Bezemtopic 9

04-08-2010 16:12 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
En alweer een vers topic voor alle huishoudens die wel een bezem kunnen gebruiken!

Haal hier je inspiratie, de schouderkloppen en de schoppen!

En gezellig beppen is verplicht!

8ste bezem
Jeetje Coetje wat een gekut zeg.

Was het niet erg genoeg ofzo? Wat een hufters zijn er toch op de wereld.

Zoeb, hoe is het met je zoon?

Ik ga slapen, heb een rot nacht gehad, afgelopen nacht.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Met zoon gaat het redelijk. Hij is weer thuis. Wel veel pijn.

Vanmiddag was het interview met het Ronald Mc Donald kinderfonds. Via de telefoon, maar het is erg heftig denk ik. Er komt een foto van Nienke en een foto van mij bij te staan.

Ik stuur het wel aan iedereen. Er staat teveel info in om het op het forum te zetten.

Het is druk op het werk, dus weinig tijd om te forummen. Het staat wel open en ik lees wel. En Robo's oude hond Tommie is niet meer, dus ik zat tussen de bedrijven door steeds daar te kijken. Nog een dag werken en dan weekend. Ben weer volledig aan de slag en had gisteren nog een akkefietje met die Arboknakker. Wat een eikel is het zeg. Maar ik doe toch niet wat hij zegt. Hij wil me tot november 10% ziek houden terwijl ik al 100% werk. Dat kan helemaal niet. En als ik dan voor november ziek wordt of als er iets anders is, ben ik in november de klos want dan krijg ik niets meer en kan ik naar het UWV terwijl ik dan wel al weer drie maanden 100% heb gewerkt. Stelletje illegalen rotzakken op mijn werk. Ik ben niet van gisteren hé dus ik ben er fel tegenin gegaan en ben sinds maandag toch voor 100% beter gemeld. Ja zeg, ik ben gekke Henkie niet. Dat dachten ze volgens mij wel.
Dikke voor allemaal!

Coe, goed dat je er werk van maakt, zon agresieve hond moet op z'n minst een muilkorf om!

Zoeb, goed dat je je niet hebt laten naaien (heb er geen ander woord voor) door je werk!

Nikki, nog een speciale reden waardoor je slecht sliep?

Hier ligt M nog lekker te tukken, en ik laat hem liggen totdat 'ie vanzelf wakker wordt, het manneke was erg moe gisteren.

En het ziet er naar uit dat we de deur niet uit kunnen want het regent verschrikkelijk hard.

Jammer.
Môgge

Coe wat een aso zeg. Bah bah.

En dat er niets aan wordt gedaan is echt helemaal ongelofelijk.

Is er bij jullie ook kermis? Hier ook.

Ja ze wilden me naaien. Dat is het enige juiste woord.

Dacht het niet.

Werken is leuk, maar dan moet het minder druk worden.

Het viel me niet tegen weer voor 100% aan de slag te zijn.

Wel fijn dat volgende week alle collega's weer terug zijn van vakantie.

Maak M wakker en zet hem de kattenbak onder zijn neus MissM.

Wat een rot weer hé. Waar blijft die echte zomer? Dit is zo balen.

Ik zet het interview wel op de BH

Nu douchen en werken en dan weekend.
MissM, hebben jullie een HH?

Dat scheelt al enorm veel, geloof mij, ik herken je frustratie.

HIer komt iemand 3 uur p/w en dat scheelt aanzienlijk.

Natuurlijk moet James ook aanpakken!

Succes Coe met dat gedoe!

Jij ook succes vandaag Zoeb, wat een lullo die aboarts.

Zullen jullie ook een stalker hebben, die culitruli, die een permaban heeft, is dat een gepermabande?
Goedemorgen lieffies!

Coe, wat sneu voor Ukkie! Moest het gehecht worden? Het houdt ook niet op he bij jullie?

Ik ga vandaag samen met dochter en nichtje dé jurk ophalen!!

Geiet!
Hello,

Ik probeer even snel uit mn hoofd op iedereen te reageren want.. weinig tijd...

MissM, ik hoop echt dat je een keer een goed gesprek met James kan hebben want hij maakt zich er in mijn ogen wel erg makkelijk af.

Zoeb, hoop dat je je jongste snel minder pijn heeft. Sterkte met het interview, zal inderdaad niet makkelijk zijn

Coe, wat een ellende weer zeg bij jou.. het houdt maar niet op. Is Ukkie erg geschrokken?

Yonna, leuk DE jurk halen!!

Hier vandaag weer gewoon werken en vanavond even niet zo veel. Voel me niet erg lekker dus wil lekker met een boekje op de bank ofzo. Met kat gaat het ook steeds minder goed dus wil ook gewoon een beetje bij hem zijn, ben bang dat het niet lang meer gaat duren..

Fijne dag!
goedemorgen

Yonna, om in je eigen woorden te spreken Geniet,

Coe, wat een verhaal. Hoop niet dat Ukkie er teveel last van heeft

Ik ga vandaag maar weer eens niets doen. Het is vakantie en het weer is nu ook niet echt heel denderend
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
It's zag ik nou gisteren dat je een pakketje van Lush binnenkreeg? Ik ben sinds kort ook helemaal Lush fan en binnenkort... is er ook 1tje in mijn woonplaats!! Kan ik eens lekker wat dingen gaan uitproberen
o ik ben jaloers, hier in de buurt is er nog steeds geeneen

Ik bestel het in de UK want dat is goedkoper. Het pakketje is er nog niet maar ik verheug me er nu al op. Het zijn heerlijke produkten
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Als je het niet erg vindt hou ik M nog even uit de buurt van de kattenbak, Zoeb, maar James gaat eraan geloven!
Moggu!

Zoeb,wat een gezeik op je werk!Het is maar goed dat jezelf allemaal weet over het hoe en wat,anders naaien ze je mooi een oor aan.Knapt zoon een beetje op?

Ukkie ziet er gehavend uit,oogje is blauw en dik.Vannacht erg slecht geslapen,hij is er erg van onder de indruk,het licht moest aan blijven,hij heeft wel 5 keer gevraagd of de deuren wel op slot waren :(

Ik ga vandaag wat vrienden met hond bellen om hem zo het vertrouwen in honden terug te geven,weer langzaamaan wennen ofzo.

Verder ben ik vooral boos!

Yonna,dat moet een mooie dag zijn vandaag,de Jurk halen!Geniet!

Gelfje,wees maar heel lief voor kat
Wat een asociaal kermisvolk Coe.

Zielige Ukkie...

Ik zou het er ook niet bij laten zitten en me zeker niet bang laten maken..tsss..'ik weet waar je woont'... Waar haalt ie het lef vandaan.

Oh en ik hoor natuurlijk zelf ook tot het kermisvolk, maar de reizigers waar ik mee omga zijn allemaal heel lief hoor
En arm ziek poesie Gelf. Ik hoop dat jullie hem toch nog even mogen houden.

Wij missen onze Knakkie ook nog iedere dag...

Ik wil nog meer reageren maar ik wordt aan tafel geroepen.

:zwaai:
Arme Ukkie, en arme Gelfpoes
De was zit alweer in de droger, de boodschappen zijn binnen en Mmetje doet vandaag niks dan slapen.

Ik ga zo maar eens opruimen, bah, wat hebben wij toch veel zooi!

Nu eerst een boterham.
Ik ken verder ook alleen maar aardige reizigers.Hier valt echt mijn bek van open.
De mijne ook Coe.

Grrr. ik zit er even doorheen hoor.

Ik ben nu voor de 4de (!) achtereenvolgende dag aan het wassen en er komt geen eind aan. Steeds als ik denk dat ik klaar ben liggen de manden weer vol. Nu zijn het wéér 3 machines (oke, ook mijn eigen bed afgehaald)

Ik geloof dat het weer eens de hoogste tijd is voor een goed gesprek met de meisjes.

Ik voel me echt een soort Mien Dobbelsteen en ik zou best wel even willen janken, maar de tranen willen niet komen.

Ik heb ook al het hele huis gestofzuigd.
Gold

De meiden kunnen natuurlijk best al veel zelf doen.Maar het is makkelijker als mama het doet.Denk je niet dat een gesprekje de boel weer opheldert?
Mogguh

Vanaf mijn kekke maar nog lang niet handige notebook. Als het me hiermee niet lukt om van een internetverslaving af te komen weet ik het niet meer.

Coebergh, balen dat de politie niets doet. Ik hoop dat jullie niet je bang laten maken door die man.

Straks even naar blog over Yonna kijken..

Gelfling, geniet maar flink van je beestje nu het nog kan.

Vandaag:

(en gisteren) veel tijd verspild met het installeren van het mobiele netwerk

tassen inpakken voor de kinderen

afwas

was en mount nevervouw
Wat is mijn kind mooi!! Wat een plaatje!! Ik hield het niet droog toen ze de paskamer uit kwam!! Dat gaat nog wat worden op haar trouwdag

Its, heel erg graag gedaan en met veel plezier en liefde! Enneuh....ik laat me graag platknuffelen door je

(je had wel door dat je het blauwe folie er af moest halen he?)
Hoe labiel ben je eigenlijk als je bijna gaat janken van een berg was?

Fijn dat je kind zo mooi was Yonna.

Daar zou ik eigenlijk ook best om kunnen janken.

En zeker vandaag
Gold

Wil je er iets over kwijt?
Nee hoor Yonna, er is niks.

Lief van je maar ik heb gewoon echt even mijn dag niet vandaag geloof ik...
Hè Goldie toch.

Ik sliep zo rot de laatste nachten door de bouw naast ons. Ik word er een beetje simpel van en ik krijg moord neigingen.

En nu maar weer aan de slag, ik moet tot 2100, Bah.
Erik is de Mol en HPL de Lul.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven