Geen nummervermelding van beller,maar wel beltegoed eraf..
vrijdag 27 augustus 2010 om 19:51
Zit even met een klein vraagje.
Sinds een tijdje krijg ik ellenlange sms-jes,Dit is de eerste zin: D2FUN.COM-Download nu nieuwe items met wachtwoord: en dan zeker wel3 blz. lang.
Dat is allemaal niet zo erg,maar het kost me wel geld!! Hoe kom ik hier van af??
Hoop dat iemand me hier kan helpen.
Sinds een tijdje krijg ik ellenlange sms-jes,Dit is de eerste zin: D2FUN.COM-Download nu nieuwe items met wachtwoord: en dan zeker wel3 blz. lang.
Dat is allemaal niet zo erg,maar het kost me wel geld!! Hoe kom ik hier van af??
Hoop dat iemand me hier kan helpen.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
vrijdag 27 augustus 2010 om 19:54
vrijdag 27 augustus 2010 om 20:19
Snel stop laten zetten hoor. Dit kost je honderden euro's als je niks doet, want uit zichzelf houd het niet op.
Heb het ook meegemaakt. Na één smsje heb je ineens een abonnement terwijl je normaal tekent voor een abonnement en/of een formulier in moet vullen, mag men hier zomaar aannemen en doen of je het hebt en je blijven doodgooien met die rotdingen.
Heb het ook meegemaakt. Na één smsje heb je ineens een abonnement terwijl je normaal tekent voor een abonnement en/of een formulier in moet vullen, mag men hier zomaar aannemen en doen of je het hebt en je blijven doodgooien met die rotdingen.
Het is mij: shaHla
(Iranian version)
vrijdag 27 augustus 2010 om 20:19
quote:lichtbron schreef op 27 augustus 2010 @ 20:16:
Nou,daar kom ik ook niks verder mee,kan er geen wijs uit.
Maar wordt zo schijtziek van die sms-jes..Zoek een contactadres van de site van wie je de smsjes krijgt en mail ze dat ze onmiddellijk moeten stoppen met het sturen van smsjes.
Nou,daar kom ik ook niks verder mee,kan er geen wijs uit.
Maar wordt zo schijtziek van die sms-jes..Zoek een contactadres van de site van wie je de smsjes krijgt en mail ze dat ze onmiddellijk moeten stoppen met het sturen van smsjes.
Het is mij: shaHla
(Iranian version)
vrijdag 27 augustus 2010 om 20:29
Ik denk dat ik dat maar ga doen.
Het lullige is dat ik niet weet hoe dit komt. Kan me niet herinneren dat ik voor zoiets mijn 06-nummer heb ingegeven op internet..
Weet ook helemaal niet als ik het zou downloaden waar het van is..
Het lullige is dat ik niet weet hoe dit komt. Kan me niet herinneren dat ik voor zoiets mijn 06-nummer heb ingegeven op internet..
Weet ook helemaal niet als ik het zou downloaden waar het van is..
vrijdag 27 augustus 2010 om 20:43
zo kom je er van af:
ga naar http://www.d2-mobile.com/nl/contact
Vul het contactformulier in met je gegevens en mobiele nummer en druk op verstuur
(je naam en zo hoeft niet echt te zijn maar je nummer wel)
Dan wordt het formulier niet verstuurd, maar kom je op een overzichtspagina waarop je ziet welke diensten je van 2050 ontvangt.
stuur dan een sms naar 2050 met de naam van de dienst die je in het overzicht ziet staan en het woord stop er achter.
bijv sms win1 stop
of
win6 stop
0900-2110211 bellen werkt ook.
ga naar http://www.d2-mobile.com/nl/contact
Vul het contactformulier in met je gegevens en mobiele nummer en druk op verstuur
(je naam en zo hoeft niet echt te zijn maar je nummer wel)
Dan wordt het formulier niet verstuurd, maar kom je op een overzichtspagina waarop je ziet welke diensten je van 2050 ontvangt.
stuur dan een sms naar 2050 met de naam van de dienst die je in het overzicht ziet staan en het woord stop er achter.
bijv sms win1 stop
of
win6 stop
0900-2110211 bellen werkt ook.
vrijdag 27 augustus 2010 om 22:56
Ik weet helemaal niet van welke dienst ik die sms-jes ontvang en het is een beschermd nummer.
Maandag dat nummer maar eens bellen.
Bedankt voor de adviezen.
Zou ik ook naar een gsm-winkel kunnen gaan,zouden die weten hoe ik dit op moet lossen?
Maandag dat nummer maar eens bellen.
Bedankt voor de adviezen.
Zou ik ook naar een gsm-winkel kunnen gaan,zouden die weten hoe ik dit op moet lossen?
vrijdag 27 augustus 2010 om 23:05
Misspoez,ik heb het formulier ingevuld,kreeg onmiddellijk wat ik moest doen. heb het woordje: stop verstuurd naar 2050. Kreeg terug dat ik afgemeld ben,en dat ik het woordje REJOIN terug moest sturen voor mijn tegoed dat ik nog had aan bellen.
Maar er staat ook in dat ik naar d2fun.com moet gaan en in een wachtwoord moet invoeren. twijfel of ik dat moet doen..
Maar er staat ook in dat ik naar d2fun.com moet gaan en in een wachtwoord moet invoeren. twijfel of ik dat moet doen..
vrijdag 27 augustus 2010 om 23:12
quote:threelittleducks schreef op 27 augustus 2010 @ 20:35:
Heb je misschien zo'n mail verder geklikt van ik heb ff een geheim bericht voor jou?Ik wel verder geklikt maar volgens mij heb ik toen niet mijn nummer van mobiele telefoon niet ingetikt.. is al zo lang geleden.
Heb je misschien zo'n mail verder geklikt van ik heb ff een geheim bericht voor jou?Ik wel verder geklikt maar volgens mij heb ik toen niet mijn nummer van mobiele telefoon niet ingetikt.. is al zo lang geleden.