Bezemtopic 9

04-08-2010 16:12 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
En alweer een vers topic voor alle huishoudens die wel een bezem kunnen gebruiken!

Haal hier je inspiratie, de schouderkloppen en de schoppen!

En gezellig beppen is verplicht!

8ste bezem
Nou ja Fus, wat een stelletje horken zeg. Alsof je expres te laat bent. Dat ze effe normaal doen. Die Skippy doet het wel reusachtig goed hé. Lekker die melk van jou. Slagroompuddingvla. Klinkt heerlijk

Coetje met zoon gaat het redelijk, het kan nog wel even duren voordat de wond dicht is. Dat houden ze open hé tegenwoordig. Ieuw.

Ja gezien Gold en ik heb dubbel gelegen om die achterlijke gladiolen. Djeez wat lopen er toch gekken rond op de wereld. Ben je mooi klaar mee en die kun je als zanger toch missen als kiespijn. Je zult ze maar voor je hebben staan, dat stelletje chagrijnen. En die met de grootste mond en die het hardste jankte zei niets.
Goedemorgen!

Er is in al die jaren nog niet zoveel veranderd bij de consternatie bureau's. Je zou toch bijna alleen nog maar naar de huisarts gaan.

Waarom gaat Skippy dan al naar het KDV, Fus? Om te wennen?

Ik zou vandaag visite krijgen van Etosha, maar dat gaat helaas niet door ivm wederzijdse drukte. Nieuwe afspraak is gemaakt.

Straks naar de kapper en dan weer even doorbuffelen met werk.

Geniet!
goedemorgen

ik ga even fans terug kijken zo

Veel plezier bij de kapper Yonna
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Zo, even goeiemorgen zeggen en dan vlieg ik er weer vandoor.. heb zo vergadering.

Fus, wat een mutsen op dat consultatieburo zeg! Moet zeggen dat ik zowat alleen maar negatieve verhalen hoor over die buro's, raar hoor..

Coe, klinkt lekker druk allemaal.

Nik, moet ik ook weer eens doen.. we hebben een hele periode van die lekkere smoothies gemaakt, goed voor de vitamientjes, maar komt er helemaal niet meer van. Jammer wel, we eten best gezond maar eigenlijk niet of nauwelijks fruit..

Ga later proberen nog ff goed te lezen en te reageren, nu zoef, zoef aan de bak
Goedemorgen.

Het zonnetje schijnt hier!

Fuss,nu al tanden?Wat een snelle Skippy.En dat cb,ja het beste om er zo min mogelijk te komen.

Jammer Yonna,dat de visite niet doorgaat.Werk ze vandaag.

Vandaag komen de 2 dochters van een vriendin hier logeren.Vanavond even met de kinderen naar de kermis,verder nog geen plannen.

Gold,de soep was een beetje flauw,te dun en ik had er meer van verwacht.

Fijne dag
Fuss, wat fijn dat skip het zo goed doet. En al tanden!!! Wow.

Het consultatiebureau... om gek van te worden. Ik neem me steeds voor om alleen die dingen op te slaan waarvan ik denk dat ik er wat mee kan... de rest vergeet ik. Lukt niet altijd!

Met ons mannetje gaat het goed, alhoewel hij de laatste nachten weer zo aan het spoken is. Ik vraag me af of ik nog wel genoeg BV heb. Zal zo even een miep van zo´n organisatie bellen.. Nog een maandje BV zou wel fijn zijn.

Onze school bestaat deze week 15 jaar en we hebben jubileumweek. Donderdag schoolreis. Druk druk druk...

Yonna, binnenkort even daten?? Komen we jullie kant op.
Mogguh...

Fijn dat je er weer (nog steeds) bent Druifje.

Veel plezier in de drukke, maar vast hele leuke jublileumweek!

Knap trouwens dat je nog steeds bv geeft.

Ik heb net de diëtiste voor morgen afgebeld.

Dat voelt aan de ene kant prettig omdat ik weet dat ik nu niet bij haar op de weegschaal moet, en aan de andere kant baal ik als een stekker.

Mantra van deze dag: *De knop moet om, De knop moet om, de knop moet om*.

Nu eerst even kijken of ik goed wakker kan worden en dan me op het lijstje storten wat ik hier gisteravond heb neergezet.
Lijstje vandaag:

kermisbed maken

boodschappen doen

frieten bakken

stofzuigen

wc poetsen
Mogguh!

Skippy nu al tanden? Mmetje heeft er net 2

M lijkt minder ziek, is nog wel hangerig en mopperig, maar dat kan natuurlijk ook komen doordat ineens al zijn speelgoed stom is en het niet lukt om vooruit te komen met kruipen (rondjes en achteruit lukt wel, maar dat is nou net de bedoeling niet).

Ben zo suf als wat vandaag, wat heb ik behoefte aan een week slapen. Nou ja, we sukkelen de dag weer door.
Wat is een kermisbed maken, Coe?

Hmmmm, frieten, die lust ik ook wel!
goeiemorgen.

Een kermisbed is vast een logeerbed op de grond?

ik heb een stuk op de bh gezet. Mijn hoofd zit er nogal vol van

Vandaag niet zoveel plannen. Ja, paracetamol en tandenspul voor Skippy halen. Al kan ik hem beter Pelikaan noemen, met die onderkin van hem

Druif, anders kun je er eens een posting aan wagen in het borstvoedingstopic? Daar zitten slimme mensen wb BV!
Ik reageer straks op de bh,5 kinderen is best veel

Kermisbed zijn idd matrassen op de grond,slapen ze,buiten Ukkie,bij elkaar.

Fuss,ik zei altijd dat Ukkie een stapel pannekoeken onder zijn gezicht had hangen.Man wat een plofkoppie had hij.
Mogguh

Wat een herrie dat het hier is! Nog even en dan beginnen de scholen weer

Fussie, zo'n mupke heeft ook niets anders te doen dan mopperen

Goldie, durf je het al aan om je oude motto te herintroduceren. Helemaal geweldig was'ie. Ik kan me overigens niet voorstellen dat je meer dan een paar kg teveel hebt.

Vandaag:

schoonmaakster

was opvouwen

naar de stad met drie big spenders en hun (spaar)geld
Mijn oude motto!

Ja Mamz da's een goeie, ik gooi hem er weer in.

Misschien heb ik er wat aan!

En misschien zien anderen die paar kilo te veel nog niet, ze zitten er wel degelijk en ik voel en zie ze.

En ze moeten er weer af.

Tjakka.
Gold,ik heb juist voor volgende week een afspraak gemaakt bij de dietiste.Het lukt me in mijn eentje niet dus ik hoop dat dat de goede stok achter de deur is voor me.

Zit ik net een stuk te typen op de bh,staat schoonvader hier voor de deur.Tante is vannacht overleden,kwam hij vertellen en hij mist Ukkie zo.Die man stond te huilen aan de deur.Vriend was net weg met Ukkie.En nu sta ik weer in dubio,wel contact,geen contact,ik weet het niet.
Twee ramen gezeemd

Was gevouwen

Huiskamer gestofzuigd

Nu heb ik wel weer een pauze verdiend.

Troela is cakejes aan het bakken...
Tjonge Coe, eerst een goed gesprek met vriend zou ik zeggen, kijken hoe jullie er beiden tegenover staan?

En die diëtiste is gewoonlijk een goede stok achter de deur voor mij (dus ik kan het je echt aanraden), maar nu door het vakantie vieren ben ik de weg een beetje kwijtgeraakt...

Maar dat even buiten beschouwing gelaten, jij ben toch helemaal niet te dik Coe?
Dat vind ik erg lief van je Goldie,maar ben echt zo'n 20kg te zwaar!Weeg zo'n 15 kg meer als voor mijn operatie in oktober.(heb ook alle foto's van de vakantie van mezelf gewist,bleeghhh!

Ik praat straks nog wel met vriend.Toevallig hadden we het er van het weekend nog over gehad.Het blijven toch de opa en oma van Ukkie.Ik ga iig voor mezelf de voors en tegens eens opschrijven.Misschien dat het dan wat duidelijker wordt.
Dat heb IK dus echt niet aan jou gezien hoor Coe.

Zo zie je maar dat je eigen ogen de dingen anders zien dan de ogen van iemand anders.

Maar ik weet dus wel hoe het voelt, al gaat het bij mij maar om 5 kilo.

En voor wat het waard is: ik vond je er heel goed uitzien toen ik bij je was.
Toch maar weggehaald.

Flauwe grap...
In plaats van visite hebben Etosha en ik 2 uur met elkaar gebeld We kenden elkaar al en het wordt steeds leuker! Leuke plannetjes in de maak! Leukleukleuk!

Even bijlezen!
Gold, dit motto is leuk! Past bij je! Nu je avatar nog

Druif, er komt een hele drukke periode voor mij aan. En direct daarna gaan we op vakantie. Maar zodra het kan klim ik in de hyves pen om een datum te prikken!

Wat leuk Fus! Skippy krijgt al tandjes! Ixsje was ook zo vlot met die tanden van hem, alleen met de rest wacht hij nog steeds. Hij is nu anderhalf en loopt niet, praat niet maar is zoooo vreselijk stiklief! Maar tanden heeft hij!

Doe je snel weer een foto op de hyves?

Coe, wat verschrikkelijk moeilijk. Maar is het niet een beetje zijn eigen keus geweest zo? Lastig hoor

Mamz, maandag beginnen de scholen weer bij jullie toch?

Ik heb vandaag best veel gedaan en ben er trots op! Vanavond nog een klein stukje afmaken en ik heb weer een schone lei.
Wat voor avator stel je dan voor Yonna?

Ik heb twee weken uitstel voor mijn diëtiste-bezoek.

Dat lucht op.

En ik heb vandaag ook best wat gedaan:

Was gevouwen

Gestofzuigd

Een paar ramen gezeemd

Keuken aan kant

Woonkamer gestoft

Lekker en gezond gekookt

Bijna niet gesnoept (Kleine traktatie iedere dag mag, anders hou ik het niet vol)

Net besloten dat ik best trots op mezelf ben.
Dat is altijd goed Goldie,trots op jezelf!

Wij zijn net terug van de kermis en thuis natuurlijk aan de oliebollen Voelde me heel trots met 5 kinderen

Yonna,het is ook hun eigen keus waar ze nu weer op terug komen.Ik heb geen zin in weer die bak stront over me heen.Maar...tja opa en oma he!Oudste 2 bijvoorbeeld zien hun vader niet maar wel hun opa en oma.Het is moeilijk,er is veel kapot gemaakt.

Volgens mijn vriendin ben ik te vergevingsgezind
Jij bent lekker bezig vandaag Coe, eerst frieten en dan oliebollen? :kwijlsmiley:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven