Kan geen verbinding maken met limewire

27-08-2010 13:19 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds een paar maandjes een laptop, met windows 7 en heb sinds kort weer limewire geïnstalleerd maar elke keer geeft ie aan dat ik offline ben (en dat ik mijn instellingen moet controleren)

snap er niks van want ik zit dan wel gewoon op internet. Maar hij maakt niet verbinding.

Ik kan wel nog een tabblad openen etc maar Limewire zelf doet niks.

Iemand een idee. Heb al zitten snuffelen bij Internetopties. Mijn broer die toch ook wel verstand heeft van computers heeft ook nog gekeken maar kwam er zo snel niet achter.

Hij dacht in eerste instantie dat het iets met de firewall was.

Hij vond het "vreemd" . Maar goed dat zijn computer vaak :-)

Wie heeft de gouden tip??

Of is het een of andere besturingsfout in windows 7, weet ik 't.
volgens mij kan Limewire ook "offline" staan en moet je dan in de instellingen van Limewire zelf kijken.
Gouden tip?

Limewire niet gebruiken. Grootste zooi die er is.
Probeer anders µTorrent.
Of Frostwire.
Heb je een router?
Zo hier ben ik weer even. Ik gebruikte limewire dus af en toe om liedjes te downloaden en cd's (wel voor mezelf ) te maken. Mp3 cd met nummers van jaren 90 enzo.

ik heb geen router. Heb een modem. En bij de vorige computer, wat dus een gewone pc was, had ik geen probleem.

Als ik bij de internetopties kijk kan ik echter mijn verbindingen niet instellen.

Normaal kun je kiezen tussen nooit een verbinding kiezen, altijd een verbinding kiezen etc. Maar dit gedeelte is lichtgrijs, ik kan er niet "aankomen".

Bij proxyinstellingen (via tabje LAN instellingen) staat verder ook niks. Geen adres. Meende dat dat bij de oude wel zo was.

Snap er gewoon geen bal van. Heeft dit met de laptop te maken of met het besturingssysteem?

Voordat er weer een kennis van een kennis bijkomt zijn we ook weken verder vrees ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven