Bezemtopic 9

04-08-2010 16:12 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
En alweer een vers topic voor alle huishoudens die wel een bezem kunnen gebruiken!

Haal hier je inspiratie, de schouderkloppen en de schoppen!

En gezellig beppen is verplicht!

8ste bezem
Moggû.

Lekker geslapen allemaal?

Ik vind dit weer ook wel gezellig, alleen niet in augustus. Ik heb het liever in november.

Lijst voor vandaag,

- Huis opruimen.

- De was, wat een hoop zooi heb je na zo'n weekend.

- Hardlopen.

- Boodschappen doen.

- Koken.

- Huiswerk maken.

- Luieren op de bank.

Fijne dag allemaal!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Morning!

Heb heerlijk geslapen zo met de regen en storm op het dak lekker warm in mn bedje... vond het maar niks toen de wekker ging vanmorgen..

Voel me nog steeds een beetje grieperig, hoop dat het niet gaat doorzetten.

Tomatensoep zelf maken heb ik eigenlijk nog nooit gedaan, ik vind het altijd toch een beetje een puinzooi worden met zo'n staafmixer maar dat zal wel aan mij liggen..

Als ik het ga doen ga ik wel jouw truc toepassen Nik, met die tomaten in de oven, dat klinkt goed!

Hoe zou het met Rainz zijn eigenlijk? Vroeg ik me zomaar af...

Ik ga even wat doen hier.

Fijne dag!
Oja, lijstje voor vandaag:

- werken

- sporten

- eten (er is nog lekker stoofvlees over van gisteren..)

- paar betalingen doen

- bank hangen met lief & kattebeest

Vooral in dat laatste heb ik veel zin! Zou er het liefst nu vast mee beginnen
Mogguh...

Gelfje, ik zag op Hyves dat Rainz gisteren jarig was?

Hmm, ik weet niet of ik wat verkeerds gegeten had, geen pijnboompitten iig, maar nu lijkt het weer over te zijn.

Ik maak trouwens ook vaak zelf soep.

2 Pakjes soepgroenten.

2 zakjes tomatensoep

2 potten kippenbouillon

1 blik gepelde tomaten (gestaafmixt)

een onsje of 3 gehakt op balletjes.

Et voila, 'verse' 'zelfgemaakte' soep.

Oudste is net voor het eerst vertrokken naar haar nieuwe school. Ver weg aan de andere kant van de provincie ongeveer. En omdat het dus nog niet gelukt is het rijbewijs te halen is ze met het ov.

Ze moet dus met een omweg en een heel gedoe met overstappen en zo. Ze moest er om half 1 zijn en is om half 10 vertrokken.

Wat je met de auto in 50 minuten doet....

Ik voorspel dat ze goed sacherijnig thuis zal komen vanavond.

Nu eerst een theetje.
goedemorgen

vandaag een klein lijstje waar de helft al vanaf is

- naar de mondhygiëniste

- naar de apotheek

- boodschappen doen

- naar de Mensendieck

en ontspannen

wij hebben laatste zelf courgette-komkommer soep gemaakt. Dat was erg lekker
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Mogguh!

Welke film was dat, Marels? En snapte hij hem nu wel?

Mijn Mmetje is weer (nog steeds?) ziek. Vanmorgen weer naar de ha geweest, en nu aan de antibiotica.

Hopelijk knapt 'ie snel weer op. We hebben een paar nachten achter de rug waarin we er ieder half uur uit moesten, ik zit behoorlijk stuk.

En ik werd wanhopig van dat hij steeds huilt, ontroostbaar en ik niks voor hem kan doen

Vandaag ook nog proberen het huis te ontsmetten, het is hief vies.
MissM wederom beterschap wat vervelend hé voor zo een kleintje!

Ook voor jou trouwens.

Lijstje:

administratie+betalingen verrichten

wassen

ophangen

stofzuigen

dweilen

vaatwasser uitruimen

koken
Goedemorgen! Of eigenlijk goedennacht, zo donker is het hier

Wat balen MissM, dat Mmetje ziek is. Ik snap zo goed dat je er dan doorheen zit. Is James wel behulpzaam? En een vies huis is niet fijn, maar is het niet beter eerst wat rust te pakken als je kleintje toch ook slaapt? Ik zou het ook andersom gedaan hebben 'vroegah' maar weet intussen uit ervaring dat eerst slapen je beter doet en je uiteindelijk langer door kan

Gold, wat spannend voor Oudste! GAat ze nou hier in de stad studeren?

Its, je lijstje al af, wat doe je hier dan nog?

Gelf, wat naar van je kat zeg En hopelijk knap je zelf op van een middagje bankhangen. Kan zo lekkr zijn!

Hier ook het lijstje al af. De kist is opgeruimd en er staat niets meer naast Intussen was er namelijk zo 'n verzameling ontstaan, je kent het misschien wel.

De vaatwasser is ingeruimd, de losse pannen gewassen en de wasmachine heeft al gedraaid. Boven is het netjes, en hier beneden eigenlijk ook wel. Nu eens kijken hoe lang Skippy wil slapen. Ik hoor al weer wat beweging. Hmz.

Vanmiddag voor het eerst naar het consternatiebureau. Ben benieuwd. Volgens mij zit er al 2 kg aan in 6 weken, het is een lekkere spekkie big aan het worden
Mogguh

Dochter hier naar school, is ze niet met/bij de introductieweken, Goldie? Ik zag vanochtend al volk op straat dat daarmee bezig was.

Vandaag:

Gelopen

Was (dezelfde) twee keer opgehangen (onvoorspelbaar buttweer)

Afwas gedaan

Een hele tas met rommeltjes uit de zooi van kinderen geplukt (die mogen ze op een kleedje leggen om te verkopen)

En nog doen:

Huis iets toonbaarder maken

Boodschappen

Studeren

Computer uitzetten

Wvttk
MissM wat naar dat mmetje weer ziek is. Sta je er dan alleen voor of gaat James er ook uit? Ieder half uur is slopend anders.

Nu maar hopen dat de antibiotica snel werkt. Daar slapen ze meestal ook beter van. Sterkte meis. Wat moeilijk.

Lekker Fus een stevige baby.\

Gold oudste is dus weer een stap verder. Jammer dat ze haar rijbewijs nog niet heeft. Wat moet ze dan lang reizen zeg.

Ben aan het werk maar het is eindelijk eens wat rustiger hier. Heerlijk is dat. Moet tot van 12 tot half 8. Dat is wel een rottijd. Maar voor Saar wel beter. Dan hoeft ze niet zo lang in de bench.

helaas bleef de zon niet aan mijn vehikel plakken, wat een weer hier zeg, had hem graag meegenomen
Heb je gemist, Zonnelichtje, zowel letterlijk als figuurlijk Maar ik begrijp uit je tekst dat je naar een warm oord bent gegaan.
James helpt wel hoor, gaat er ook wel uit.

Maar zijn tolerantie-grens qua huilen is wat hoger dan de mijne. Zeker als 'ie ziek is wil ik

M niet laten huilen, hij voelt zich al niet lekker.

Gold, is er al iets bekend of en wanneer oudste weer een poging gaat doen?

Fus, nog gefeliciteerd met Fuslief!

Nikki, ik vind het knap van sportman, en ook van jou om die wedstrijd te doen
administratie+betalingen verrichten

wassen

ophangen

stofzuigen

vaatwasser uitruimen

koken

dweilen (ik doe eens gek, ik doe het niet)
Oké, dan hier ook een lijstje;

- werken

- koken

- afwassen

- wassen draaien (twee gedraaid, nog één op te hangen)

- opruimen

- stoffen

Moest eigenlijk nog stofzuigen, maar daar had ik geen zin meer in.
668, the neighbour of the Beast
Ben ik weer.

Lekker gewerkt op een klein dorpskermisje. Laatste dag weinig meer te doen, dus lekker vroeg klaar.

Mamz, Oudste gaat niet in B naar school, ze is van gedachten veranderd en gaat nu dezelfde opleiding doen in V (grote stad in onze provincie).

Het reizen was haar vandaag trouwens super meegevallen omdat er meer meiden waren die dezelfde kant op gingen.

En donderdag 9 sept mag ze het weer gaan proberen voor haar rijbewijs MissM.

Hopelijk hebben jullie het vannacht een beetje makkelijker en pak je weer een paar uurtjes rust.

Is Mmetje nog steeds huilerig of gaat het alweer wat beter?

Hmmm..... Ik denk erover om weer een abonnement te nemen op de sportschool. Vriendin gaat ook al een tijdje heel trouw dus waarom zou ik niet mee gaan...

En vandaag tóch weer te veel calorieën naar binnen gewerkt dus ik bel de diëtiste voor woensdag maar af.

Eigenlijk MOET ik gewoon meer gaan sporten maar ik heb er zo'n gruwelijke hekel aan...

Alvast een lijstje voor morgen:

Stofzuigen

Was vouwen

Als het droog is een paar ramen zemen buiten

Als het regent een paar ramen zemen binnen.

Keuken soppen.
Lijst voor vandaag,

- Huis opruimen.

- De was, wat een hoop zooi heb je na zo'n weekend.

- Hardlopen.

- Boodschappen doen.

- Koken.

- Huiswerk maken.

- Luieren op de bank.
Goldie, als je dat niet wilde, dat reizen, dan had je niet aan het absolute eind van de wereld moeten gaan wonen

Waarom is ze niet richting Antwerpen gegaan trouwens?
Goede avond

Gister gezellig gehad maar toch later geworden dan de bedoeling was.Vanochtend al vroeg visite en vanmiddag naar de stad voor voetbalschoenen en de rest.Weer niet gebezemd vandaag

Vanavond soep van tomaten maar hij viel een beetje tegen.

MissM,hopelijk is Mmetje snel opgeknapt.

Fuss,cb overleefd?

Zoeb,hoe gaat het met zoon?
Marels, omdat het hier zo heeeeerlijk wonen is aan het eind van de wereld

En ik geef niks om reizen hoor.. Zij straks ook niet meer als ze een autootje onder haar kont heeft.

En Belgisch onderwijs is toch wel heel anders (ooit een docu over gezien) en dat trok haar gewoon niet.
Ternauwernood hoor Coe, dat overleven bij het consternatiebureau. Lief was zo lief om vrij te nemen (hoefde ik niet een uur te lopen om er te komen. Da's werkelijk een uur! Lang leve de kostenbesparingen...) Maar helaas, het zat eenbeetje tegen onderweg, dus we kwamen iets later op het bureau. Kregen we meteen de wind van voren. Dus ik uitleggen, ging ze gewoon door met miepen.

We waren echt bijna gewoon weer weggegaan. Stelletje klantvriendelijke types daar

De arts was gelukkig wel oke. Skippy is ook oke. Al bijna 2 kg gegroeid in 6 weken (ik heb slagroomvlaborstvoeding ) en de eerste tanden staan op doorkomen
Jeetje wat een snelle die Skippy!

En wat een krengen daar, bah.

Ik ga sinaasappels uitpersen en er een paar bananen bij doen.

Sportman moet extra vitamines en ik doe lekker mee!

Daarna kijken hoe Paul de Leeuw is en dan naar bed.

Slaap lekker allemaal!
Goh, is belgisch onderwijs anders?

Maar serieus; ik vind het wel beterder in Belgenland. Qua onderwijs vooral. De Nederlandse Hogescholen zijn, in mijn ervaring, prut vergeleken met de belse.

Was overigesn maar een hele snelle reactie, want mobiel.

Fus, wat een dozen zeg!
zo mijn lijstje is af. Ik ben zo scheef als het maar zijn kan, maar dat gaat de mensendieck therapeut rechttrekken

Fus, wat een krengen daar bah. Het kan toch zijn dat soms iets tegenzit. Fijn dat alles goed gaat met Skippy
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Dat kan allemaal best Marels, maar als het kind kiest voor een andere school dan is dat zo he?

Tjeee Fuss, wat een horken zeg op dat consternatiebureau....

En wat een Snelle ..... is die Skippy!

Wat is er mis gegaan met je soep Coe?

Iemand het programma Fans gezien? Hilaaaarisch!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven