Bezemtopic 9
maandag 23 augustus 2010 om 08:46
Mogge schattebollen. (Zo alles in één keer)
Raar dat we niets meer van MissM hebben gehoord. Het zal toch wel goed zijn met Mmetje?
En Coe is gestrand ben ik bang. Die is nu de olieboot van Noordwijk naar Scheveningen aan het duwen?
Its is terug van LL maar die heeft denk ik een week nodig om bij te komen,
Gold leuk lijkt me dat die Elfstedentrip. Beter met een cabriootje dan met schaatsen.
Lekker is dat hé Yonna, zwemmen met zo'n kleintje.
Marels 't is ook een slechte tijd om een huis te verkopen.
Nik getver, een hele week pasta. Dat komt dan toch je oren uit?
Bor alweer lekker aan het bijwerken?
Culitruli om half negen naar bed?? Zou niks voor mij zijn.
Wat een shit weer. Wat Yonna zegt.
Pfft gelukkig de hele post gekopieerd. Mijn internet lag er even uit.
Raar dat we niets meer van MissM hebben gehoord. Het zal toch wel goed zijn met Mmetje?
En Coe is gestrand ben ik bang. Die is nu de olieboot van Noordwijk naar Scheveningen aan het duwen?
Its is terug van LL maar die heeft denk ik een week nodig om bij te komen,
Gold leuk lijkt me dat die Elfstedentrip. Beter met een cabriootje dan met schaatsen.
Lekker is dat hé Yonna, zwemmen met zo'n kleintje.
Marels 't is ook een slechte tijd om een huis te verkopen.
Nik getver, een hele week pasta. Dat komt dan toch je oren uit?
Bor alweer lekker aan het bijwerken?
Culitruli om half negen naar bed?? Zou niks voor mij zijn.
Wat een shit weer. Wat Yonna zegt.
Pfft gelukkig de hele post gekopieerd. Mijn internet lag er even uit.
maandag 23 augustus 2010 om 08:55
Moggû,
Ja Zoeb, dat komt dan zeker je oren uit.
Maar je moet iets hè, vandaar mijn vraag!
Rijst mag ook hoor, maar pasta vind hij iets minder erg, geloof ik.
Donderdagavond moet ik werken en woesdagavond is Sportman er niet, scheelt weer 2 dagen hè!
Ik ga werken, ik hoop dat alles goed gaat met iedereen!
Ja Zoeb, dat komt dan zeker je oren uit.
Maar je moet iets hè, vandaar mijn vraag!
Rijst mag ook hoor, maar pasta vind hij iets minder erg, geloof ik.
Donderdagavond moet ik werken en woesdagavond is Sportman er niet, scheelt weer 2 dagen hè!
Ik ga werken, ik hoop dat alles goed gaat met iedereen!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
maandag 23 augustus 2010 om 09:36
oei das minder z&z, dat doorweekt zijn. ( Die rekeningen ook Maar daar kom je niet onderuit he )
Hier precies tussen de buien door gegaan, en nu lijkt het op te klaren. Terror hoefde niet te huilen vandaag. Hij had wel "Tituis" ( piep-zei-de-muis is de officiële naam ) , zijn vaste knuffel meegenomen. Maar zette hem gelijk bij binnenkomst al netjes in het mandje, zodat Tituis vandaag met Terror mee kon kijken
Vandaag heul veul bezemen. Hoe hard ik ook probeer om de rest aan hun verstand te peuteren dat als we het weekend allemaal thuis zijn, iedereen mee moet helpen, is het nog een tering zooi op maandag morgen
Hier precies tussen de buien door gegaan, en nu lijkt het op te klaren. Terror hoefde niet te huilen vandaag. Hij had wel "Tituis" ( piep-zei-de-muis is de officiële naam ) , zijn vaste knuffel meegenomen. Maar zette hem gelijk bij binnenkomst al netjes in het mandje, zodat Tituis vandaag met Terror mee kon kijken
Vandaag heul veul bezemen. Hoe hard ik ook probeer om de rest aan hun verstand te peuteren dat als we het weekend allemaal thuis zijn, iedereen mee moet helpen, is het nog een tering zooi op maandag morgen
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
maandag 23 augustus 2010 om 09:56
maandag 23 augustus 2010 om 11:46
Goedemorgen!
Mmetje heeft de 4e, 5e of 6e ziekte, volgens de HA.
Eerst sterk oplopende hoge koorts, die ineens weg is en dan ineens overal rode bultjes.
Is verder onschuldig, alleen vervelend want hij voelt zich niet zo lekker en is dus mopperig en drinkt niet zo goed.
En helaas slaapt hij momenteel niet goed, ik heb vrijdagnacht van 1 tot 5 met hem rond gelopen terwijl hij aan een stuk door huilde.
Ik heb daarom dit weekend zoveel mogelijk M gevolgd: als hij sliep, dan probeerde ik ook te slapen en voor de rest was ik er druk mee want James was dus weg...
Straks bij lezen, tot later!
Mmetje heeft de 4e, 5e of 6e ziekte, volgens de HA.
Eerst sterk oplopende hoge koorts, die ineens weg is en dan ineens overal rode bultjes.
Is verder onschuldig, alleen vervelend want hij voelt zich niet zo lekker en is dus mopperig en drinkt niet zo goed.
En helaas slaapt hij momenteel niet goed, ik heb vrijdagnacht van 1 tot 5 met hem rond gelopen terwijl hij aan een stuk door huilde.
Ik heb daarom dit weekend zoveel mogelijk M gevolgd: als hij sliep, dan probeerde ik ook te slapen en voor de rest was ik er druk mee want James was dus weg...
Straks bij lezen, tot later!
maandag 23 augustus 2010 om 12:13
Gold, het was al een beetje gezakt maar jouw plaatje helpt me wel nog verder naar de goeie kant!!
Hoofd bonkt nog wel een beetje in de verte maar dat zakt hopelijk nog verder.. humeur is al aardig opgeklaard.
MissM, fijn te horen dat er niks ernstigs met Mmetje is. Maar hoe dan ook lijkt me dat je een heftig weekend achter de rug hebt!
Waar zou Coetje uithangen? Heb ik iets gemist?? Zou ze weg gaan ofzo??
Hoofd bonkt nog wel een beetje in de verte maar dat zakt hopelijk nog verder.. humeur is al aardig opgeklaard.
MissM, fijn te horen dat er niks ernstigs met Mmetje is. Maar hoe dan ook lijkt me dat je een heftig weekend achter de rug hebt!
Waar zou Coetje uithangen? Heb ik iets gemist?? Zou ze weg gaan ofzo??
maandag 23 augustus 2010 om 13:16
Ik denk dat Coetje weer op Texel zit.
Dat was toch de bedoeling?
En knapt Mmetje alweer een betje op MissM?
Balen dat je er juist nu weer alleen voor stond...
Ik heb al:
Gewassen
Was opgevouwen
Was opgehangen (niet buiten, want ookal zegt buienradar dat het niet gaat regenen, de lucht voorspelt anders...)
Alle kranten en folders gelezen
Een boodschappenlijstje gemaakt.
Ik ga zo:
Aankleden
Boodschappen doen
Bellen naar logeeradres of mijn Troela eerdaags nog naar huis komt of niet
Dat was toch de bedoeling?
En knapt Mmetje alweer een betje op MissM?
Balen dat je er juist nu weer alleen voor stond...
Ik heb al:
Gewassen
Was opgevouwen
Was opgehangen (niet buiten, want ookal zegt buienradar dat het niet gaat regenen, de lucht voorspelt anders...)
Alle kranten en folders gelezen
Een boodschappenlijstje gemaakt.
Ik ga zo:
Aankleden
Boodschappen doen
Bellen naar logeeradres of mijn Troela eerdaags nog naar huis komt of niet
maandag 23 augustus 2010 om 15:11
maandag 23 augustus 2010 om 15:36
Ja dat weet ik, maar ze schreef toch dat ze deze week weer terug wilden?
Boodschappen zijn in tha house
Troela wordt thuisgebracht
Zoveelste was draait.
Nu nog even terug de stad in want ik ben de bloemist vergeten en er moet ook nog gestofzuigd worden.
En gekookt, maar ik hoop dat Goldman dat weer wil doen.
Boodschappen zijn in tha house
Troela wordt thuisgebracht
Zoveelste was draait.
Nu nog even terug de stad in want ik ben de bloemist vergeten en er moet ook nog gestofzuigd worden.
En gekookt, maar ik hoop dat Goldman dat weer wil doen.
maandag 23 augustus 2010 om 15:48
Mogguh
Kop als zeef (helaas blijvend, niet tijdelijk), dus netjes op iedereen reageren lukt niet zo. Wel een (iets vet, maar gezond vet) pastarecept voor Nik:
Uitje plus bosuitjes fruiten in de olie van een blikje ansjovis en een blikje tonijn, evt. wat extra olie. Ansjovis en tonijn erbij kieperen samen met wat citroensap. Serveren met pasta en geraspte kaas. Mijn jongens wilden deze haute cuisine nog wel een keertje
Vandaag:
Gelopen vanaf B-noord naar B-zuid
Gesprek met spv-er (tranen eruit, dat kan ik niet alleen kennelijk)
Voor de rest maar rustig aan doen.
Gisteren lekker wezen zwemmen met de kleintjes (hoezo koud, het was helemaal niet koud) en eergisteren inderdaad verplicht gerust. Bijna de biografie over Willem Alexander uit.
Kop als zeef (helaas blijvend, niet tijdelijk), dus netjes op iedereen reageren lukt niet zo. Wel een (iets vet, maar gezond vet) pastarecept voor Nik:
Uitje plus bosuitjes fruiten in de olie van een blikje ansjovis en een blikje tonijn, evt. wat extra olie. Ansjovis en tonijn erbij kieperen samen met wat citroensap. Serveren met pasta en geraspte kaas. Mijn jongens wilden deze haute cuisine nog wel een keertje
Vandaag:
Gelopen vanaf B-noord naar B-zuid
Gesprek met spv-er (tranen eruit, dat kan ik niet alleen kennelijk)
Voor de rest maar rustig aan doen.
Gisteren lekker wezen zwemmen met de kleintjes (hoezo koud, het was helemaal niet koud) en eergisteren inderdaad verplicht gerust. Bijna de biografie over Willem Alexander uit.
maandag 23 augustus 2010 om 18:50
Mamz, ik denk dat je die wel kan gebruiken
Klinkt goed die saus van je Mamz, kan ik woensdag misschien wel maken.
Die van jou klinkt ook goed Goldie maar ik denk dat Sportman die te vet vind nu.
Ik heb pesto, broccoli, prei en een uitje met kipfliet voor vandaag.
En prei, courgette, wortel, geroosterde tomaten en ham voor morgen.
En nu ga ik de tomaten in de oven doen en lopen.
Adios!
Over Coetjes, lijkt me vreselijk zonde van je tijd, bezine en wat al niet meer om de ene dag naar huis te gaan en de andere weer terug te gaan.
Maar wie weet!
Klinkt goed die saus van je Mamz, kan ik woensdag misschien wel maken.
Die van jou klinkt ook goed Goldie maar ik denk dat Sportman die te vet vind nu.
Ik heb pesto, broccoli, prei en een uitje met kipfliet voor vandaag.
En prei, courgette, wortel, geroosterde tomaten en ham voor morgen.
En nu ga ik de tomaten in de oven doen en lopen.
Adios!
Over Coetjes, lijkt me vreselijk zonde van je tijd, bezine en wat al niet meer om de ene dag naar huis te gaan en de andere weer terug te gaan.
Maar wie weet!
maandag 23 augustus 2010 om 18:59
Nikki, om het minder vet te maken kan je ipv uitgebakken spekjes ook hamblokjes gebruiken.
Wij doen makkelijk vanavond: Broodjes en soep uit blik .
Ik heb mijn lijstje best goed afgemaakt.
Eigenlijk alles gedaan behalve mijn nieuwe broek ingekort.
Alle was is schoon en droog, er staat alleen nog een berg met vouwgoed.
Coehoe! Meldplicht!
Wij doen makkelijk vanavond: Broodjes en soep uit blik .
Ik heb mijn lijstje best goed afgemaakt.
Eigenlijk alles gedaan behalve mijn nieuwe broek ingekort.
Alle was is schoon en droog, er staat alleen nog een berg met vouwgoed.
Coehoe! Meldplicht!
maandag 23 augustus 2010 om 19:51
Voor iedereen.die t gebruiken kan een dikke knuf. Én iedereen die er gewoon 1 wil die krijgt m ook. Zo ben ik dan ook weer hahaha. Ik kan niet quoten of teug lezen als ik mobiel internet dus ik kom een.beetje ego over. Sorry daarvoor.
Zoebie tot 830 werkten is kut.
nikki, waarom eet je zoveel pasta?
Mamzel wat naar van.je zeverige hoofd.en wat dapper dat je dan toch naar a' dam ging met de kids.
Hier hebben we gezellig planken gehangen en planten gekocht en de huiskamer is een stuk gezelliger.
Straks sporten en dan lekker weer naar bed. Daar kan ik me.zo op verheugen, knus naast man lief in bed liggen.
Zoebie tot 830 werkten is kut.
nikki, waarom eet je zoveel pasta?
Mamzel wat naar van.je zeverige hoofd.en wat dapper dat je dan toch naar a' dam ging met de kids.
Hier hebben we gezellig planken gehangen en planten gekocht en de huiskamer is een stuk gezelliger.
Straks sporten en dan lekker weer naar bed. Daar kan ik me.zo op verheugen, knus naast man lief in bed liggen.
maandag 23 augustus 2010 om 20:02
maandag 23 augustus 2010 om 20:11
Ik had n pracht rijtje voor morgen......
N ogmaar n keer
Goed voor mijzelf en mn geliefden zorgen
Mild zijn voor en niet oordelen over degenen die me gekwetst hebben op 1 of andere manier. (het wordt weer herfst, dan schijnt de familie shit die we hebben weer op te spelen en daar word ik onrustig van. En hard en cynisch en dat wil ik niet)
Afspraak scoren.op.t.werk
Sporten
Lekker eten koken
Wassen
N ogmaar n keer
Goed voor mijzelf en mn geliefden zorgen
Mild zijn voor en niet oordelen over degenen die me gekwetst hebben op 1 of andere manier. (het wordt weer herfst, dan schijnt de familie shit die we hebben weer op te spelen en daar word ik onrustig van. En hard en cynisch en dat wil ik niet)
Afspraak scoren.op.t.werk
Sporten
Lekker eten koken
Wassen
maandag 23 augustus 2010 om 21:38
Helleu!
Man doet zaterdag de hele triatlon Culi, vandaar die pasta.
Ik doe niet de hele week mee hoor, dan groei ik dicht!
Heb je familie gezeik dan? Beetje herkenbaar, ik moet mijn broer nodig bellen, maar heb er zo geen zin in!
Wat voor planten heb je gekocht?
Moeten wij ook nodig doen, de planten hadden de vakantie niet overleefd en we zijn al 2 maanden terug.
Lekker Zoeb, de sauna! Hoe is het met Saar?
Was de soep lekker Goldie, onze pasta super!
Ik heb gewoon nog een uur in de keuken gestaan.
Eerst ben ik gaan hardlopen en toen heb ik nog een uur staan zwoegen in de keuken.
Its, wat balen joh! Komt het van het lange staan of iets anders?
Sterkte! Ik ga douchen en vroeg naar bed, tot morgen!
Man doet zaterdag de hele triatlon Culi, vandaar die pasta.
Ik doe niet de hele week mee hoor, dan groei ik dicht!
Heb je familie gezeik dan? Beetje herkenbaar, ik moet mijn broer nodig bellen, maar heb er zo geen zin in!
Wat voor planten heb je gekocht?
Moeten wij ook nodig doen, de planten hadden de vakantie niet overleefd en we zijn al 2 maanden terug.
Lekker Zoeb, de sauna! Hoe is het met Saar?
Was de soep lekker Goldie, onze pasta super!
Ik heb gewoon nog een uur in de keuken gestaan.
Eerst ben ik gaan hardlopen en toen heb ik nog een uur staan zwoegen in de keuken.
Its, wat balen joh! Komt het van het lange staan of iets anders?
Sterkte! Ik ga douchen en vroeg naar bed, tot morgen!