Vastlopen laptop.

20-08-2010 20:32 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb ik een nieuwe laptop gekocht en ben ik helemaal blij dat ik in no time internet en mijn mail er op heb gezet loopt het ding vast bij opstarten Ik krijg de melding configuratie voorbereiden schakel computer niet uit. Dit duurt nu al een paar uur. Op het scherm ook geen cursor dus kan helemaal niks. Vanmiddag bij het afsluiten zijn er automatisch updates geinstalleerd en nu bij opstarten deze melding. Wie heeft de oplossing? (Xander please)
Stond Windows er al op of heb je een cd erbij gekregen?
Windows 7 stond er al op.
Heb je de laptop vóór het eerste gebruik eerst volledig opgeladen - zonder 'm verder al te gebruiken?
quote:viva1973 schreef op 20 augustus 2010 @ 20:53:

Heb je de laptop vóór het eerste gebruik eerst volledig opgeladen - zonder 'm verder al te gebruiken?Stond in de gebruiksaanwijzing dat hij eerst volledig opgeladen moest zijn voor gebruik en heb dat dus ook gedaan.
OK, dan is dat 't probleem niet
Laat nog maar even draaien dan. Welk merk laptop heb je?
quote:XionZ schreef op 20 augustus 2010 @ 20:58:

Laat nog maar even draaien dan. Welk merk laptop heb je?Het is een Packard Bell. En hij draait al een paar uur.....
Het merk is het eerste probleem al (sorry). Restart hem eens en kijk wat ie dan doet. Als ie er daarna nog een uur over doet gaan we andere dingen verzinnen.
Heb ondertussen ook ff gegoogeld en blijkt meer voor te komen na installeren updates op een nieuwe computer met Windows7. En ook bij andere merken. Maar de hamer ligt al klaar...
Fiba dit heb ik ook gehad , ik heb een Acer. De updates komen niet volledig binnen o.d.

Ik heb mijn laptop opnieuw gestart en toen begon ie weer te ratelen , na half uurtje sprong ie wel door.

Dus ff uitdoen en opnieuw op starten
quote:Zespri79 schreef op 20 augustus 2010 @ 21:45:

Ik heb mijn laptop opnieuw gestart en toen begon ie weer te ratelen , na half uurtje sprong ie wel door.

Dus ff uitdoen en opnieuw op startenAl geprobeerd: helpt niet helaas.
Heb je ergens een Windows installatie cd liggen?

Probeer ook even in veilige modus op te starten.
Gewoon stekker d'ruit, batterij d'ruit. Opnieuw opstarten, batterij er weer in, stekker er weer in en gewoon geduld oefenen..

Zet 'm desnoods aan voor je morgen (ehm, vanavond) weer naar bed gaat; heb je er geen last van ook!
Haai!

Problems here?

Voordat ik begin te "ratelen"....wat is nu de status Fiba?
quote:Xander68 schreef op 21 augustus 2010 @ 13:50:

Haai!

Problems here?

Voordat ik begin te "ratelen"....wat is nu de status Fiba?

Het ding doet het gelukkig weer nadat ik de accu eruit had gehaald. Bedankt voor de tip.

En Xander: was even vergeten dat je het nu natuurlijk druk hebt met grote en kleine Erwt en daarom hier niet meer zoveel bent. Sorry.
quote:fiba schreef op 21 augustus 2010 @ 16:57:

[...]

Het ding doet het gelukkig weer nadat ik de accu eruit had gehaald. Bedankt voor de tip.

En Xander: was even vergeten dat je het nu natuurlijk druk hebt met grote en kleine Erwt en daarom hier niet meer zoveel bent. Sorry.Mooi Dat ie het weer doet!

Inderdaad druk met kleine én grote Erwt... , maar kom regelmatig kijken op digi hoor

Veel plezier met je nieuwe laptop!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven