ISPQ - Webcamcommunity
zondag 29 augustus 2010 om 12:57
Ik heb er jaren opgezeten...............heel heel verslavend alleen de laatste tijd dat ik er zat verziekt door vieze mannetjes die ongevraagd hun pik tonen.....
Telde ooit 16 lullen in 1uur...........
Is wel heel dating en sex gericht en veel mensen willen daten maar zijn getrouwd............(moeten ze zelf weten maar er niet over liegen)
Wel een paar hele goede vrienden en vriendinnen er leren kennen,die ik nu al een jaar of 10 tot mijn vriendengroep beschouw...
Maar heb er ook hele leuke spannende dingen op meegemaakt,waar ik met plezier aan terug denk!
Telde ooit 16 lullen in 1uur...........
Is wel heel dating en sex gericht en veel mensen willen daten maar zijn getrouwd............(moeten ze zelf weten maar er niet over liegen)
Wel een paar hele goede vrienden en vriendinnen er leren kennen,die ik nu al een jaar of 10 tot mijn vriendengroep beschouw...
Maar heb er ook hele leuke spannende dingen op meegemaakt,waar ik met plezier aan terug denk!
zondag 29 augustus 2010 om 14:06
Ik heb er zelf ook op gezeten een jaar of twee maar was ook benieuwd naar de ervaringen van anderen. Ik vond het idd heel erg verslavend. Heel vaak ongevraagd een pik in beeld, ook een bekend vetschijnsel. Toch heb ik ook heel veel plezier gehad op ISPQ. Ook serieuze gesprekken en spannende dingen. Ik had het in ieder geval niet wullen missen. En ik heb er een heerlijke Amsterdamse vent ontmoet, nu alweer vier jaar mijn partner.
zondag 29 augustus 2010 om 14:54
Ja inderdaad het is een soort chatroulette. Verschillende kamers zoals bijvoorbeeld: Nederlands, Adult, Gewoon enz.
Iedereen heeft een webcam en je kunt kiezen uit de lijst wie je een bericht stuurt. Met je geschreven bericht stuur je een webcam momentopname mee. Zo kun je berichten over een weer sturen met verschillende mensen. Als je wilt kun je ook live webcamchatten met elkaar. Een op een of met meerderen tegelijk.
Het programma is gratis te downloaden op www.ispq.com
Je kunt het geloof ik twee weken op proef proberen, als het je bevalt moet je het echter aanschaffen.....
Iedereen heeft een webcam en je kunt kiezen uit de lijst wie je een bericht stuurt. Met je geschreven bericht stuur je een webcam momentopname mee. Zo kun je berichten over een weer sturen met verschillende mensen. Als je wilt kun je ook live webcamchatten met elkaar. Een op een of met meerderen tegelijk.
Het programma is gratis te downloaden op www.ispq.com
Je kunt het geloof ik twee weken op proef proberen, als het je bevalt moet je het echter aanschaffen.....