Bezemtopic 9
woensdag 25 augustus 2010 om 23:42
Met zoon gaat het redelijk. Hij is weer thuis. Wel veel pijn.
Vanmiddag was het interview met het Ronald Mc Donald kinderfonds. Via de telefoon, maar het is erg heftig denk ik. Er komt een foto van Nienke en een foto van mij bij te staan.
Ik stuur het wel aan iedereen. Er staat teveel info in om het op het forum te zetten.
Het is druk op het werk, dus weinig tijd om te forummen. Het staat wel open en ik lees wel. En Robo's oude hond Tommie is niet meer, dus ik zat tussen de bedrijven door steeds daar te kijken. Nog een dag werken en dan weekend. Ben weer volledig aan de slag en had gisteren nog een akkefietje met die Arboknakker. Wat een eikel is het zeg. Maar ik doe toch niet wat hij zegt. Hij wil me tot november 10% ziek houden terwijl ik al 100% werk. Dat kan helemaal niet. En als ik dan voor november ziek wordt of als er iets anders is, ben ik in november de klos want dan krijg ik niets meer en kan ik naar het UWV terwijl ik dan wel al weer drie maanden 100% heb gewerkt. Stelletje illegalen rotzakken op mijn werk. Ik ben niet van gisteren hé dus ik ben er fel tegenin gegaan en ben sinds maandag toch voor 100% beter gemeld. Ja zeg, ik ben gekke Henkie niet. Dat dachten ze volgens mij wel.
Vanmiddag was het interview met het Ronald Mc Donald kinderfonds. Via de telefoon, maar het is erg heftig denk ik. Er komt een foto van Nienke en een foto van mij bij te staan.
Ik stuur het wel aan iedereen. Er staat teveel info in om het op het forum te zetten.
Het is druk op het werk, dus weinig tijd om te forummen. Het staat wel open en ik lees wel. En Robo's oude hond Tommie is niet meer, dus ik zat tussen de bedrijven door steeds daar te kijken. Nog een dag werken en dan weekend. Ben weer volledig aan de slag en had gisteren nog een akkefietje met die Arboknakker. Wat een eikel is het zeg. Maar ik doe toch niet wat hij zegt. Hij wil me tot november 10% ziek houden terwijl ik al 100% werk. Dat kan helemaal niet. En als ik dan voor november ziek wordt of als er iets anders is, ben ik in november de klos want dan krijg ik niets meer en kan ik naar het UWV terwijl ik dan wel al weer drie maanden 100% heb gewerkt. Stelletje illegalen rotzakken op mijn werk. Ik ben niet van gisteren hé dus ik ben er fel tegenin gegaan en ben sinds maandag toch voor 100% beter gemeld. Ja zeg, ik ben gekke Henkie niet. Dat dachten ze volgens mij wel.
donderdag 26 augustus 2010 om 07:05
Dikke voor allemaal!
Coe, goed dat je er werk van maakt, zon agresieve hond moet op z'n minst een muilkorf om!
Zoeb, goed dat je je niet hebt laten naaien (heb er geen ander woord voor) door je werk!
Nikki, nog een speciale reden waardoor je slecht sliep?
Hier ligt M nog lekker te tukken, en ik laat hem liggen totdat 'ie vanzelf wakker wordt, het manneke was erg moe gisteren.
En het ziet er naar uit dat we de deur niet uit kunnen want het regent verschrikkelijk hard.
Jammer.
Coe, goed dat je er werk van maakt, zon agresieve hond moet op z'n minst een muilkorf om!
Zoeb, goed dat je je niet hebt laten naaien (heb er geen ander woord voor) door je werk!
Nikki, nog een speciale reden waardoor je slecht sliep?
Hier ligt M nog lekker te tukken, en ik laat hem liggen totdat 'ie vanzelf wakker wordt, het manneke was erg moe gisteren.
En het ziet er naar uit dat we de deur niet uit kunnen want het regent verschrikkelijk hard.
Jammer.
donderdag 26 augustus 2010 om 08:01
Môgge
Coe wat een aso zeg. Bah bah.
En dat er niets aan wordt gedaan is echt helemaal ongelofelijk.
Is er bij jullie ook kermis? Hier ook.
Ja ze wilden me naaien. Dat is het enige juiste woord.
Dacht het niet.
Werken is leuk, maar dan moet het minder druk worden.
Het viel me niet tegen weer voor 100% aan de slag te zijn.
Wel fijn dat volgende week alle collega's weer terug zijn van vakantie.
Maak M wakker en zet hem de kattenbak onder zijn neus MissM.
Wat een rot weer hé. Waar blijft die echte zomer? Dit is zo balen.
Ik zet het interview wel op de BH
Nu douchen en werken en dan weekend.
Coe wat een aso zeg. Bah bah.
En dat er niets aan wordt gedaan is echt helemaal ongelofelijk.
Is er bij jullie ook kermis? Hier ook.
Ja ze wilden me naaien. Dat is het enige juiste woord.
Dacht het niet.
Werken is leuk, maar dan moet het minder druk worden.
Het viel me niet tegen weer voor 100% aan de slag te zijn.
Wel fijn dat volgende week alle collega's weer terug zijn van vakantie.
Maak M wakker en zet hem de kattenbak onder zijn neus MissM.
Wat een rot weer hé. Waar blijft die echte zomer? Dit is zo balen.
Ik zet het interview wel op de BH
Nu douchen en werken en dan weekend.
donderdag 26 augustus 2010 om 08:20
MissM, hebben jullie een HH?
Dat scheelt al enorm veel, geloof mij, ik herken je frustratie.
HIer komt iemand 3 uur p/w en dat scheelt aanzienlijk.
Natuurlijk moet James ook aanpakken!
Succes Coe met dat gedoe!
Jij ook succes vandaag Zoeb, wat een lullo die aboarts.
Zullen jullie ook een stalker hebben, die culitruli, die een permaban heeft, is dat een gepermabande?
Dat scheelt al enorm veel, geloof mij, ik herken je frustratie.
HIer komt iemand 3 uur p/w en dat scheelt aanzienlijk.
Natuurlijk moet James ook aanpakken!
Succes Coe met dat gedoe!
Jij ook succes vandaag Zoeb, wat een lullo die aboarts.
Zullen jullie ook een stalker hebben, die culitruli, die een permaban heeft, is dat een gepermabande?
donderdag 26 augustus 2010 om 09:26
Hello,
Ik probeer even snel uit mn hoofd op iedereen te reageren want.. weinig tijd...
MissM, ik hoop echt dat je een keer een goed gesprek met James kan hebben want hij maakt zich er in mijn ogen wel erg makkelijk af.
Zoeb, hoop dat je je jongste snel minder pijn heeft. Sterkte met het interview, zal inderdaad niet makkelijk zijn
Coe, wat een ellende weer zeg bij jou.. het houdt maar niet op. Is Ukkie erg geschrokken?
Yonna, leuk DE jurk halen!!
Hier vandaag weer gewoon werken en vanavond even niet zo veel. Voel me niet erg lekker dus wil lekker met een boekje op de bank ofzo. Met kat gaat het ook steeds minder goed dus wil ook gewoon een beetje bij hem zijn, ben bang dat het niet lang meer gaat duren..
Fijne dag!
Ik probeer even snel uit mn hoofd op iedereen te reageren want.. weinig tijd...
MissM, ik hoop echt dat je een keer een goed gesprek met James kan hebben want hij maakt zich er in mijn ogen wel erg makkelijk af.
Zoeb, hoop dat je je jongste snel minder pijn heeft. Sterkte met het interview, zal inderdaad niet makkelijk zijn
Coe, wat een ellende weer zeg bij jou.. het houdt maar niet op. Is Ukkie erg geschrokken?
Yonna, leuk DE jurk halen!!
Hier vandaag weer gewoon werken en vanavond even niet zo veel. Voel me niet erg lekker dus wil lekker met een boekje op de bank ofzo. Met kat gaat het ook steeds minder goed dus wil ook gewoon een beetje bij hem zijn, ben bang dat het niet lang meer gaat duren..
Fijne dag!
donderdag 26 augustus 2010 om 09:30
donderdag 26 augustus 2010 om 09:50
donderdag 26 augustus 2010 om 11:54
Moggu!
Zoeb,wat een gezeik op je werk!Het is maar goed dat jezelf allemaal weet over het hoe en wat,anders naaien ze je mooi een oor aan.Knapt zoon een beetje op?
Ukkie ziet er gehavend uit,oogje is blauw en dik.Vannacht erg slecht geslapen,hij is er erg van onder de indruk,het licht moest aan blijven,hij heeft wel 5 keer gevraagd of de deuren wel op slot waren
Ik ga vandaag wat vrienden met hond bellen om hem zo het vertrouwen in honden terug te geven,weer langzaamaan wennen ofzo.
Verder ben ik vooral boos!
Yonna,dat moet een mooie dag zijn vandaag,de Jurk halen!Geniet!
Gelfje,wees maar heel lief voor kat
Zoeb,wat een gezeik op je werk!Het is maar goed dat jezelf allemaal weet over het hoe en wat,anders naaien ze je mooi een oor aan.Knapt zoon een beetje op?
Ukkie ziet er gehavend uit,oogje is blauw en dik.Vannacht erg slecht geslapen,hij is er erg van onder de indruk,het licht moest aan blijven,hij heeft wel 5 keer gevraagd of de deuren wel op slot waren
Ik ga vandaag wat vrienden met hond bellen om hem zo het vertrouwen in honden terug te geven,weer langzaamaan wennen ofzo.
Verder ben ik vooral boos!
Yonna,dat moet een mooie dag zijn vandaag,de Jurk halen!Geniet!
Gelfje,wees maar heel lief voor kat
donderdag 26 augustus 2010 om 12:03
Wat een asociaal kermisvolk Coe.
Zielige Ukkie...
Ik zou het er ook niet bij laten zitten en me zeker niet bang laten maken..tsss..'ik weet waar je woont'... Waar haalt ie het lef vandaan.
Oh en ik hoor natuurlijk zelf ook tot het kermisvolk, maar de reizigers waar ik mee omga zijn allemaal heel lief hoor
Zielige Ukkie...
Ik zou het er ook niet bij laten zitten en me zeker niet bang laten maken..tsss..'ik weet waar je woont'... Waar haalt ie het lef vandaan.
Oh en ik hoor natuurlijk zelf ook tot het kermisvolk, maar de reizigers waar ik mee omga zijn allemaal heel lief hoor
donderdag 26 augustus 2010 om 14:10
De mijne ook Coe.
Grrr. ik zit er even doorheen hoor.
Ik ben nu voor de 4de (!) achtereenvolgende dag aan het wassen en er komt geen eind aan. Steeds als ik denk dat ik klaar ben liggen de manden weer vol. Nu zijn het wéér 3 machines (oke, ook mijn eigen bed afgehaald)
Ik geloof dat het weer eens de hoogste tijd is voor een goed gesprek met de meisjes.
Ik voel me echt een soort Mien Dobbelsteen en ik zou best wel even willen janken, maar de tranen willen niet komen.
Ik heb ook al het hele huis gestofzuigd.
Grrr. ik zit er even doorheen hoor.
Ik ben nu voor de 4de (!) achtereenvolgende dag aan het wassen en er komt geen eind aan. Steeds als ik denk dat ik klaar ben liggen de manden weer vol. Nu zijn het wéér 3 machines (oke, ook mijn eigen bed afgehaald)
Ik geloof dat het weer eens de hoogste tijd is voor een goed gesprek met de meisjes.
Ik voel me echt een soort Mien Dobbelsteen en ik zou best wel even willen janken, maar de tranen willen niet komen.
Ik heb ook al het hele huis gestofzuigd.
donderdag 26 augustus 2010 om 15:51
Mogguh
Vanaf mijn kekke maar nog lang niet handige notebook. Als het me hiermee niet lukt om van een internetverslaving af te komen weet ik het niet meer.
Coebergh, balen dat de politie niets doet. Ik hoop dat jullie niet je bang laten maken door die man.
Straks even naar blog over Yonna kijken..
Gelfling, geniet maar flink van je beestje nu het nog kan.
Vandaag:
(en gisteren) veel tijd verspild met het installeren van het mobiele netwerk
tassen inpakken voor de kinderen
afwas
was en mount nevervouw
Vanaf mijn kekke maar nog lang niet handige notebook. Als het me hiermee niet lukt om van een internetverslaving af te komen weet ik het niet meer.
Coebergh, balen dat de politie niets doet. Ik hoop dat jullie niet je bang laten maken door die man.
Straks even naar blog over Yonna kijken..
Gelfling, geniet maar flink van je beestje nu het nog kan.
Vandaag:
(en gisteren) veel tijd verspild met het installeren van het mobiele netwerk
tassen inpakken voor de kinderen
afwas
was en mount nevervouw
donderdag 26 augustus 2010 om 16:53
Wat is mijn kind mooi!! Wat een plaatje!! Ik hield het niet droog toen ze de paskamer uit kwam!! Dat gaat nog wat worden op haar trouwdag
Its, heel erg graag gedaan en met veel plezier en liefde! Enneuh....ik laat me graag platknuffelen door je
(je had wel door dat je het blauwe folie er af moest halen he?)
Its, heel erg graag gedaan en met veel plezier en liefde! Enneuh....ik laat me graag platknuffelen door je
(je had wel door dat je het blauwe folie er af moest halen he?)