Vastlopen laptop.
vrijdag 20 augustus 2010 om 20:32
Heb ik een nieuwe laptop gekocht en ben ik helemaal blij dat ik in no time internet en mijn mail er op heb gezet loopt het ding vast bij opstarten Ik krijg de melding configuratie voorbereiden schakel computer niet uit. Dit duurt nu al een paar uur. Op het scherm ook geen cursor dus kan helemaal niks. Vanmiddag bij het afsluiten zijn er automatisch updates geinstalleerd en nu bij opstarten deze melding. Wie heeft de oplossing? (Xander please)
vrijdag 20 augustus 2010 om 20:55

zaterdag 21 augustus 2010 om 16:57
quote:Xander68 schreef op 21 augustus 2010 @ 13:50:
Haai!
Problems here?
Voordat ik begin te "ratelen"....wat is nu de status Fiba?
Het ding doet het gelukkig weer nadat ik de accu eruit had gehaald. Bedankt voor de tip.
En Xander: was even vergeten dat je het nu natuurlijk druk hebt met grote en kleine Erwt en daarom hier niet meer zoveel bent. Sorry.
Haai!
Problems here?
Voordat ik begin te "ratelen"....wat is nu de status Fiba?
Het ding doet het gelukkig weer nadat ik de accu eruit had gehaald. Bedankt voor de tip.
En Xander: was even vergeten dat je het nu natuurlijk druk hebt met grote en kleine Erwt en daarom hier niet meer zoveel bent. Sorry.

zaterdag 21 augustus 2010 om 17:33
quote:fiba schreef op 21 augustus 2010 @ 16:57:
[...]
En Xander: was even vergeten dat je het nu natuurlijk druk hebt met grote en kleine Erwt en daarom hier niet meer zoveel bent. Sorry.Mooi Dat ie het weer doet!
Inderdaad druk met kleine én grote Erwt... , maar kom regelmatig kijken op digi hoor
Veel plezier met je nieuwe laptop!
[...]
En Xander: was even vergeten dat je het nu natuurlijk druk hebt met grote en kleine Erwt en daarom hier niet meer zoveel bent. Sorry.Mooi Dat ie het weer doet!
Inderdaad druk met kleine én grote Erwt... , maar kom regelmatig kijken op digi hoor
Veel plezier met je nieuwe laptop!