Bezemtopic 9
maandag 16 augustus 2010 om 09:38
Ik ben een echt luithuisblijfwijf. Terror is vandaag ook voor het eerst naar school
Maar het goede nieuws is, de kinderen zijn weer naar school, dus ik heb meer bezemtijd. ( Online en IRL )
Ik val gewoon weer rustig in hoor, ga niet 6 weken bijlezen, sorry
x
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
maandag 16 augustus 2010 om 09:53
Môgge meissies en jungske. (grinnik)
Fussie lieverd wat vervelend dat het niet lekker gaat. Inderdaad een bezoekje aan de HA misschien of de gyn.
Coe en ik maar prakkiseren wat is LL. Maar toen ik Its las wist ik het.
Chocolover het is ook te veel al die topics. Ik heb ook geprobeerd om dat 3000 topic bij te houden, maat het gaat te snel. Net zoals de Tetteraars. En zeker nu ik weer bijna volledig werk heb ik geen tijd meer. Dus hier en bij Robo blijf ik en de rest doe ik wel zo af en toe.
Mijn Mary Poppins kaartjes waren een succes voor diegene die ze heeft gekregen.
Daarvoor geef je ze weg. Ik kreeg een leuke reactie.
Itske lekker je eerste vakantiedag. Geniet ervan. Ik heb over drie weken weer een weekje vrij. Heerlijk. Nu nog een hoop zon voor jou zou wel lekker zijn. (en voor ons ook hé)
Ik had erg veel bekijks met het otootje. En leuke reacties. en hij heeft het goed gedaan. Ik heb er wel in een weekend 450 km mee gereden. En zuinig is ie ook natuurlijk.
Er zitten trouwens al bloemenstickers op. Dus heel herkenbaar.
Fussie lieverd wat vervelend dat het niet lekker gaat. Inderdaad een bezoekje aan de HA misschien of de gyn.
Coe en ik maar prakkiseren wat is LL. Maar toen ik Its las wist ik het.
Chocolover het is ook te veel al die topics. Ik heb ook geprobeerd om dat 3000 topic bij te houden, maat het gaat te snel. Net zoals de Tetteraars. En zeker nu ik weer bijna volledig werk heb ik geen tijd meer. Dus hier en bij Robo blijf ik en de rest doe ik wel zo af en toe.
Mijn Mary Poppins kaartjes waren een succes voor diegene die ze heeft gekregen.
Daarvoor geef je ze weg. Ik kreeg een leuke reactie.
Itske lekker je eerste vakantiedag. Geniet ervan. Ik heb over drie weken weer een weekje vrij. Heerlijk. Nu nog een hoop zon voor jou zou wel lekker zijn. (en voor ons ook hé)
Ik had erg veel bekijks met het otootje. En leuke reacties. en hij heeft het goed gedaan. Ik heb er wel in een weekend 450 km mee gereden. En zuinig is ie ook natuurlijk.
Er zitten trouwens al bloemenstickers op. Dus heel herkenbaar.
maandag 16 augustus 2010 om 10:05
Hey Coeh !
A is gewoon in R, heeft wel nog vakantie, maar niet thuis. Zijn gedrag wordt steeds heftiger ( hij wordt groter en sterker, te sterk ) dus hij kan niet naar huis als ik alleen ben.
Ook ga ik -dus helaas - niet op bezoek in R. Omdat er geen officieel bezoek uur is, moet je van de groep weg als je je kind haalt. En ik zou het heel naar vinden als ik ergens in een bos loop en het loopt uit de hand. Heb het 1x in DH meegemaakt,en dat was geen pretje zeg maar.
Hij wordt binnenkort overgeplaatst naar een andere groep. Een groep met meer therapeutische inslag zeg maar. Nu zit hij op een groep waar de kinderen "gewoon" wonen. Maar verder niet echt therapie krijgen. En dat schiet niet echt op.
Anyway, ik ga poetsen !
en tot later
A is gewoon in R, heeft wel nog vakantie, maar niet thuis. Zijn gedrag wordt steeds heftiger ( hij wordt groter en sterker, te sterk ) dus hij kan niet naar huis als ik alleen ben.
Ook ga ik -dus helaas - niet op bezoek in R. Omdat er geen officieel bezoek uur is, moet je van de groep weg als je je kind haalt. En ik zou het heel naar vinden als ik ergens in een bos loop en het loopt uit de hand. Heb het 1x in DH meegemaakt,en dat was geen pretje zeg maar.
Hij wordt binnenkort overgeplaatst naar een andere groep. Een groep met meer therapeutische inslag zeg maar. Nu zit hij op een groep waar de kinderen "gewoon" wonen. Maar verder niet echt therapie krijgen. En dat schiet niet echt op.
Anyway, ik ga poetsen !
en tot later
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
maandag 16 augustus 2010 om 10:06
maandag 16 augustus 2010 om 13:56
Hello,
Ik ben er nog hoor, ben alleen een beetje uithuizig geweest dit weekend. Wel erg gezellig gehad dus dat is fijn!!
Zoeb, ik heb de weg in de gaten gehouden om te zien of ik je zou spotten maar heb je niet gezien... Niet zo raar natuurlijk.. de Randstad is groot....
Fus, wat vervelend dat het niet zo lekker gaat, ik zou er toch ook maar een bezoekje huisarts aan wagen geloof ik...
Vandaag natuurlijk weer werken en vanavond eigenlijk sporten.. het geheim zit em in het woord eigenlijk... want ja.. eigenlijk.. heb ik niet zo heel veel zin geloof ik
Yonna en Happy hoe is het eigenlijk met jullie sport-activiteiten?? Houden jullie het nog vol??
Ondanks de regen allemaal een fijne dag!!
En deze... misschien warm je dan weer een beetje op MissM
Ik ben er nog hoor, ben alleen een beetje uithuizig geweest dit weekend. Wel erg gezellig gehad dus dat is fijn!!
Zoeb, ik heb de weg in de gaten gehouden om te zien of ik je zou spotten maar heb je niet gezien... Niet zo raar natuurlijk.. de Randstad is groot....
Fus, wat vervelend dat het niet zo lekker gaat, ik zou er toch ook maar een bezoekje huisarts aan wagen geloof ik...
Vandaag natuurlijk weer werken en vanavond eigenlijk sporten.. het geheim zit em in het woord eigenlijk... want ja.. eigenlijk.. heb ik niet zo heel veel zin geloof ik
Yonna en Happy hoe is het eigenlijk met jullie sport-activiteiten?? Houden jullie het nog vol??
Ondanks de regen allemaal een fijne dag!!
En deze... misschien warm je dan weer een beetje op MissM
maandag 16 augustus 2010 om 14:18
Mijn lijstje is ergggg lang en haal ik sowieso deze dagen niet hoor
Was wegwerken
Strijken
Stofzuigen (overal)
Dweilen (overal)
Toiletten en badkamer, grote beurt.
Keukenkastjes aan de buiten kant
Slaapkamer gordijn maken (veluxraam, rlgordijn op maat knippen en zagen)
Bedden goed verschonen
Stoffen
Babybedden weer opzetten en klaar maken voor gebruik
Naar de supermarkt, boodschappen doen
Koken en dus ook iets verzinnen om te koken.
Stoelen afnemen met speciale doek
Vloer opnieuw in de olie...
Maar eerst vandaag maar eens werken..
Was wegwerken
Strijken
Stofzuigen (overal)
Dweilen (overal)
Toiletten en badkamer, grote beurt.
Keukenkastjes aan de buiten kant
Slaapkamer gordijn maken (veluxraam, rlgordijn op maat knippen en zagen)
Bedden goed verschonen
Stoffen
Babybedden weer opzetten en klaar maken voor gebruik
Naar de supermarkt, boodschappen doen
Koken en dus ook iets verzinnen om te koken.
Stoelen afnemen met speciale doek
Vloer opnieuw in de olie...
Maar eerst vandaag maar eens werken..
maandag 16 augustus 2010 om 14:20
Yonna welk programma gebruik jij voor fotoalbums. Ik heb er twee gedownload en ik ben over allebei niet te spreken. Ik heb er nu wel een klaar, maar 't was een werk en hij liep drie keer vast zodat de laatst gemaakte pagina's niet opgeslagen waren.
En ik sla echt regelmatig op.
Welkom terug zus. Gooi maar neer die lijstjes.
Gelf ik heb toch echt in de regio Rotterdam en een stukje Den-Haag/Delft gereden.
MissM Niet meer zeggen van die dropjes. Ik had er nog en je bracht me op een idee.
Ik moet iets gaan doen nu. 't Is hier een bende.
Kat zit verzopen voor het raam. Saar is aan het kotsen. (Gelukkig buiten) Mijn keuken is een zooi en mijn tas staat boven en die moet ik nog uitpakken. Er zit een was in de machine klaar voor de droger. Ik moet nog papieren opzoeken,
er ligt een rekening die betaald moet worden. Boodschappen moet ik nog doen. En het enige wat ik wil is even met de honden het bos in.
Ik denk dat ik maar begin aan het laatste.
En ik sla echt regelmatig op.
Welkom terug zus. Gooi maar neer die lijstjes.
Gelf ik heb toch echt in de regio Rotterdam en een stukje Den-Haag/Delft gereden.
MissM Niet meer zeggen van die dropjes. Ik had er nog en je bracht me op een idee.
Ik moet iets gaan doen nu. 't Is hier een bende.
Kat zit verzopen voor het raam. Saar is aan het kotsen. (Gelukkig buiten) Mijn keuken is een zooi en mijn tas staat boven en die moet ik nog uitpakken. Er zit een was in de machine klaar voor de droger. Ik moet nog papieren opzoeken,
er ligt een rekening die betaald moet worden. Boodschappen moet ik nog doen. En het enige wat ik wil is even met de honden het bos in.
Ik denk dat ik maar begin aan het laatste.
maandag 16 augustus 2010 om 15:46
Ik ben er ook weer.
Een beetje moe maar voldaan.
Hard gewerkt, het was wel minder druk dan in andere jaren maar ik heb me toch goed nuttig kunnen maken.
Troela deed goede zaken op de rommelmarkt en heeft 's middags bij het touwtjestrek-kraam geholpen. (foto op mijn hyves heb ik van de plaatselijke nieuwskrant.nl afgehaald )
Qua bezemen:
Er is was gedraaid
Er is was gevouwen en
Er draait nog een was
En ik heb het hele huis gestofzuigd.
Tjonge beginnen er alweer scholen? Niet te geleuven....
Wij zitten hier nog middenin de vakantie!
Zielige Terror trouwens. Is het later wel beter gegaan Boro?
Een kotsende Saar Zoeb? Had ze wat verkeerds gegeten?
Niet meer naar de Harley D's wezen kijken meisjes uit B?
Sinds het fiasco met mijn fotoalbum bij Hema.nl ben ik er nog niet opnieuw aan durven beginnen. Eerdaags zal ik er toch echt aan moeten geloven...
En nu tijd voor een theetje.
Dag lieve maisjes (en menneke)
maandag 16 augustus 2010 om 15:51
Wat ijverig Gold. Ik heb geen bal zin.
Ja Saar zal best wel wat verkeerds hebben gegeten. Alleen weet ik niet wat. Ze is uitgekotst maar slaapt nu veel en er zit niets in. Normaal is het een doerak. Ze is erg zielig. Vind ze zelf hoor.
Oh ik ook wel. Het gaat wel weer over. Ik houdt haar wel goed in de gaten even. Het bos zat er dus niet in. Ik ga maar eens wat doen dan. Straks komt man thuis en 't is hier nog steeds een bende. Huppekatee aan het werk dus.
Ja Saar zal best wel wat verkeerds hebben gegeten. Alleen weet ik niet wat. Ze is uitgekotst maar slaapt nu veel en er zit niets in. Normaal is het een doerak. Ze is erg zielig. Vind ze zelf hoor.
Oh ik ook wel. Het gaat wel weer over. Ik houdt haar wel goed in de gaten even. Het bos zat er dus niet in. Ik ga maar eens wat doen dan. Straks komt man thuis en 't is hier nog steeds een bende. Huppekatee aan het werk dus.
maandag 16 augustus 2010 om 15:56
Jammer hoor Zoeb, ik had het zo leuk gevonden om je te zien rijden..
Vandaag is een rare dag, iedereen inclusief ikzelf hier lijkt wel extreem druk en warrig te zijn, zou er storm op komst zijn????
MissM, je hebt helemaal gelijk en in de bui die ik nu heb is het geloof wel even goed om te gaan sporten ga het dus toch maar proberen. Tenzij ik de race tegen de klok niet haal maar anders.. ga ik gewoon!
Gold wat ben je lekker actief geweest!
Ik heb tussen alle leuke uitjes (we deden dit weekend 'toerist in eigen land') ook nog best wat gedaan en wassen, stofzuigen etc, ben trots op mezelf
Vandaag is een rare dag, iedereen inclusief ikzelf hier lijkt wel extreem druk en warrig te zijn, zou er storm op komst zijn????
MissM, je hebt helemaal gelijk en in de bui die ik nu heb is het geloof wel even goed om te gaan sporten ga het dus toch maar proberen. Tenzij ik de race tegen de klok niet haal maar anders.. ga ik gewoon!
Gold wat ben je lekker actief geweest!
Ik heb tussen alle leuke uitjes (we deden dit weekend 'toerist in eigen land') ook nog best wat gedaan en wassen, stofzuigen etc, ben trots op mezelf
maandag 16 augustus 2010 om 16:00
Zoeb, Heb jij ook zo'n man die er echt een hekel aan heeft om in een rommelig huis thuis te komen?
De mijne dus wel.
Niet dat ik zijn huissloofje ben hoor, en zo voel ik het ook niet, maar het helpt wel om het in ieder geval aan kant te hebben tegen de tijd dat ik hem thuis verwacht. En ik doe het met liefde .
Hmmm..ik moet nog even naar de Xenos taxiën.
Troela wil van haar eigen verdiende geld een paspop kopen.
De mijne dus wel.
Niet dat ik zijn huissloofje ben hoor, en zo voel ik het ook niet, maar het helpt wel om het in ieder geval aan kant te hebben tegen de tijd dat ik hem thuis verwacht. En ik doe het met liefde .
Hmmm..ik moet nog even naar de Xenos taxiën.
Troela wil van haar eigen verdiende geld een paspop kopen.
maandag 16 augustus 2010 om 16:08
Mogguh
Marels, wb. Had je een mooie reis? Waar was poes eigenlijk, mee?
Boro, oei, Terror maakt het je moeilijk. Ik hoop dat 'ie snel een leuk vriendje vindt zodat 'ie zin heeft in school. En dat A het beter doet als hij op de speciale groep zit (op visite gaan durf je dus ook niet?)
Zoebie, auto klinkt leuk. Foto?
Nikki, trouwen in Hawaii klinkt ook leuk
Hier:
Nazomerblues (djeez, er moet nog wel een stukje zon voordat het gaat herfsten hoor)
Beneden lijkt glad
Boven moet nog, hopelijk hulp morgen, en anders zet ik de kinderen in.
Aan het nadenken over hoe ik het geld voor inrichting besteed (er komt in elk geval nieuw zeil, hopelijk witsel op de muren en plafond en de rest zal wel opgaan aan uitstaande rekeningen).
Marels, wb. Had je een mooie reis? Waar was poes eigenlijk, mee?
Boro, oei, Terror maakt het je moeilijk. Ik hoop dat 'ie snel een leuk vriendje vindt zodat 'ie zin heeft in school. En dat A het beter doet als hij op de speciale groep zit (op visite gaan durf je dus ook niet?)
Zoebie, auto klinkt leuk. Foto?
Nikki, trouwen in Hawaii klinkt ook leuk
Hier:
Nazomerblues (djeez, er moet nog wel een stukje zon voordat het gaat herfsten hoor)
Beneden lijkt glad
Boven moet nog, hopelijk hulp morgen, en anders zet ik de kinderen in.
Aan het nadenken over hoe ik het geld voor inrichting besteed (er komt in elk geval nieuw zeil, hopelijk witsel op de muren en plafond en de rest zal wel opgaan aan uitstaande rekeningen).