glasvezel; bevalt het?

26-08-2010 09:11 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
voor internet en tv heb ik upc maar aangezien ik al een tijd een erg slechte internetverbinding heb, zit ik er aan te denken om over te stappen op een andere aanbieder. Nu hebben ze sinds een tijd hier brabantnet wat internet en tv aanbied via glasvezel. Zijn er hier mensen die glasvezel hebben en wat zijn de ervaringen hiermee? Is internet echt veel sneller en is het beeld van de tv veel beter?
Ik heb op mijn werk internet via glasvezel, en dat is inderdaad super snel.

Met downloaden merk je het ook echt.

In mijn regio kan ik het nu ook nemen, maar ik vind het echt duur! Heb nu een pakket van upc met snel internet, digitale tv met extra's zenders en telefoon voor 60 euro.

Met glasvezel krijg ik sneller internet, veel minder tv zender en telefoon voor ong. 100 euro per maand.

Weet je ook wat het in jouw regio gaat kosten?
Wij hebben al een jaar of 5 glasvezel. Ik zou niet meer zonder kunnen. Voor 100mb internet, vaste telefonie en televisie (52 zenders) betalen wij 60 euro in de maand. En dat is inderdaad via brabantnet. Een aanrader!
Ik heb sinds kort glasvezel van KPN en ik heb er nogal wat problemen mee. Ik moet er eerlijk bij zeggen dat ik van Ziggo afkom en aangezien het daar administratief gezien nogal een puinhoop is, is er waarschijnlijk daar iets met de overstap fout gegaan met mijn nummerportering. Hierdoor heb ik 2 maanden zonder telefoon gezeten. ik heb nu (helaas) een nieuw telefoonnummer en nu werkt het wel. Ik heb alleen geen TV van KPN door het beperkte zenderaanbod, ik heb nog steeds digitale tv van Ziggo.

Overigens heb ik het idee dat de snelheid van internet niet echt is toegenomen. Het kan ook aan mijn laptop liggen, die is nogal traag geworden na 3 jaar, dus ik durf niet met zekerheid te zeggen dat het aan de glasvezelverbinding ligt.
ik heb nu tv en internet van upc voor ¤ 32,80 per maand; erg weinig dus in vergelijk met anderen. Maar als je ooit klantenservice nodig hebt (zoals nu dus door erg slechte internetverbinding) dan ben je in de aap gelogeerd. Die helpen je van het kastje naar de muur. Maar brabantnet is dus duurder vandaar dat ik eerst wil weten of het echt veel beter is. Internet is ¤ 32,50 en tv ¤ 13,95 lees ik op hun site.
Wij hebben sinds een half jaar glasvezel van KPN,

We hebben een alles in één pakket, dus internet, telefoon en televisie.

Snelheid internet is 30mb, 50 tv zenders en basisbellen, dit is het goedkoopste pakket!

Voordeel van internet is dat het stabiel en snel is.

Zelfs onze online gamende jongens zijn er blij mee.
Pluk de dag
Ik heb al een jaar of 3-4 internet van XMS via de glasvezel en betaal iets van 35 euro per maand. Was echt een overgang als van een Suzuki (UPC) naar een Ferrari (XMS). Heb alleen nog TV via UPC ivm het zenderaanbod. XMS heeft trouwens zeer aantrekkelijke combinatie pakketten en is gelieerd aan Alice en Internlnet. Heb ook nog het grote geluk gehad dat ik destijds het eerste half jaar het gratis heb kunnen uitproberen en omdat ik toen nog een overlapping had met mijn UPC abonnement kon ik het ook meteen vergelijken.

Bij mijn UPC aansluiting kreeg ik trouwens vaak de volgende neiging:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven