Bezemtopic 9
woensdag 18 augustus 2010 om 10:30
.. ik moet mijn liefje toch ook maar eens zo ver krijgen dat ie met me wil trouwen (ik ben heus best leuk..)
Dan ga ik je wel vragen voor onze foto's hoor Yonna!! Ik vind op de foto gaan vreselijk en sta er meestal met een raar verkrampt hoofd op maarrr... als ik ooit nog ga trouwen ga ik natuurlijk wel op de foto!!
Dan ga ik je wel vragen voor onze foto's hoor Yonna!! Ik vind op de foto gaan vreselijk en sta er meestal met een raar verkrampt hoofd op maarrr... als ik ooit nog ga trouwen ga ik natuurlijk wel op de foto!!
woensdag 18 augustus 2010 om 10:32
woensdag 18 augustus 2010 om 10:32
Its, wij doen met koken ook vaak een co-productie, ik doe al het snij en hakwerk en daarna.. als het echt spannend wordt met alles wat opeens tegelijk klaar is (of juist niet) neemt vriend het over. Werkt ook wel goed
En nu heb ik dus nog niet gelezen wat er op de BH staat... ben weer eens een beetje chaotisch bezig...
En nu heb ik dus nog niet gelezen wat er op de BH staat... ben weer eens een beetje chaotisch bezig...
woensdag 18 augustus 2010 om 10:34
woensdag 18 augustus 2010 om 11:30
Even kort vanuit het inmiddels zonnige Tilburg waar ik enigszins illegaal op de pc van de klant (want...internetstick van de laptop ligt thuis) even kom bijlezen.
Ik zat al in mijn auto en moest nog even het adres in mijn navigatie-truus ingeven en het arme mens liep met haar hondje half slapend voor mijn auto langs. En de oude reclameslogan kwam meteen in mijn hoofd...."Ik durf het bijna niet te vragen..". Maar ik ik vroeg het toch en gaf mijzelf toestemming om mijn 2.3 liter diesel te starten. Tranen
Ik kon het even niet helpen, net als plotseling gas geven als ik voor een rood stoplicht sta en er steekt een bejaarde over. Die rollators kunnen best hard
Ik zat al in mijn auto en moest nog even het adres in mijn navigatie-truus ingeven en het arme mens liep met haar hondje half slapend voor mijn auto langs. En de oude reclameslogan kwam meteen in mijn hoofd...."Ik durf het bijna niet te vragen..". Maar ik ik vroeg het toch en gaf mijzelf toestemming om mijn 2.3 liter diesel te starten. Tranen
Ik kon het even niet helpen, net als plotseling gas geven als ik voor een rood stoplicht sta en er steekt een bejaarde over. Die rollators kunnen best hard
woensdag 18 augustus 2010 om 11:35
quote:Happy_Me schreef op 18 augustus 2010 @ 11:30:
Even kort vanuit het inmiddels zonnige Tilburg waar ik enigszins illegaal op de pc van de klant (want...internetstick van de laptop ligt thuis) even kom bijlezen.
Ik kon het even niet helpen, net als plotseling gas geven als ik voor een rood stoplicht sta en er steekt een bejaarde over. Die rollators kunnen best hard Vals kreng. Beetje bejaarden pesten hé. Kun je wel.
Ik kon het even niet helpen, net als plotseling gas geven als ik voor een rood stoplicht sta en er steekt een bejaarde over. Die rollators kunnen best hard Vals kreng. Beetje bejaarden pesten hé. Kun je wel.
woensdag 18 augustus 2010 om 12:31
woensdag 18 augustus 2010 om 13:35
Goedendag maisjes
Tjonge wat een lijst ZenZ!
Het enige wat ik gedaan heb is het haar van vriendin geverfd. Best mooi geworden als zeg ik het zelf. Gelukkig dacht zij er ook zo over .
Straks ga ik zelf naar de kapper.
Ik twijfel echt nog heel erg tussen een heel stuk eraf of alleen de puntjes....
Veel plezier op Texel Coe!
Hopelijk werkt het weer ook een beetje mee. het weekend zou in ieder geval lekker worden?
Nu ga ik even een wasje draaien. Dan maak ik me toch nog een beetje nuttig hier in huis.
Tjonge wat een lijst ZenZ!
Het enige wat ik gedaan heb is het haar van vriendin geverfd. Best mooi geworden als zeg ik het zelf. Gelukkig dacht zij er ook zo over .
Straks ga ik zelf naar de kapper.
Ik twijfel echt nog heel erg tussen een heel stuk eraf of alleen de puntjes....
Veel plezier op Texel Coe!
Hopelijk werkt het weer ook een beetje mee. het weekend zou in ieder geval lekker worden?
Nu ga ik even een wasje draaien. Dan maak ik me toch nog een beetje nuttig hier in huis.
woensdag 18 augustus 2010 om 13:39
Het weer is hier vandaag trouwens ook best goed. Alleen wat wind, maar dat geeft niks.
Happy jij bent weer maar eens het bewijs dat mannen altijd kleine jongens blijven (En dat is helemaal niet erg, af en toe wel schattig zelfs)
Wat voor nieuwe keuken wordt het Marels? Modern, klassiek, landelijk?
Oke, nu aan de was. *schop*
Happy jij bent weer maar eens het bewijs dat mannen altijd kleine jongens blijven (En dat is helemaal niet erg, af en toe wel schattig zelfs)
Wat voor nieuwe keuken wordt het Marels? Modern, klassiek, landelijk?
Oke, nu aan de was. *schop*
woensdag 18 augustus 2010 om 14:47
Mogguh
Verplicht in de bieb blijven om in elk geval wat reacties op mijn topic te scoren
Ben zo gruwelijk blij met mijn haar. Het zit weer mooi los, met springkrullen.
Coebergh, naar Texel gaan is toch ook geen straf Valt precies tijdens Lowlands toch?
Truli, welkom
Zusenzoo, wel heel hard gewerkt zeg.
Marels, succes met de keuken
Happy, stoute jongen *beeft nu al bij het idee oud en afwezig te zijn*
Vandaag:
Vanaf B-noord naar B-zuid gelopen
Leuke boeken gescoord onderweg
Vloer gezogen en gedweild
Afwas
Plannen maken voor morgen
Verplicht in de bieb blijven om in elk geval wat reacties op mijn topic te scoren
Ben zo gruwelijk blij met mijn haar. Het zit weer mooi los, met springkrullen.
Coebergh, naar Texel gaan is toch ook geen straf Valt precies tijdens Lowlands toch?
Truli, welkom
Zusenzoo, wel heel hard gewerkt zeg.
Marels, succes met de keuken
Happy, stoute jongen *beeft nu al bij het idee oud en afwezig te zijn*
Vandaag:
Vanaf B-noord naar B-zuid gelopen
Leuke boeken gescoord onderweg
Vloer gezogen en gedweild
Afwas
Plannen maken voor morgen
woensdag 18 augustus 2010 om 14:55
woensdag 18 augustus 2010 om 15:16
Ja, het moet wel een beetje gemodelleerd worden na het wassen, maar een beetje werk vind ik niet erg hoor Zoeb.
Ja Yonna, ik vind het ook erg mooi.
Het zou mooi zijn als de kapper het een beetje zou kunnen benaderen.
Ik ga er voor, zal wel zien hoe het uitpakt.
Moet er om 4 uur zijn
Mamz, leuk dat jij zo tevreden bent over je kappers-bezoek!
Ja Yonna, ik vind het ook erg mooi.
Het zou mooi zijn als de kapper het een beetje zou kunnen benaderen.
Ik ga er voor, zal wel zien hoe het uitpakt.
Moet er om 4 uur zijn
Mamz, leuk dat jij zo tevreden bent over je kappers-bezoek!
woensdag 18 augustus 2010 om 15:28
Gold, volgens zou dat je heel mooi staan! Ik zeg.. doen!
Mamz, ik ben nu nieuwsgierig naar jouw haar!
Ik vind de kapper altijd maar raar.. heb altijd zin om te gaan, vind het heerlijk dat gefrutsel en ik heb een gezellige kapster dus genoeg te kleppen. Maarrr.... als ik thuis kom heb ik altijd spijt! Na een paar dagen ben ik meestal wel heel blij en tevreden maar ben altijd eerst aan t miepen dat het te kort of te dit of te dat is.. raarrr..
Coe, had ik je al veel plezier gewenst??
Mamz, ik ben nu nieuwsgierig naar jouw haar!
Ik vind de kapper altijd maar raar.. heb altijd zin om te gaan, vind het heerlijk dat gefrutsel en ik heb een gezellige kapster dus genoeg te kleppen. Maarrr.... als ik thuis kom heb ik altijd spijt! Na een paar dagen ben ik meestal wel heel blij en tevreden maar ben altijd eerst aan t miepen dat het te kort of te dit of te dat is.. raarrr..
Coe, had ik je al veel plezier gewenst??