Bezemtopic 9

04-08-2010 16:12 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
En alweer een vers topic voor alle huishoudens die wel een bezem kunnen gebruiken!

Haal hier je inspiratie, de schouderkloppen en de schoppen!

En gezellig beppen is verplicht!

8ste bezem
Lijst nu helemaal af nu de visite geweest is Yonna

Wat een opluchting dat Siep terug is Zoeb.

Maar nu wel weer een zorg over je jongste. Waar heeft ie dat abces ongeveer? En hoe kom je eigenlijk aan zoiets?

Wij hebben vanavond ons konijn ter adoptie afgestaan aan mijn zus.

Die zat vanmiddag hier te vertellen dat er een van haar konijntjes zo eenzaam was sinds ze haar vriendinnetje hadden moeten laten inslapen. En ze heeft nóg wel drie konijnen maar die konden niet met die ene samen, want ze waren haar echt te veel de baas.

En nu hebben wij onze Lola (die ook maar alleen was) dus daarheen gebracht en nu zijn ze alle twee niet eenzaam meer maar kunnen ze vriendjes worden. Ze gingen ook helemaal niet vechten, dus het komt helemaal goed .
Jeetje Zoeb, wat een dag. Ik hoop dat jullie snel goed nieuws krijgen.

En wat Goldie vraagt, hoe kom je aan zo'n kreng?

Gezellig voor de konijnen Goldie!

Ik ga weer een poging doen om vroeg te slapen.

Ik heb geen moet gedaan sinds ik thuis kwam, lekker!

Zelf mijn haar is niet gedaan, dat wil wat zeggen hoor!

Slaap lekker allemaal!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Geen idee hoe je eraan komt. Mensen die paardrijden hebben het vaker, maar hij rijd geen paard.

Dat ze maar bellen dat alles goed is gegaan.
quote:Zoebie schreef op 24 augustus 2010 @ 22:27:

Geen idee hoe je eraan komt. Mensen die paardrijden hebben het vaker, maar hij rijd geen paard.

Dat ze maar bellen dat alles goed is gegaan.

Ik moest even lachen om je reactie.

Hoelaat werd hij geopereerd? En hoelang ging dat duren?
.
Kwart over acht ging hij naar de OK en nog geen nieuws. Duurt lang zeg.
Hij is om kwart over tien pas naar de ok gegaan en nu komt hij terug van de uitslaapkamer. Dus alles is denk ik wel goed gegaan.
Mogu!

Zoeb,fijn dat Siep terug is.Inderdaad wel erg toevallig.

Hopelijk gaat het met je jongste ook weer beter!

Ik ga even rustig wakker worden,kinderen zijn aan het bijslapen geloof ik
Jeej, Zoeb, dat is schrikken als je kind met spoed naar de OK gaat

Hopelijk is hij er snel weer bovenop!

En fijn dat Siep terug is! Wel heel erg toevallig, maar goed, hij is terug.
Mijn lijst voor vandaag:

- werken

- koken

- vuilnis naar buiten

- wassen, drogen, opruimen

- opruimen

- strijken

- James vertellen dat 'ie meer moet doen in huis, ik heb er genoeg van (vanmorgen had ie het lef om een briefje voor me neer te leggen dat ik de kattenbak moest verschonen )
Nou MissM Dat had James ook wel zelf kunnen doen als hij het nodig vind. Die mannen.....

Jan vroeg vanmorgen tot drie keer toe of er nog cracottes waren. Ja in de kelder. Hij had zeker geen zin om het zelf te halen.

Dus wel hé.
Mogguh...

Tjeesis MissM, daar zou ik ook van worden hoor.

En een briefje neerleggen? Da's nog een keer

Hoeveel uur werkte je ookalweer? 32 toch?

Ik ben even flink plaatsvervangend pissig op die James van jou.

Ik heb mijn Troela al naar de speelweek gebracht en 'mag' haar om half 12 weer ophalen. En dan om half 2 weer wegbrengen. Zucht.

Leuk zo'n speelweek.

Verder:

Stofzuigen

En gisteren door de adoptie-actie van het konijn mijn broek niet meer ingekort. Dat móet dus echt vandaag gebeuren.

Nog wat:

Ik had steeds aan familie gevraagd wat er nu eigenlijk met de as van neef ging gebeuren. In zo'n muurtje, of bijzetten in het graf van zijn moedertje of zo.

Blijkt dat ie meteen na de crematie al is uitgestrooid....

En dat vind ik zo'n naar idee.

Nu is er dus helemaal niks meer. Geen graf, geen steentje... Hij is gewoon echt helemaal weg. Niet in mijn hart natuurlijk, maar jullie snappen hopelijk wel wat ik bedoel.
Daar zou ik ook niet goed mee overweg kunnen MissM!Je had dat toch al vaker aangekaart?

Wat hier goed hielp was echt alleen mijn eigen zooi opruimen en alles van hem laten liggen.Toen er geen schone sokken en kleren meer waren viel het kwartje.

En ik ben erachter dat hij qua huishouden het gewoon niet ziet,dus meld ik het voortaan gewoon.Jij stofzuigt en ik doe de was oid.

Hoop dat James "luistert"
goedemorgen dames

Wat fijn dat alles goed is met jongste en dat Siep terug is

Gold leuk zo een speelweek

MissM, ik zou daar ook heel boos van worden. Hij kan dat toch prima zelf als hij het ziet. Ik zou hem er zeker op aanspreken. Zelfs ik ben boos op die vent van je. Dat hij maar eens iets gaat doen.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Goeiemorgen!

Zoeb, hoet is het met zoon?

MissM, ik zit hier ook boos te zijn. het briefje schrijven duurt langer dan even de bak verschonen.... Van zijn salaris maar eens een werkster aanschaffen dan? Maar ja, dat helpt jou natuurlijk niet he? Is Mmetje wel weer beter al?

Zou jij misschine eens lekker weg kunnen gaan een heel weekend? Of ligt alles er dan nnog en een restje erbij?

Its, alweer bijgekomen?

Gold, wat jammer, zo van Neef. Misschien kun je zelf een plekje maken voor hem?

Hier al gebezemd vanmorgen. De was hangt, vaatwasser loopt en het huis is ruim. Hoera. Gisteren is mijn papa geweest om Zoonlief te halen voor een logeerpartij. Was gezellig al had papa werkelijk maar één gespreksonderwerp.... Blijft nog wel moeilijk hoor.

Skippy doet het prima, er zit alleen geen regelmaat in. Vanmiddag heb ik een afspraak op het dagverblijf. Het manneke mag er over 2 weken al naartoe! Hoe kan dat nou, hij is nog zo klein

Wel zijn we erg moe, Lief en ik. Vooral Lief want die moet er ook nog bij werken en hij doet thuis ook heel veel. Maar goed, het zal er wel bij horen he?
Moggû,

Even snel een voor iedereen , ik geloof dat iedereen er wel eentje kan gebruiken.
Over twee weken alweer naar het KDV? Wat gaat het toch snel!

Zoeb, hoe is het met zoon?

Ik zag trouwens dat Culitruli een permaban heeft gekregen

Gold, wat vervelend dat er geen echt plek meer is waar Neef te herdenken is. Maar zolang je nog aan hem denkt is hij niet echt weg

Ik heb binnenkort een paar dagen vrij, even bijtanken en rustig aan doen

Mmetje gaat weer goed trouwens, bultjes zijn al weg aan het trekken, en deed het weer goed op het KDV. Daar is nu een uitbraak van de 6e ziekte, veel kindjes hebben het (weten we ook meteen waar M het heeft opgepikt).
Overigens: moe? Als James klaagt dat 'ie moe is dan roep ik dat ik moeder ben

Zal nog wel een tijdje duren voordat ik weer bijgeslapen ben

Ik snap echt niet hoe wij aan zo'n stuiterbal van een baby komen, wat dat betreft lijkt 'ie helemaal niet op James en mij.

Gisteren is 'ie met wipstoel en al naar voren gevallen, op z'n snufferd. Brullen, en ik weer een schuldgevoel er bij...
Moeder

mamz heb op bh een link geplakt

van gister park
Mogguh

Nog op tijd om tegen Nikki te zeggen dat peper en een beetje zout natuurlijk onmisbaar zijn in het pastarecept?

Fussie, wat leuk, dat linkje op bh. Okee, het is dus al bekend dat ik gisteren bij Belle Perez was, en daar de avond heb afgesloten met een aantal bekenden en een glaasje wijn bij de speeltuin. Kinderen vonden het ook gezellig omdat er veel van hun bekenden waren (en omdat ze laat op de avond kadootjes kregen voor glazen rapen).

Zoebie, fijn dat Siep er weer is. Wel balen als er iemand anders met dat beestje loopt te zeulen, en jij hem misschien juist daardoor vaak kwijt bent.

Goldie, heel verdrietig dat er niets tastbaars meer is van je neefje, maar bijvoorbeeld die opname die je liet zien, dat is ook een manier van voortleven toch? Ik vind het dodelijk triest dat nabestaanden soms dat hele kleine beetje houvast niet mogen hebben, alleen maar om stom geldgedoe.

Verder weer last van de zeef. Ik denk dat ik straks lekker impulsief een notebook met abbo koop, mijn kapotte computer internetloos naar de kinderkamer verban (jeeej, heel veel meer ruimte in de kamer) en zo mijn internetverslaving als vanzelf beteugel.

Bibliotheekminuten zijn op, dus bijna weg
Ik word genoemd in de blog van Five. Grappig om te lezen

MissM, ik had James allang een flinke 'draai' om zijn oren gegeven! Ik vraag me echt af hoelang jij dat vol gaat houden.

Gold, dat is inderdaad verdrietig van neef. Ik weet eerlijk gezegd niet hoe de band was met hem, maar je zou hem ergens op een plaats die voor jou speciaal is, een plekje voor neef kunnen maken.

Zoeb, hoe is het met je jongste? En wanneer komt het interview uit met het RonaldMcDonald?

En oh ja! Zie jij kans om iedereen nog zo'n agenda link te sturen met de beide data waaop we willen gaan meeten?

Fus, is Skippie alweer 3 maanden?! Over twee weken al naar het KDV! Tijd vliegt!

Mamz, leuke foto!!

Its, hoe is het met je rug? Opgeknapt?

Laat je even weten als de post is geweest?

Ik ben moe, heb vreselijk slecht geslapen en er komt niets uit mijn vingers.

Wel met Ixsje spelen en rollebollen over de grond, maar als hij in bed ligt...... bleegh.

Vanavond gaan we naar de sauna, slaap ik daar wel even
ik laat het je weten Yonna, het is hier sowieso een pakketjes parade de komende dagen jouw pakketje, lush en de H&M
Ik had een goede band met Neef Yonna. We zagen elkaar niet dagelijks, maar spraken elkaar wel vaak via msn. Sinds hij dood is zit ik nog maar zelden op msn..

Ik ben onze fotobestanden door aan het spitten op zoek naar een mooie foto om neer te zetten, maar hij hing altijd de clown uit, op alle foto's staat ie met een mona-toetgezicht of zo.

Goldman en ik gaan vanavond uit eten.

Vrijdag ga ik met vriendin.

Het is Restaurantweek deze week.

Mijn broek is omgezoomd!

Nu alleen nog weer een kilootje of 3 kwijt....
Yonna, wat is het mooi geworden. Echt zo ontzettend mooi. Ik ga je helemaal platknuffelen als ik je weer zie
Wat lief I'ts!

Mijn leven lijkt wel een soap..

Ukkie ging vanmiddag met oudste 2 naar de speeltuin,op veld ernaast zijn ze de kermis aan het opbouwen.Ukkie is daar gebeten door een hond van de kermis.Ben met hem naar de eerste hulp gegaan,wond gelukkig niet heel diep maar wel precies rond zijn oogje.Had dus heel anders kunnen aflopen.Vriend is daarna naar kermis gegaan om te vertellen wat er gebeurt was(Ukkie en Oudste mee om de hond aan te wijzen)Man van kermis werd meteen agressief dat het zijn hond niet was,dat kinderen met stokken hadden gegooid(wat echt niet zo was) en kwam met een stuk hout op vriend af.

Die heeft heel wijs de kinderen mee genomen en naar huis gekomen.

Ik heb de politie gebeld,die kwamen hier en ondertussen kwam mijn vriendin op de koffie(man van kermis is haar neef)ik wilde dit eigenlijk liever zonder bemoeienis van politie, dus afgesproken dat vriendin even met neef ging praten.Neef heel boos,zegt dat wij politie maar moeten sturen,niet in ons hoofd hoeven halen om op kermis te komen,hij weet waar ik woon enz.Toch maar weer politie gebeld,ik wil gewoon met die kinderen naar de kermis,die hond moet aan de lijn.

Politie weer hier(wat moet de buurt wel niet denken en weer naar hem,uiteindelijk mogen wij dus niet in zijn attractie en wordt er aan het bijtverhaal niks gedaan..

Echt ik ben een beetje flabbergasted!Omgekeerde wereld zo.

Ga morgen toch maar advies inwinnen,wil dit nu niet op me laten zitten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven