Kan paint niet openen, help

19-08-2010 12:50 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik heb laatst een berichtje geplaatst over m'n mp4 speler. Sinds ik programma's van m'n pc heb verwijderd, ik weet niet precies meer welke, kan ik namelijk geen liedjes meer op m'n mp4 zetten, verder kan ik paint en worddocumenten niet meer openen, er komt dan te staan:er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld. Maak een koppeling via het onderdeel Mapopties van het Configuratiescherm..Ik heb dit geprobeerd maar het werkt niet. Ik kan Paint wel openen via Start: Uitvoeren:mspaint.exe, maar weet iemand de reden hiervan? Ik wil het graag herstellen en weet niet hoe Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Groetjes
Probeer dit eens:

Rechtsklikken op het bestandje dat je wilt openen, kies eigenschappen. Bij het tabblad algemeen moet het juiste programma bij openen met staan. Indien dit niet zo is, dan moet je dit wijzigen en de optie open dit type bestand altijd met dit programma aanvinken.
De zin van het leven, die schrijf je zelf.
Ik heb dat ook eens gehad en heb toen window opnieuw geinstalleerd, toen stond alles er weer op. Heb je nog een recovercd?
Misschien kun je het programma terughalen door het opnieuw toe te voegen in het configuratiescherm.

Bij software, of programma's en onderdelen, kies dan de optie windows onderdelen in- of uitschakelen.
Of terugzetten naar een herstelpunt bij systeemwerkset (bureauaccessoires)
Houdt de shift toets ingedrukt en klik met je rechtermuis toets op het bestand.

Kies nu open with/openen met en kies paint.

Zorg ervoor dat het vikje linksonderin aangevinkt staat.

Datzelfde doe je met je Word documenten.

De koppeling is dan hersteld.
Dank jullie wel, ik kan Word en Paint weer op de normale manier openen :D Word lukte me eerder helemaal niet dus ik was al bang dat ik nooit meer bij m'n documenten zou kunnen komen maar dat is weer hersteld, ben ik erg blij mee. Zou ik ook zoiets kunnen doen met de liedjes die ik gedownload heb? Want ik kan ze niet meer met het bijbehorende programma op m'n mp4 speler krijgen. Als dat is opgelost ben ik weer helemaal happy
Merk MP4 player? En hoe heet het bijbehorende programma?

Als je je MP4 player aan je computer hangt en dan naar Deze Computer gaat, zie je dan dat er een extra station is bijgekomen?
quote:XionZ schreef op 19 augustus 2010 @ 22:01:

Merk MP4 player? En hoe heet het bijbehorende programma?

Als je je MP4 player aan je computer hangt en dan naar Deze Computer gaat, zie je dan dat er een extra station is bijgekomen?Ze had daar al een topic over geopend: Merkloze "Kruidvat" Speler...alle opties al doorgenomen, zonder resultaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven