Goldmember Hyves

28-08-2010 15:34 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me af hoe je kunt zien of iemand Goldmember is op Hyves. Ik weet dat Goldmembers kunnen zien wie hun Hyves profiel bezoekt. Er staat iemand op Hyves die ik ken uit de buurt, echt een onwijs mooi en lekker ventje waarmee ik heel af en toe een praatje maak, echt superlief Telkens als ik hem tegenkom maakt m'n hart een sprongetje, lol

Hij gooit bijna wekelijks nieuwe foto's op z'n Hyves en ik kijk bijna dagelijks op z'n Hyves hoe het met z'n liefdesleven staat en of er weer nieuwe foto's opstaan. Het is sneu maar als je hem ziet snap je het misschien

Vandaag kwam hij langs me fietsen en riep ie 'hoii' met een heel sneaky lach op z'n gezicht..Ik vroeg me ineens af of hij Goldmember kan zijn op Hyves, het lijkt me onwijs lullig als hij weet dat ik zo vaak z'n pagina zit te checken, dat komt ontzettend sneu over, dus ik wil echt graag weten hoe je erachter komt dat iemand Goldmember is, kan iemand het me vertellen? Alvast bedankt
Betrapt!!

Ik weet niet hoe je dat kan zien.... maar het verhaal vind ik wel leuk om te lezen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik ben goldmember, en ik kan alleen zien dat iemand mijn hyves heeft bezocht, als hij/zij zijn bezoeken niet heeft afgeschermd. Dus als jij dat regelt in je instellingen, dan kan hij het niet meer zien.
Haha!

Sorry, geen tips.
Ik ben Goldmember (ja ja!) en nee, je kan van lang niet iedereen zien of 'ie je site bezocht heeft. Als diegene dat uitgezet heeft dan zie je niks. En volgens mij staat het standaard op uit. Kijk eens bij je instellingen, dan weet je het meteen!
Het enige wat ik weet, is dat Goldmembers andere smileys kunnen gebruiken, in ieder geval meerdere smileys die niet standaard zijn. Er zit dus niks anders op dan al zijn krabbels uitpluizen
'k Zou het trouwens wel een heel lollig idee vinden dat die knul elke dag weer dat fotootje van jou ziet staan als bezoeker! (En ja, ik heb mijn bezoeken ook uitstaan; ben een stiekeme gluurder die graag anoniem blijft)
Ik werd er een keer op gewezen door een collega. Zo van: ik kan steeds zien wanneer jij mijn site bezoekt. Wil je dat eigenlijk wel, dat anderen dat kunnen zien? Ik schrok me kapot! Want ook ik gluur weleens. Heb het snel uitgezet.

Maar... leuk dat die jongen naast je kwam fietsen. Een goed teken, toch?
Dat regel je trouwens, door rechtsbovenin bij 'mijn menu' te kiezen voor privacy.

Daar vind je op de onderste helft waar je je instellingen kunt veranderen.
Waarom....... zou je uberhaupt willen betalen voor een site als Hyves

Dit terzijde
Je kunt als Goldmember zijnde wel bij de statistieken kijken uit welke woonplaats je bezoekers komen.

Dus als je in een vrij unieke woonplaats woont dan kan de Goldmember zelf wel een rekensommetje maken denk ik..
@DGS, ik heb het een tijdje geleden gedaan omdat ik een geintje wilde uithalen met iemand. Dan kun je nl je achtergrond voor diegene speciaal aanpassen. Vond ik toen wel grappig. Over een maandje loopt het geloof ik af, en dan vind ik het ook wel prima, zie de meerwaarde er verder ook niet echt van in..
Haha, wat zijn jullie gemeen joh. Ik zou me wel echt lullig voelen als hij idd ziet dat ik elke dag zit te gluren op z'n profiel. Ik ben nu al m'n instellingen aan het bekijken en kan gewoon nergens zien of m'n bezoeken wel afgeschermd zijn, dus blijf nog even doorzoeken en hopen :D Was het een leuke collega coffee? Zolang je niet al te vaak aan het gluren bent geweest op z'n site is het geen probleem toch?
quote:chanella1 schreef op 28 augustus 2010 @ 15:52:

Haha, wat zijn jullie gemeen joh. Ik zou me wel echt lullig voelen als hij idd ziet dat ik elke dag zit te gluren op z'n profiel. Ik ben nu al m'n instellingen aan het bekijken en kan gewoon nergens zien of m'n bezoeken wel afgeschermd zijn, dus blijf nog even doorzoeken en hopen :D Was het een leuke collega coffee? Zolang je niet al te vaak aan het gluren bent geweest op z'n site is het geen probleem toch?O, het was een vrouwelijke collega. En ik val niet op vrouwen. Dus dat scheelt! Dat was puur nieuwsgierigheid.
quote:dangeensuus schreef op 28 augustus 2010 @ 15:49:

Waarom....... zou je uberhaupt willen betalen voor een site als Hyves

Dit terzijdeNou, ik ben er toch behoorlijk verslaafd aan geraakt!
Je kan je "sporen" uitzetten. Zo heet dat. Dan kan niemand het meer zien.
quote:_coffee schreef op 28 augustus 2010 @ 15:55:

[...]

Nou, ik ben er toch behoorlijk verslaafd aan geraakt! Ja, is toch wel leuk hè? Alhoewel er van mij best wel nóg wat meer voordelen aan mogen zitten. Ik had me voor een maandje opgegeven toen je toevallig net lifetime membership kon winnen. En hallelujah, ik won! Dus nu zit ik er voor aaaaaltijd aan vast (loopt tot 2100; ik denk dat mijn goldmembership mij gaat overleven )
Als hij zo leuk is, dan verzin je toch wat? Laat dan een berichtje op z'n hyves achter
Ik prefereer de hemel omwille van het klimaat, maar de hel omwille van het gezelschap.
Van Hyves geplukt voor je:

Wil je dubbelchecken of jouw zichtbaarheid aan staat, ga dan naar Mijn Menu > Privacy > Statistieken . Via de link Wie mag mijn bezoek zien? kun je instellen wie jouw bezoek mag zien.
Noem je hem echt een ventje? Dan denk ik aan een kleuter van 5 ofzo.
lol, geen zorgen..dat is ie niet :D
Maar heb je gekeken? Stond je op onzichtbaar of niet? (Nu ben ik ook wel nieuwsgierig!)
Ik ben ook verslaafd aan hyves, maar no way dat ik er geld voor neertel. Alhoewel... die goldmembersmileys zijn soms wel erg leuk...
Ik ben geen goldmember maar kan altijd wel zien wanneer mijn zussen bij mij hebben gekeken,want dan staat er links er is een zoveel jarige vrouw op uw site geweest met sterrebeeld maagd of zo hahahah
En jouw zus heeft ingevuld dat ze haar 'sporen' niet wil achterlaten?

Lekker dan...
Het Viva forum is papaja.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven