Help, iets kwijt

31-08-2010 10:00 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik ben op mijn computer de onder en bovenbalk kwijt.

Dus met alle icoontjes onderin, msn, firwall etc

en bovenin de favorieten, de zoekmachines etc.

Ik was gister in hotmail mijn mail aan t doen, en ik druk natuurlijk weer es op iets en foetsie...

Pc afgesloten met de hand, want dat zit ook in de onderbalk en vandaag is ie nog niet terug

Heb vanalles geprobeerd, maar ik blijf tegen de gehele site aankijken zonder mijn balkjes. (ik kan dus nu van deze site ook niet naar andere site, want waar moet ik dat aanklikken).

Dus, wie heeft t antwoord?
once upon a time called.....right now
Even op F11 drukken?
F11 al geprobeerd?
ja, doet ie niet, zo vervelend!!!

nog een idee?
hmm.. nee, dan weet ik het ook niet.
Als je met je muis helemaal naar de rechter boven hoek gaat, verschijnen dan niet die icoontjes waarmee je je scherm kunt minimaliseren, maximaliseren en afsluiten? Als je op maximaliseren klikt dan zou je weer een normaal scherm moeten krijgen.
Druk eens op je windows vlaggetje op je toetsenbord
Overigens weet ik niet wat je met handmatig afsluiten bedoelt, maar ik zou alt+F4 gebruiken. Dan sluit je 'm toch gewoon goed af in plaats van 'm hard uit te zetten met de knop.
Olivia: nee doet ie ook niet, en als ik op rechtermuis knop druk, komt er ook nix in beeld waar ik iets mee kan...vind t zo raar. Uit en aan zitten heeft ook geen zin.

zucht
Start - Instellingen - Configuratiescherm - Taakbalk en menu Start?
quote:LadyLoveBug schreef op 31 augustus 2010 @ 10:11:

Druk eens op je windows vlaggetje op je toetsenbordnope
quote:ingmagh schreef op 31 augustus 2010 @ 10:12:

Overigens weet ik niet wat je met handmatig afsluiten bedoelt, maar ik zou alt+F4 gebruiken. Dan sluit je 'm toch gewoon goed af in plaats van 'm hard uit te zetten met de knop.

ja, ik bedoelde gewoon met de knop, jouw manier is beter

thnx
F11 misschien
JAJJAJAAA, terug, ik heb op vanlles lopen drukken en doen...en ineens balkjes in beeld.

F11 deed t NIET, wat t m dan wel deed, geeeen ideeee.

Grof geweld soms toch ergens goed voor

bedankt, zal vragen of topic weg kan
Op onze laptop zit een knop met een Windows-vlaggetje, dat is hetzelfde als het Start-icoontje op je werkbalk. Zo kun je bij het configuratiescherm komen als je je onderste balk niet meer ziet.
dat deed ie eerder niet, want iemand anders zei dat ook al, misschien nu wel. Ik snap niet waarom t nu ineens gelukt is, maar ik vind t best, en onthoud de tips voor volgende keer
Startbalk per ongeluk verkleind? Beweeg je muis eens helemaal naar onder in je scherm, krijg je dan een dubbel pijltje? Dat 2 kanten op wijst zeg maar? Kan je de balk dan naar boven slepen? Om hem te vergroten?
quote:Olivia1975 schreef op 31 augustus 2010 @ 10:27:

Startbalk per ongeluk verkleind? Beweeg je muis eens helemaal naar onder in je scherm, krijg je dan een dubbel pijltje? Dat 2 kanten op wijst zeg maar? Kan je de balk dan naar boven slepen? Om hem te vergroten?kheb ze al terug...thnx
Heb je soms ook een knop "fn" die je eerst moet indrukken om een F-functie te laten werken? Misschien per ongeluk ingedrukt dat hij het nu wel doet, F11?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven