Bezemtopic 9

04-08-2010 16:12 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
En alweer een vers topic voor alle huishoudens die wel een bezem kunnen gebruiken!

Haal hier je inspiratie, de schouderkloppen en de schoppen!

En gezellig beppen is verplicht!

8ste bezem
Ik heb nee gestemd, maar dat was al duidelijk geloof ik.

Lijstje neem ik mee naar morgen, mag dat?

Boodschappen doe ik wel.
Knopjes MissM. Is daar al niet genoeg over gezegd?

Mmm eigenlijk vind ik die knopjes niks.

Stel je voor dat er opeens een topic van mij over Hyves of Twitter of whatever gaat, Ben ik niet blij mee. Dus knopjesstemmen.
Gold, kwam jij nou ooit met de tip van Pfb Vanish voor na het scheren? Ik heb namelijk altijd heel veel last van irritatie na het scheren en heb al van alles geprobeerd maar niks helpt.

Dus.. nu wilde ik dit eens proberen, kan het alleen nergens kopen! Bij diverse drogisten gevraagd maar ze kijken me allemaal aan of ze water zien branden... Was jij degene met deze tip en zo ja.. waar koop jij het? Ik loop alweer de hele dag een heel raar loopje en ben het nu opeens heeeel zat
Van mij mogen die knopjes wel weg,al kon je natuurlijk altijd al linken.

Vandaag een beetje een baaldag,gewoon nergens zin in.Vriend ook niet dus die heeft ook een extra dagje vrij.

Hebben wel samen boodschappen gedaan en op terras wat gedronken maar verder hangen we in en om huis.

Gold,ik had de foto gezien,leuk!

Mamz,ik wil ook nog wel zon!Hebben nog niet gemeet bij de meren
Ik heb tegen gestemd, van mij mogen ze ook weg.

Ik maak mijn boeken bij een professionele leverancier Zoeb, die is duur!

Voor mezelf ben ik van plan om deze eens te proberen. Ik hoor daar goede dingen over. Maar heb het nog niet geprobeerd.

Euhm.... sporten? Wasda?

Moeten we echtechtechtecht weer op gaan pakken, maar na onze vakantie eind juni zijn we helemaal niet meer geweest. Eerst mijn voet teen zwaar gekneusd, nu het geklooi met mijn arm. Wij hebben afgesproken dat wij na onze zonvakantie in september het sporten weer op gaan pakken.
Oh Yonna dat ziet er goed uit.

Die ga ik eens proberen.

Waar kun je nu eigenlijk stemmen? Ben te lui om te zoeken.

Oh nee ik weet het al.
quote:gelfling schreef op 16 augustus 2010 @ 16:46:

Gold, kwam jij nou ooit met de tip van Pfb Vanish voor na het scheren? Ik heb namelijk altijd heel veel last van irritatie na het scheren en heb al van alles geprobeerd maar niks helpt.

Dus.. nu wilde ik dit eens proberen, kan het alleen nergens kopen! Bij diverse drogisten gevraagd maar ze kijken me allemaal aan of ze water zien branden... Was jij degene met deze tip en zo ja.. waar koop jij het? Ik loop alweer de hele dag een heel raar loopje en ben het nu opeens heeeel zat Gelfje, het is super spul! En je kunt het kopen bij de DA drogist onder de MediaMarkt in de stad. Binnenwegplein heet dat geloof ik.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Haai!

Huis is helemaal schoon!

We zijn gewoon de hele dag bezig geweest, trutwerk........

En nu ben ik moe, maar ik zeg niks want Sportman ging vanaochtend om 5 uur de deur uit en komt net binnen.

Adios!
Gelfje, ik kocht het altijd bij de DA-drogist, ergens anders kon ik het ook niet krijgen. Er is ook een site van, en ook daar kun je online bestellen. Geloof ik.

Effe checken.

Ja hoor, hier is ie: klikerdeklik

Je kunt online bestellen en er staan ook verkoopadressen op.

Het spul is niet goedkoop, maar het werkt echt super. (En nee, ik heb geen aandelen) Je doet ook echt heel lang met een flacon.

Ze vragen trouwens wel veel voor verzendkosten, dus als ik jou was zou ik eerst kijken bij die verkoopadressen.
Moggû,

Wat een smerig weer vandaag.

voor alle vakantiegangers, voor iedereen die moet werken en een voor alle moeders

Ik ben niemand vergeten toch?!

Ik ga werken en lopen meer heb ik niet op mijn lijstje.

Adios!
Kinderen zitten aan het brood, zometeen naar school lopen, hopelijk droog

Jongste wil nu al niet meer.....

Dan aan mijn lijstje werken.

Fijne dag allen!
Hey zusenzoo,

Terror wil ook niet gedeelde smart enzo...

Ik ga er vandoor, kom zo als ik de terroristen afgeleverd heb bij lezen en schrijven

Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
Gelf, PFB vanish werkt écht ontzettend goed. Heb het nav diverse tips hier op het forum ook eens gekocht en super spul! Idd te koop bij de DA (verder nog nergens gezien).

Boro, hoe ging het vandaag met Terror op school? Kan me nog goed herinneren hoe het met zoon ging de eerste paar weken, komend jaar mag ook dochter eraan geloven. Het is even tandenbijten (voor zowel jou als hem), maar het gaat over. Over een paar weken zwaait hij je vast al uit nog voor je bij school bent.

Deze week even een heerlijk weekje vrij, geen plannen, alleen mezelf en de kinderen een beetje bezighouden in en om het huis.

Lijstje voor vandaag (want ondanks vakantie gaat dat toch gewoon door):

Stofzuigen

Dweilen

WC poetsen

Poppewieg schuren
Zo, daar ben ik dan

Kind hartverscheurend huilend achter gelaten. En dat doet zo'n pijn. Het liefst wil je hem dan weer oppakken en zeggen dat hij natuurlijk lekker met zijn mama mee naar huis mag. Maar goed, gelukkig wint mijn verstand het van mijn gevoel Morgenmiddag kan hij lekker bij tanken.

Bedankt voor je hart onder de riem Rainzje Het gaat ook wel over. En er zit vooruit gang in. Gisteren werd hij al huilend wakker, vandaag ging hij pas in de klas huilen

Vandaag de wassen die ik gisteren gedraaid heb ophangen ik had er geen zin an. Stomme smoes natuurlijk, maar goed . Mijn slaapkamer de grote beurt geven.

En de routines.
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
goedemorgen

Boro en ook voor die arme terror

ik ben er weer vandoor, vandaag een lekker dagje sauna met itsman
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Moggu!

Boro Je voelt je echt een ontaarde moeder als je je kind zo krijsend achterlaat.Ik had het met Ukkie op de creche,maar voordat ik in de auto zat was hij al aan het spelen.Liep ik daar met een dikke keel.Maar goed,Ukkie hoeft pas volgend jaar naar school(al zegt hij al de hele vakantie dat ie 7 is

Nikki,goed gepoetst dus met moeder?Fijn als je weer bij bent.

Zus&Rainz,succes met lijstje vandaag!

It's,lekker zweten vandaag,veel plezier!

Wat een pokkeweer!Ik ga deze dag gebruiken om de strijk te doen en hopelijk is het dan morgen weer beter,we willen naar Texel.

Fijne dag allemaal!
Morning!

Ik doe hard mn best om niet saggo te worden van het sombere, natte weer maarrr... ik vind dat het best nog even mag duren voordat het herfst wordt!!

Boro, wat lijkt me dat lastig als je kind zo heel erg niet wil.. natuurlijk gaat het over enzo maar lijkt me niet makkelijk om dan weer gewoon naar huis te gaan

Nik, goeie tip van die DA drogist! Ga ik binnenkort maar eens even de stad in om dat wonderspullie aan te schaffen
Rainz, geniet van je vrije weekje!!
Goedemorgen!

Hoe werkt dat wonderschone spul eigenlijk? Is het voor vóór, tijdens of na het scheren?

Boro, leuke nieuwe nick

Its, hoe heb je het gehad vandaag? Dit heet met achteruitwerkende kracht voor als je vanavond leest enzo

Vandaag maak ik een begin met het boek, gisteren eindelijk de boeken binnen gekregen.

Rainz, zijn jouw kinderen nog vrij dan? Geniet lekker van je week!

Nikki, fijn dat alles weer glimt!!

Gelfje, het weer heeft vandaag als cijfer een 2!

Goed, ik ga weer verder met waar ik gebleven was...... boek afmaken.

Geniet!
Yonna, dat spul is voor na het scheren. En yup, de kinderen hebben nog steeds vakantie, nog een week of 3 en dan begint hier de school ook weer. Dochter moet dan nog wel een half jaar wachten voor ze naar school mag, maar ze roept nu al wel heel regelmatig dat ze ook naar school wil en is dan zwaar gepikeerd dat ze nog moet wachten.

Stofzuigen

Dweilen

WC poetsen

Poppewieg schuren
En wat doet dat spul voor na het scheren?

Ik ben aan het werk en ik heb in week 35 een k*t rooster. Gaat weer meteen lekker als ik weer voor 100% werk,
Boro herkenbaar hoor, je gevoel en een krijsend kind achterlaten.

Gaat over!

Its veel plezier in de sauna, tis er goed weer voor.

Is het Oktober ofzo, heb ik een zomerslaap gehad?
Was wegwerken

Strijken

Stofzuigen (overal)

Dweilen (overal)Toiletten en badkamer, grote beurt.

Keukenkastjes aan de buiten kant

Slaapkamer gordijn maken (veluxraam, rlgordijn op maat knippen en zagen)

Bedden goed verschonen

Stoffen

Babybedden weer opzetten en klaar maken voor gebruik

Naar de supermarkt, boodschappen doen

Koken en dus ook iets verzinnen om te koken.Stoelen afnemen met speciale doek

Vloer opnieuw in de olie...
Nu werken en de rest morgen, met aanulling vast en zeker, want die was stopt nooit, net als de eeuwige honden/kattenharen en stof strijd.
Op het prikbord staat een kind in de aanbieding.

"kind met allergie kat in de aanbieding".

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven