Bezemtopic 9
zondag 29 augustus 2010 om 20:57
quote:Marels schreef op 29 augustus 2010 @ 20:47:
De soep is lekker!
Mooi!
Ik vind dat wel snel met tomaten. En als ik ze dan lekker in die oven laat pruttelen vind ik dat niet.
Hier is de soep bijna warm.
We hadden mazzel vandaag.
We hadden een fles cola in een rugzak gedaan, samen met een pak sap, en op de een of andere manier is die dop van de cola afgegaan.
Die tas heeft in de auto gestaan, net heb ik 'm samen met andere tassen naar boven gesjouwd en op de grond gezet.
Sportman ging net die tas uitpakken en zag dat die dop eraf was en dat die tas gewoon nog droog is.
De dop kunnen we nergens mer vinden...........
De soep is lekker!
Mooi!
Ik vind dat wel snel met tomaten. En als ik ze dan lekker in die oven laat pruttelen vind ik dat niet.
Hier is de soep bijna warm.
We hadden mazzel vandaag.
We hadden een fles cola in een rugzak gedaan, samen met een pak sap, en op de een of andere manier is die dop van de cola afgegaan.
Die tas heeft in de auto gestaan, net heb ik 'm samen met andere tassen naar boven gesjouwd en op de grond gezet.
Sportman ging net die tas uitpakken en zag dat die dop eraf was en dat die tas gewoon nog droog is.
De dop kunnen we nergens mer vinden...........
Erik is de Mol en HPL de Lul.
zondag 29 augustus 2010 om 22:04
Joh, wat een drukte hierzo vanmiddag (vanavond?)
Goldie, pijnboompitten op?
Marels, zelfgemaakte soep is inderdaad superlekker maar ik ben er te lui voor (en voor tomatensoep heb je toch een passevite nodig om de velletjes weg te werken?)
Coebergh, moet wel heel goed volk zijn om deze tijd
Saaiheid is weg hier, rust ook. De heren zijn weer thuis
Goldie, pijnboompitten op?
Marels, zelfgemaakte soep is inderdaad superlekker maar ik ben er te lui voor (en voor tomatensoep heb je toch een passevite nodig om de velletjes weg te werken?)
Coebergh, moet wel heel goed volk zijn om deze tijd
Saaiheid is weg hier, rust ook. De heren zijn weer thuis
zondag 29 augustus 2010 om 22:22
Goh een passivite, dat woord heb ik al lang niet meer gehoord.
Wat een weer hé. 't Is compleet herfst. Inclusief de nodige windstoten. Maar als ik nu de weermannen eindelijk wel ga geloven komt het midden deze week eindelijk goed. En ik ben opeens erg goedgelovig wat die weermannen betreft.
Wat is het opeens druk geweest hier vanavond!!
't Was echt weekend. Zoooo rustig.
En Fus ik ben te laat hé, maar nog gefelciteerd met Lief. Het was gezellig zo te horen.
Nu even naar de BH
Wat een weer hé. 't Is compleet herfst. Inclusief de nodige windstoten. Maar als ik nu de weermannen eindelijk wel ga geloven komt het midden deze week eindelijk goed. En ik ben opeens erg goedgelovig wat die weermannen betreft.
Wat is het opeens druk geweest hier vanavond!!
't Was echt weekend. Zoooo rustig.
En Fus ik ben te laat hé, maar nog gefelciteerd met Lief. Het was gezellig zo te horen.
Nu even naar de BH