaats oid of kijken of in je omgeving iemand die vakantie van je over wil nemen.
hopelijk is het niet op naam en kan iemand anders het overnemen. Je bent in ieder geval verplicht om te betalen. Dus hup: zoek op internet of in je familie/vrienden-kring naar mensen die het willen overkopen
Waarom kijk je er dan ook op.. Waarom bied je dan ook :s
Betalen, want je hebt gewoon een product gekocht en dan kijken of je er iemand anders blij mee kan mee maken. Hoe kun je trouwens per ongeluk een winnend bod doen. Ik neem aan dat je je daar voor moet aanmelden, bevestigen etc.
Hier op het prikbord zetten dan?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Waarom bied je op een vakantie terwijl je niet eens kunt gaan! Onbegrijpelijk
Hey Helianthus! Hoe is het met je?
Wat een domme aktie!
Uit de algemene voorwaarden van vakantieveilingen.nl:

4.10 Het is bieder niet toegestaan om wat hij via de veiling heeft gekocht door te verkopen aan wie en op welke wijze dan ook.

(...)

5. Annulering en wijziging

5.1 Ieder bod op een veiling is te allen tijde onherroepelijk. Indien de bieder het hoogste bod heeft uitgebracht en het bod door VakantieVeilingen.nl wordt aanvaard, is de hoogste bieder VERPLICHT de transactie aan te gaan.

5.2 Na het uitbrengen van een hoogste veilingbod dat leidt tot een koopovereenkomst (transactie) met VakantieVeilingen.nl, kan de bieder die overeenkomst zonder toestemming van VakantieVeilingen.nl niet annuleren. VakantieVeilingen.nl bepaalt of zij akkoord gaat met een eventueel verzoek tot annulering, en, als hij daarmee bij hoge uitzondering akkoord gaat, welke kosten hij daarvoor in rekening brengt.

Doorverkopen mag dus niet, annuleren is lastig , dat is wel een dilemma.
Dit ruikt naar reclame voor vakantieveilingen.nl
Klopt dat dat van vakantieveilingen niet mag. Maar als je contact opneemt met de aanbieder (vakantiepark, touroperator) en aangeeft dat je wegens omstandigheden zelf niet kunt en dat er iemand anders in jouw plaats gaat, zullen ze daar vaak niet moeilijk over doen.

Want als jij niet gaat en er gaat ook niemand in jouw plaats, hebben ze ook de inkomsten niet van het geld dat jij ter plekke nog uit zou geven. Het park/operator schiet er dus niks mee op om het niet goed te vinden.
doorverkopen mag niet? ja ja, moord is ook verboden. gewoon kijken of een familielid/collega. vriend er interesse in heeft en klaar.
Tja, dom is het iig wel! Ik weet het maar bedankt voor het helpen herinneren:(

Ik hoop dat ik er iemand blij mee kan maken!!!!!
Hey cakeje. Ik post even op jullie topic.
soms staat het er bij, dat het op naam is... zo niet: dan heb je gewoon een bon die je kunt afdrukken en niet op naam staat

ik heb ook wel eens een hotelbon aan iemand kado gedaan.. kunnen ze echt niet checken.

Als het echt om een dure vakantie gaat, kun je het idd checken bij de organisatie waar het van is. Voordat de persoon aan wie je het doorverkoopt ineens geweigerd wordt
Wat voor vakantie is het (waar?) en wat was je eraan kwijt?
Staat het op naam? Ik heb laatst een veiling gewonnen bij hotelkamerveiling en kon zelf ook niet gaan. Omdat er duidelijk bij vermeld stond dat het niet op naam staat, zodat je het eventueel ook kado kon doen, heb ik het aan iemand anders doorverkocht.
quote:Sandoppi schreef op 15 augustus 2010 @ 22:58:

Van de knoppen afblijven als je er niet mee weet om te gaan!Een advies wat je zelfs naar het forum kan doortrekken
Ja, dat vind ik echt.
Of je maakt reclame, of je bent gewoon heel, heel , heel dom !

Als je op die site zit wordt er meerdere malen ( vele, vele malen zeg maar ) aangegeven dat je, als je wint, je ook verplicht bent om die vakantie te betalen.
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven