Enschede-meet

12-08-2010 22:34 1281 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Enschede-meet

Aanwezig waren:

- CharlotteAnnaSophie;

- Chatterly;

- Damaris;

- Hans66;

- Ikbenikenbenertrotsop;

- Kalliope;

- Mirlo;

- Rouke;

- Sharry;

- Thee;

- Whiskers_.

Datum: 19 februari.

Tijd: 16:00 uur.
World of Warcraft: Legion
Leuk Werner!
Hans, denk als Yasmijn eenmaal weer wat tijd heeft dat het ervan gaat komen. Wij wachten rustig af. Nou ja, rustig
Denk het ook, Julus. Vandaag is het nieuwe schooljaar begonnen. Ik heb het druk met een hoop dingen. Het luie leventje is vanaf vandaag ook voorbij. En Yasmijn heeft nog problemen met haar huis, iets met een stukadoor of zo, ik weet de details niet meer. Als dat voorbij is, heeft ze misschien meer tijd.

Ik hoop dat de anderen nog blijven aangeven dat ze geïnteresseerd zijn. Als er een datum is, denk ik dat ze hun aanmelding moeten bevestigen.
Komt wel goed, tegen die tijd!
Klopt Hans, wij zijn nog druk bezig met de verbouwing. Wij gaan de 24e sept over en nu is het zo dat de laatste loodjes het zwaarst wegen. Druk druk druk.
Okido, dan wacht ik gewoon geduldig af.
Inderdaad, geduld is een schone zaak... toch?

Hoe'st weer op school Hans? Weer een beetje gewend?
Voor mij is het een enorme omslag, heftiger dan de vorige keren dat de zomervakantie voorbij was en het nieuwe schooljaar begon.

Ik heb in deze week 4 afspraken in 3 dagen. Een ervan heb ik afgezegd, en de ander werd door de ander afgezegd omdat deze ziek was. En op het werk moet ik ineens enorm pezen om tientallen boekjes van bindruggen te voorzien, je weet wel van die zwarte plastic-dingen aan de zijkant zodat je een boekje kunt maken van een stapeltje A4-tjes; heet dat niet een syllable of een reader?

Dat kon ik even moeilijk behappen. Ik heb mijn linkerarm daarbij volgens mij bezeerd. Als ik mijn linkerarm met de pin erin te fanatiek gebruik, heb ik daar een paar dagen last van. Daarna verdwijnt die pijn.

De grootste drukte heb ik gehad, en ik kom in wat rustiger vaarwater, gelukkig.
Ai Hans, klinkt niet al te best... Misschien even langzaam opstarten en rustig aan doen? Komt vanzelf wel weer goed kerel... S6 in ieder geval!!
Bij mij komt het altijd weer goed ; het is nooit anders geweest.
Goh, hoe zeggen ze dat ook al weer...

Onkruid vergaat niet ofzo?

Maar alles kom reg Hans!
Hans, wil je mij op je lijst zetten? Ik zou ook graag komen.
quote:Helaholalalala schreef op 02 september 2010 @ 11:04:

Hans, wil je mij op je lijst zetten? Ik zou ook graag komen.Toegevoegd.
Thanx Hans
Kan ik me nog aanmelden?
Ja.
quote:hans66 schreef op 01 september 2010 @ 19:56:

De grootste drukte heb ik gehad, en ik kom in wat rustiger vaarwater, gelukkig.

Op het werk wordt het ook wat rustiger voor mij. Ik heb tientallen boeken ingebonden en duizenden vellen geperforeerd.

Maandag ligt er ook nog wat werk. Dat is niet zo veel als wat ik deze week heb moeten doen. Ik kijk t.z.t. tezamen met de collega met wie ik het vaakst samenwerk, hoeveel werk dat is. Ik ga nu van mijn weekend genieten.

Vandaag vroeg naar bed, en morgen gezond weer op. Was dat niet een kreet van Sonja Barends met haar Achter het Nieuws?
Nou Hans dan meld ik me aan. Wil je mij toevoegen aan de lijst?
Je bent al toegevoegd. Met een datum (dat nog niet vaststaat) zal het noodzakelijk zijn dat iedereen zich opnieuw aanmeldt, om te zeggen of ze dan kunnen of niet.
Hans, kijk eens in je hyves inbox.
De lijst is nu een tabel geworden. Mijn verzoek aan de mensen die in de lijst staan, en die er nog in willen: Als je interesse hebt voor de meet, geef dan aan op welke data je kunt. Ik zet dan achter je naam X-en afhankelijk van die data. Onderaan geef ik aan hoeveel X-en elke datum heeft.
Zoals het er nu uitziet kan ik beide data wel.
Als is het (toch) nog ver weg, vooralsnog kan ik ook op beide data.

Hans, waarom eigenlijk van oktober/november afgestapt?
Dat is te vroeg voor mij. Dan zit ik nog in huisperikelen.

Dec is een klotemaand om dingen te organiseren, januari zuigt, dus februari is een mooie optie.

Toch?
Thee,

Damaris zal in oktober te druk zijn. Ik heb geen probleem om een paar maand te wachten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven