MVM Trio ervaringen.

10-03-2010 13:37 161 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Ik loop met het volgende rond, mijn vriendin wil (heel) graag een trio met een andere man proberen. Nou ben ik bi-schierig (beetje ervaring) dus, dat zou mooi te combineren zijn.

Nou hebben we het er vaak over gehad en het lijkt ons allebei erg geil. We vertrouwen elkaar, kennen elkaar en zijn erg open over onze verlangens en fantasien. We hebben een keer een ervaring in een pc gehad en hebben toen gewisseld met een ander stel, dat was eenmalig (tot dusver) maar we kijken er allebei met plezier op terug. We hielden toen goed contact en hebben het samen helemaal afgemaakt. En daarna in het hotel nog een keer over gedaan.

Ja, wat is nou het probleem?

--Zijn er mensen die er met dezelfde ervaring en houding aan begonnen zijn, maar bij wie het heel erg tegenviel, of erger nog voor ernstige problemen zorgde?

Of zoek ik gewoon spijkers op laag water?
quote:widukind31 schreef op 16 augustus 2010 @ 17:57:

[...]

ja tuurlijk, ze was mij aan het pijpen..;-)

maar uiteraard tussendoor oogcontact en gewoon ook vragen of het nog goed zit enzo. Of ze het wel en niet leuk vind en dat vroegen we ook aan hem en hij aan ons. Heel respectvol.En hij is nu zeker jullie vaste partner geworden?
ja dat is natuurlijk net hoe je het inkleed en waar je op dat moment zin in hebt. En uiteraard heb ik ze ook even alleen laten begaan, en hij ons etc. Tussendoor even pauze is natuurlijk ook wel fijn.
quote:RobertInter schreef op 16 augustus 2010 @ 18:02:

[...]

En hij is nu zeker jullie vaste partner geworden?nee dat nog niet direct. We willen zeker nog een keer met hem afspreken maar hebben daar niet direct haast bij. Wil nu ook wel een keer een VMV trio proberen..;-)
Mocht ik in zo'n situatie zijn dan moet ik toch wel iets van gevoel voor de vrouw hebben, ja soms dus ook even alleen het met haar doen. Ook al weet ik dat haar partner er bij is in de zelfdre ruimte. Heb het meer dan 10 jaar geleden een keer gedaan en toen was ook haar partner er bij, Allebei zo gespannen als de pest.
quote:widukind31 schreef op 16 augustus 2010 @ 18:05:

[...]

nee dat nog niet direct. We willen zeker nog een keer met hem afspreken maar hebben daar niet direct haast bij. Wil nu ook wel een keer een VMV trio proberen..;-)Zijn jullie geen types voor een pc of willen jullie daar nog mee wachten?
quote:widukind31 schreef op 16 augustus 2010 @ 18:03:

ja dat is natuurlijk net hoe je het inkleed en waar je op dat moment zin in hebt. En uiteraard heb ik ze ook even alleen laten begaan, en hij ons etc. Tussendoor even pauze is natuurlijk ook wel fijn.Deed hij andere dingen met je vrouw als jij normaa gewend bent? Dus bijvoorbeeld veel harder of juist niet?
huh? net zei je dat het een langgekoesterde wens was en dat je het nog nooit had gedaan?!
quote:widukind31 schreef op 16 augustus 2010 @ 18:10:

huh? net zei je dat het een langgekoesterde wens was en dat je het nog nooit had gedaan?!Dat toen in 1998, met haar stelde niet veel voor, ja het is nu een langgekoesterde wens om het intens te beleven en goed te doen. Wellicht met een stel die er net zo voor in is.
Maar ok, ik denk dat jullie beiden er goed in staan, jullie willen het beiden eh het werkt goed tussen en voor jullie. Prima.
quote:Poeszie schreef op 15 augustus 2010 @ 23:01:

hier dus de vrouw van Widukind. Ik vond het ook zo bijzonder, omdat de dynamiek met 3 personen echt zo anders is dan met 4 personen. Je bent veel meer in een eenheid met elkaar bezig dan met 4, want dan wordt het al snel 2 op 2. In die zin vond ik een trio ook veel intenser dan swingen met zijn 4en.

En de man was ook leuk en vrij. Widukind moest even aan hem wennen, maar het ging heel natuurlijk en los, dat was erg leuk!Je hebt het naar je zin gehad!
quote:Oceanic schreef op 16 augustus 2010 @ 16:44:

Merel: Spannend hoor... hou de gedachte vast. En met wat experimenteren kom je er vast wel uit met die standjes

Tja het is een kinky fanatasie, ik weet ook niet of het ooit tot uitvoer zal komen hoor.

Maar het gevoel dat mij een dp zal geven lijkt me heel bijzonder en heftig,hoewel ik me er niets bij voor kan stellen. Het lijkt me heel intens en die gedachte spreekt me aan.

Ach een fanatasie.......
Je moet het doen met mannen die je vertrouwt, dat is de basis.
quote:AeroJo schreef op 15 augustus 2010 @ 20:07:

Is er inmiddels een update? Ben erg benieuwd hoe het voor zowel TO als Poezie als Spoken is afgelopen...

Het was super!! Zeker voor herhaling vatbaar. De twee heren deden erg hun best (ik ook hoor , maarja, ik kreeg wel de meeste aandacht zegmaar). We hebben meteen na afloop al gesproken over een nieuwe ontmoeting (nog niet concreet een datum, maar wel dat we dat alledrie zouden willen).

Vriend was ook helemaal niet jaloers o.i.d. (had hij ook niet verwacht, maar je weet nooit natuurlijk). Drie personen waren aan het genieten dus!
Had je vriend het niet verwacht dat hij niet jaloers zou worden? Dan moet alles helemaal in harmonie zijn gegaan! Leuk voor jullie!
Nee, hij had juist al verwacht dat hij niet jaloers zou worden. Is ook niet gebeurd dus, maar omdat het de eerste keer was kon hij dat achteraf pas met zekerheid zeggen (we hadden wel afgesproken dat als één van ons het niet meer wilde, ook al waren we al bezig, dat we dan zouden stoppen).
Ik denk dat de kans daarop klein is als je eenmaal goed bezig bent. Geweldig voor jullie! Ik zou het zelf ook weleens willen ervaren de emoties als ik zou zien hoe mijn partner 'all the way' zou gaan met een andere man. En of die heftig zijn of niet....
Heey Spoken,

Super om te horen dat het zo goed bevallen is!
Wij gaan deze week voor de 2e keer ;)
Met dezelfde man?
Ja, dus dat is lekker makkelijk. Ben benieuwd ook hoe het nu gaat en of het zich nog verder ontwikkelt, omdat je elkaar beter leert kennen.
Ik vond dat bij de tweede keer de meeste zenuwen wel weg waren waardoor het er allemaal een stuk ontspannender aan toe ging. Maar die spanning had natuurlijk ook wel wat...
Ja, het vertrouwde is fijn, maar de spanning is ook leuk, herken het dubbele gevoel. Daarom is het ook leuk om nieuwe mensen te blijven ontmoeten, maar ik moet zeggen, als ik zou moeten kiezen, dan kies dan toch voor het vertrouwde
zelfs met het vertrouwde was er nog genoeg spanning...;-)
mischien raar maar ik en m,n vriend willen ook graag trio doen maar ik weet niet hoe te beginnen en klap dan dicht het is iemand die al een tijdje kennen dus dat is het probleem niet
Lilly bedoel je dat je wel begonnen bent maar het dan afgeblazen hebt doordat je dichtsloeg?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven