Help, vakantieveiling gewonnen

15-08-2010 22:55 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Help, ik heb een vakantieveiling gewonnen. Wie heeft dit ook meegemaakt? Wij kunnen helemaal niet op vakantie! Heb tijdens de veiling iets te enthousiast op de knoppen getikt:-( Geen idee wat ik moet doen........
quote:Boro schreef op 15 augustus 2010 @ 23:23:

Of je maakt reclame, of je bent gewoon heel, heel , heel dom !

Als je op die site zit wordt er meerdere malen ( vele, vele malen zeg maar ) aangegeven dat je, als je wint, je ook verplicht bent om die vakantie te betalen.
Ja, dat vind ik echt.
quote:Boro schreef op 15 augustus 2010 @ 23:23:

Of je maakt reclame, of je bent gewoon heel, heel , heel dom !

Riep ik net ook, maar daar heeft ze uiteraard niet op gereageerd.
Even een blonde vraag hoor, maar hoezo zou dit reclame zijn? TO klinkt nou niet alsof ze een gat in de lucht springt met haar slip-of-the-finger-aankoop.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Very Cherry schreef op 15 augustus 2010 @ 23:29:

Even een blonde vraag hoor, maar hoezo zou dit reclame zijn? TO klinkt nou niet alsof ze een gat in de lucht springt met haar slip-of-the-finger-aankoop.Nee, maar reken maar dat er nu al een aantal op die site zijn gaan kijken.
Ik ben dus even gaan kijken, en geen probleem gehad met per ongeluk op een knopje drukken, Want ik heb me niet ingeschreven dus kan niet inloggen c.q. bieden
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Dus OF ze maakt reclame OF ze is dom en beide vind ik ongewenst.
Ben je ongewenst als je dom bent!
I don\'t need an excuse for being what I am.
Bij mij wel, zeker als je het zo duidelijk laat blijken
zoiets ja
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Goh. Dom. Tja. Ik ben er bij vakantieveilingen ook wel eens na het 'winnen van de bieding' achter gekomen dat de hele toko geldig was in een midweek ipv een weekend. Kutzooi,maar mijn schoonouders waren blij met hun verjaarscadeau
quote:tilalia2 schreef op 16 augustus 2010 @ 00:02:

Goh. Dom. Tja. Ik ben er bij vakantieveilingen ook wel eens na het 'winnen van de bieding' achter gekomen dat de hele toko geldig was in een midweek ipv een weekend. Kutzooi,maar mijn schoonouders waren blij met hun verjaarscadeau
Maar Tila, jij wist iig nog wel dat je na winnen moest betalen. TO wekt de indruk dat ze dat niet wist.
quote:fleurtje schreef op 16 augustus 2010 @ 00:06:

Maar Tila, jij wist iig nog wel dat je na winnen moest betalen. TO wekt de indruk dat ze dat niet wist.Tuurlijk moet je betalen. Dat staat er duidelijk bij. Ik baalde stevig toen ik de voucher printte en de kleine lettertjes las - te lui om dat op het scherm te doen - dat het gehele package op Ameland een midweek betrof, maar ja, soit, so be it.
Hahaha TO! Dat is een probleem waar ik nog nooit van gehoord heb.

Betalen, en indien mogelijk, doorverkopen en leren niet meer te bieden op producten/ diensten die je niet wil afnemen.
Waar gaat deze reis heen trouwens? Als het een weekend Wenen betreft neem ik 'm van je over.... misschien.

Of is die nu rechtgeldig en onherroepelijk en zit ik er nu ook aan vast.
Ik heb dit ook een keer gehad, kon ook niet omdat er wat tussen kwam op werk.

Betreffende hotel gebeld om te vragen of de datum verzet kon worden, dit kon niet.

Toen maar op marktplaats gezet. Kwam een reactie van iemand die wel wilde ruilen tegen center parcs bonnen.

Ik wilde eerste die bonnen per post ontvangen, want op de scan zagen ze er heel erg raar en handmade uit.

De andere persoon gaf steeds aan dat hij ze had opgestuurd en of ik die bon van vakantieveiling wilde opsturen, dit had haast want het was een kado, blabla. Maar ik ontving maar niks. Nooit ontvangen, ook zelf niet naar hem gestuurd want dit klopte helemaal niet. Dus pas op voor dit soort acties, als je het op Markplaats oid zet.
Ik heb dit ook een keer gehad, kon ook niet omdat er wat tussen kwam op werk.

Betreffende hotel gebeld om te vragen of de datum verzet kon worden, dit kon niet.

Toen maar op marktplaats gezet. Kwam een reactie van iemand die wel wilde ruilen tegen center parcs bonnen.

Ik wilde eerste die bonnen per post ontvangen, want op de scan zagen ze er heel erg raar en handmade uit.

De andere persoon gaf steeds aan dat hij ze had opgestuurd en of ik die bon van vakantieveiling wilde opsturen, dit had haast want het was een kado, blabla. Maar ik ontving maar niks. Nooit ontvangen, ook zelf niet naar hem gestuurd want dit klopte helemaal niet. Dus pas op voor dit soort acties, als je het op Markplaats oid zet.
Hahaha, sorry ;)
quote:fleurtje schreef op 15 augustus 2010 @ 23:12:

Dit ruikt naar reclame voor vakantieveilingen.nlanti-reclame?
Niet handig..........je moet toch echt zelf een bedrag ingeven, vervolgens nog bevestigen (zelfs via een aparte email) ?

Ik vind het soms bizar hoe hoog de bedragen zijn die daar worden geboden.

Als je op de sites kijkt van de hotels zelf ben je veel goedkoper uit overigens !!

Dus blijkbaar zijn er veeeeeeeeel meer mensen die ineens heel erg enthousiast worden en tegen elkaar gaan opbieden OM het bieden ??

Ik vind de site helemaal niks. Heb er een keer door een storing een supergoedkoop iets kunnen scoren maar doorgaans gaan mensen op het allerlaatste moment bieden en de geboden bedragen liegen er niet om.

Volgens mij moet je inderdaad afnemen. Je kunt proberen via Marktplaats oid door te verkopen. Tuurlijk staat dat in de algemene voorwaarden als not done maar hoe zouden ze je tegen moeten houden ?
Het park, hotel of waar je dan maar op geboden hebt krijgt pas het geld van de veiling op het moment dat je daar geweest bent. Tot die tijd is het geld van vakantieveilingen zelf. Als je er dus uiteindelijk geen gebruik van maakt, verdient vakantieveilingen er lekker aan.
hoe hoog was je bod dan?

als je niemand kan vinden die het van je over wil nemen, gewoon betalen en niet op vakantie gaan dan maar, zou ik zeggen.
Oh heb ik ook een x gehad...had me net geregistreerd en wilde effe weten hoe het werkte....gewoon effe uitproberen.

Had ik in ene een weekendje Limburg aan mijn broek hangen voor 9 euro!!! Hahahaha...was de volgende dag vertrekken.

Ik ook in paniek had niet gezien dat het de volgende dag vertrekken was.

Uiteindelijk een onzettend top weekend met gezin gehad!!
@Kristin; Het geld gaat niet naar Vakantieveilingen. De touroperator/vakantiepark moet een x bedrag betalen om hun vakantie daar op te plaatsen. Bij mijn vorige werk zo vaak gehad dat mensen niet betaalde op hun geboden vakantie en dat ze daarna niet meer bereikbaar waren. En dat de vakantie dus niet 'verkocht' was.
Niet echt slim om met zulke dingen te spelen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven