Bezemtopic 9

04-08-2010 16:12 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
En alweer een vers topic voor alle huishoudens die wel een bezem kunnen gebruiken!

Haal hier je inspiratie, de schouderkloppen en de schoppen!

En gezellig beppen is verplicht!

8ste bezem
.. ik moet mijn liefje toch ook maar eens zo ver krijgen dat ie met me wil trouwen (ik ben heus best leuk..)

Dan ga ik je wel vragen voor onze foto's hoor Yonna!! Ik vind op de foto gaan vreselijk en sta er meestal met een raar verkrampt hoofd op maarrr... als ik ooit nog ga trouwen ga ik natuurlijk wel op de foto!!
Goedemorgen!

Culi, welkom.

Zoeb, nog gefeliciteerd met jullie 36-jarig huwelijk.

Vandaag een kort lijstje:

Badkamer poetsen

Bovenverdieping poetsen

Poppewieg heb ik gisteren niet meer geschuurd, misschien dat ik daar vandaag zin voor kan maken.
Its, wij doen met koken ook vaak een co-productie, ik doe al het snij en hakwerk en daarna.. als het echt spannend wordt met alles wat opeens tegelijk klaar is (of juist niet) neemt vriend het over. Werkt ook wel goed

En nu heb ik dus nog niet gelezen wat er op de BH staat... ben weer eens een beetje chaotisch bezig...
Moggoh!

Het is hier weer grijs en miezerig, bah bah.

Ik kon altijd wel lekker koken, deed het ook graag.

Maar nu M er is heb ik er eigenlijk geen tijd meer voor. Ik ga nu vooral voor de 'snel klaar' recepten
Rainz, ik vind je nieuwe avatar echt mooi! Misschien ga ik ook maar eens een andere zoeken.. (maar ik ga natuurlijk eerst de BH lezen)
Vandaag:

- werken

- koken (maar wat?)

- opruimen, opruimen, opruimen

- wassen, drogen en nog meer opruimen

We hadden het huis zo mooi leeg en aan kant voor de foto's en de kijkers, maar op een of andere manier is het alweer helemaal dicht geslibt

Waar is Marels eigenlijk gebleven?

Culi, welkom!
Wij gaan zo de boot op!Best snel gedaan toch
Goedemorgen allemaal!
Even kort vanuit het inmiddels zonnige Tilburg waar ik enigszins illegaal op de pc van de klant (want...internetstick van de laptop ligt thuis) even kom bijlezen.

Ik zat al in mijn auto en moest nog even het adres in mijn navigatie-truus ingeven en het arme mens liep met haar hondje half slapend voor mijn auto langs. En de oude reclameslogan kwam meteen in mijn hoofd...."Ik durf het bijna niet te vragen..". Maar ik ik vroeg het toch en gaf mijzelf toestemming om mijn 2.3 liter diesel te starten. Tranen

Ik kon het even niet helpen, net als plotseling gas geven als ik voor een rood stoplicht sta en er steekt een bejaarde over. Die rollators kunnen best hard
Coe kun je niet met die olieboot naar Texel?

Leg me nu eens uit hoe het zit met die olieboot? Snap er niks van.
quote:Happy_Me schreef op 18 augustus 2010 @ 11:30:

Even kort vanuit het inmiddels zonnige Tilburg waar ik enigszins illegaal op de pc van de klant (want...internetstick van de laptop ligt thuis) even kom bijlezen.

Ik zat al in mijn auto en moest nog even het adres in mijn navigatie-truus ingeven en het arme mens liep met haar hondje half slapend voor mijn auto langs. En de oude reclameslogan kwam meteen in mijn hoofd...."Ik durf het bijna niet te vragen..". Maar ik ik vroeg het toch en gaf mijzelf toestemming om mijn 2.3 liter diesel te starten. Tranen

Ik kon het even niet helpen, net als plotseling gas geven als ik voor een rood stoplicht sta en er steekt een bejaarde over. Die rollators kunnen best hard Vals kreng. Beetje bejaarden pesten hé. Kun je wel.
Coe, veel plezier!
Zelfs op zee doet ie t!

Zoeb,wat snap je niet?Op mijn hyves staan foto's van onze nieuwe (oude ) aanwinst.Vriend wilde graag een amerikaan dus die kan zijn geluk niet op.

Happy noemt het een olieboot en die houden we erin,qua naam dan.
Stofzuigen

Stoffen

Dweilen

Badkamer en toiletten grote beurt

Keukenkastjes buitenkant

Was op hangen

Kattenbak verschonen

Vaatwasser uitruimenNaar de bieb

Naar de judo

Stoofvlees braden Staat as we speak te sudderen

En alle kinders luizenvrij
Marels is hier. Maar Marels en consorten zijn een keuken aan het zetten, dus Marels komt momenteel alleen thuis om te slapen.
668, the neighbour of the Beast
Goedendag maisjes

Tjonge wat een lijst ZenZ!

Het enige wat ik gedaan heb is het haar van vriendin geverfd. Best mooi geworden als zeg ik het zelf. Gelukkig dacht zij er ook zo over .

Straks ga ik zelf naar de kapper.

Ik twijfel echt nog heel erg tussen een heel stuk eraf of alleen de puntjes....

Veel plezier op Texel Coe!

Hopelijk werkt het weer ook een beetje mee. het weekend zou in ieder geval lekker worden?

Nu ga ik even een wasje draaien. Dan maak ik me toch nog een beetje nuttig hier in huis.
Het weer is hier vandaag trouwens ook best goed. Alleen wat wind, maar dat geeft niks.

Happy jij bent weer maar eens het bewijs dat mannen altijd kleine jongens blijven (En dat is helemaal niet erg, af en toe wel schattig zelfs)

Wat voor nieuwe keuken wordt het Marels? Modern, klassiek, landelijk?

Oke, nu aan de was. *schop*
Aha Coe ik zag jou al ergens tussen Scheveningen en Den Helder dobberen en toen dacht ik dat je dan met die olieboot toch ook naar Texel kon doorvaren.

Wat een oen ben ik. Had het kunnen weten van die olieboot.
Zoiets vind ik erg mooi:

Er staat bij dat dit kapsel geschikt is voor zowat alle haartypes. En ik denk dat mijn haar (behalve mijn pony, want die heb ik steeds zelf geknipt) er lang genoeg voor is...
Mogguh

Verplicht in de bieb blijven om in elk geval wat reacties op mijn topic te scoren

Ben zo gruwelijk blij met mijn haar. Het zit weer mooi los, met springkrullen.

Coebergh, naar Texel gaan is toch ook geen straf Valt precies tijdens Lowlands toch?

Truli, welkom

Zusenzoo, wel heel hard gewerkt zeg.

Marels, succes met de keuken

Happy, stoute jongen *beeft nu al bij het idee oud en afwezig te zijn*

Vandaag:

Vanaf B-noord naar B-zuid gelopen

Leuke boeken gescoord onderweg

Vloer gezogen en gedweild

Afwas

Plannen maken voor morgen
Mooi Gold, moet je het dan niet altijd fohnen?
Ik denk dat dat kapsel je heel mooi staat, Gold! Dus niet kort knippen hoor!

Hoe laat moet je naar de kapper?

Hier regent het nog steeds Vanmorgen al een bui op de kop gehad toen ik met Ixsje even de stad in was.

Ik wil , het is potverdikkie pas augustus!
Ja, het moet wel een beetje gemodelleerd worden na het wassen, maar een beetje werk vind ik niet erg hoor Zoeb.

Ja Yonna, ik vind het ook erg mooi.

Het zou mooi zijn als de kapper het een beetje zou kunnen benaderen.

Ik ga er voor, zal wel zien hoe het uitpakt.

Moet er om 4 uur zijn

Mamz, leuk dat jij zo tevreden bent over je kappers-bezoek!
Gold, volgens zou dat je heel mooi staan! Ik zeg.. doen!

Mamz, ik ben nu nieuwsgierig naar jouw haar!

Ik vind de kapper altijd maar raar.. heb altijd zin om te gaan, vind het heerlijk dat gefrutsel en ik heb een gezellige kapster dus genoeg te kleppen. Maarrr.... als ik thuis kom heb ik altijd spijt! Na een paar dagen ben ik meestal wel heel blij en tevreden maar ben altijd eerst aan t miepen dat het te kort of te dit of te dat is.. raarrr..

Coe, had ik je al veel plezier gewenst??
Jaaaaaaa! Ik ben blij met mijn nieuwe haar!

Het zit weer goed en het lijkt ook nog een beetje op het plaatje ook!

Coe, het is geregeld hoor!

Fieuw. Ik ben ook echt geen held in dat soort dingen...Sorry hoor...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven