Bezemtopic 9
dinsdag 31 augustus 2010 om 21:13
Een goed gesprek met opa en oma kan dan ook geen kwaad als jullie besluiten het contact te herstellen, Coebergh. Je hebt destijds niets fout gedaan en dat mogen ze best erkennen (al gaan ze dat waarschijnlijk niet doen). En eigenlijk is oma het wespennest, dus dat opa dit zegt betekent nog niet dat alles dan maar weer in orde is.
Goldie, way to go, dat lijstje van je. En je motto staat je echt goed. Over motto's gesproken: ik had het mijne (ik vind de letterlijke tekst grappig, ben niet zo van de diepere betekenissen) op een memopapiertje geschreven en daar achterop een boodschappenlijst voor de kleintjes. Die vervolgens het briefje omdraaien en vragen dat we toch geen konijn gaan eten alstjeblieft
Yonna, ben nu wel nieuwsgierig naar de leuke plannetjes van jou en Etosha. Maar goed, ik wacht braaf tot jullie die zelf laten weten (uitvoeren, hoop ik).
Vandaag:
Nog lekker even gestudeerd. Moet met een nieuw vak beginnen, maar ben in elk geval bij met datgene wat ik had gelezen van het vak dat overal tussendoor kan. En er moet een planning komen voor het examen van weer een ander vak in november. Korte versie: het gaat lekker, jammer dat de examens nog zo ver weg zijn dat ik dat niet kan laten zien.
Goldie, way to go, dat lijstje van je. En je motto staat je echt goed. Over motto's gesproken: ik had het mijne (ik vind de letterlijke tekst grappig, ben niet zo van de diepere betekenissen) op een memopapiertje geschreven en daar achterop een boodschappenlijst voor de kleintjes. Die vervolgens het briefje omdraaien en vragen dat we toch geen konijn gaan eten alstjeblieft
Yonna, ben nu wel nieuwsgierig naar de leuke plannetjes van jou en Etosha. Maar goed, ik wacht braaf tot jullie die zelf laten weten (uitvoeren, hoop ik).
Vandaag:
Nog lekker even gestudeerd. Moet met een nieuw vak beginnen, maar ben in elk geval bij met datgene wat ik had gelezen van het vak dat overal tussendoor kan. En er moet een planning komen voor het examen van weer een ander vak in november. Korte versie: het gaat lekker, jammer dat de examens nog zo ver weg zijn dat ik dat niet kan laten zien.
dinsdag 31 augustus 2010 om 21:20
Ik had frieten zonder mayo oid,scheelt weer!
Moet zeggen dat ik er nu ook wel weer klaar mee ben,het is de hele vakantie al lekker,maar minder gezond eten.Vanaf morgen gaan we weer gezond doen.
Heb mijn lijstje boodschappen al klaar.
Knap hoor Mamz,zo'n thuisstudie!!En november is eerder dan je denkt...helaas!
Moet zeggen dat ik er nu ook wel weer klaar mee ben,het is de hele vakantie al lekker,maar minder gezond eten.Vanaf morgen gaan we weer gezond doen.
Heb mijn lijstje boodschappen al klaar.
Knap hoor Mamz,zo'n thuisstudie!!En november is eerder dan je denkt...helaas!
dinsdag 31 augustus 2010 om 21:51
Ik had deze gedacht, Gold
Etosha en ik gaan een soort van samenwerkings iets doen. Details volgen als we zelf meer weten.
Mamz, ik vind het sowieso bewonderingswaardig dat je studeert. Met drie jongemannen om je heen, ik geef het je te doen! Dus.......petje af!
Lastig Coetje. Ik vind het trouwens een enorm goed idee van je om de voor en tegens op te schrijven. Ik wens je wijsheid!
Etosha en ik gaan een soort van samenwerkings iets doen. Details volgen als we zelf meer weten.
Mamz, ik vind het sowieso bewonderingswaardig dat je studeert. Met drie jongemannen om je heen, ik geef het je te doen! Dus.......petje af!
Lastig Coetje. Ik vind het trouwens een enorm goed idee van je om de voor en tegens op te schrijven. Ik wens je wijsheid!
dinsdag 31 augustus 2010 om 22:40
Ik ga ook maar slapen, drukke dag en avond geweest.
Coe, stoer hoor met 5 kinderen op pad.
Mamz, vergat te reageren op de BH dus doe het even hier: wat een lief berichtje kreeg ik van je. En nog heel waar ook! Heb ondertussen wel in mijn eigen omgeving iemand gevonden waar ik een paar goede gesprekken mee heb gehad, voorlopig heb ik daar denk ik even genoeg aan.
Gold,wat ben je goed bezig met je motto EN je lijstje. In mijn herinnering ben jij hartstikke slank maarrrr ik weet dat het niet gaat om wwat anderen zien of vinden. Is er helemaal geen sport die je leuk vindt? Je tenniste toch?
Trusten allemaal!
Coe, stoer hoor met 5 kinderen op pad.
Mamz, vergat te reageren op de BH dus doe het even hier: wat een lief berichtje kreeg ik van je. En nog heel waar ook! Heb ondertussen wel in mijn eigen omgeving iemand gevonden waar ik een paar goede gesprekken mee heb gehad, voorlopig heb ik daar denk ik even genoeg aan.
Gold,wat ben je goed bezig met je motto EN je lijstje. In mijn herinnering ben jij hartstikke slank maarrrr ik weet dat het niet gaat om wwat anderen zien of vinden. Is er helemaal geen sport die je leuk vindt? Je tenniste toch?
Trusten allemaal!
woensdag 1 september 2010 om 08:50
Môgge meissies en maegdje.
Eerst een voor Fus en voor iedereen.
MissM ik hoop dat je hebt kunnen slapen vannacht.
Coetje wat moeilijk weer. Maar het was te denken dat ze Ukkie zouden gaan missen. Vooral schoonvader.
Leuke avatar Gold. Moet je doen. Lijnen valt best mee en je moet geen kilo's in één keer kwijt willen. (Zeg ik die in de vakantie ook flink heeft gezondigd).
En wij eten ook één keer in de week frieten. Ik zonder mayo en zonder snack. Met zuurvlees.
Mamz petje af voor jou hoor. Moet je best veel discipline voor hebben voor zo'n thuisstudie. Mijn Digitale fotografie ligt al een tijdje stil. Moet er maar weer eens aan beginnen.
Ik ga wat doen.
Beddengoed zit al in de machine. (Het blijft toch droog vandaag hé?)
Stoffen en stofzuigen.
Om 12 uur werken tot 6 uur. Blugh.
Dan heb ik vanavond al nergens zin meer in.
Eerst een voor Fus en voor iedereen.
MissM ik hoop dat je hebt kunnen slapen vannacht.
Coetje wat moeilijk weer. Maar het was te denken dat ze Ukkie zouden gaan missen. Vooral schoonvader.
Leuke avatar Gold. Moet je doen. Lijnen valt best mee en je moet geen kilo's in één keer kwijt willen. (Zeg ik die in de vakantie ook flink heeft gezondigd).
En wij eten ook één keer in de week frieten. Ik zonder mayo en zonder snack. Met zuurvlees.
Mamz petje af voor jou hoor. Moet je best veel discipline voor hebben voor zo'n thuisstudie. Mijn Digitale fotografie ligt al een tijdje stil. Moet er maar weer eens aan beginnen.
Ik ga wat doen.
Beddengoed zit al in de machine. (Het blijft toch droog vandaag hé?)
Stoffen en stofzuigen.
Om 12 uur werken tot 6 uur. Blugh.
Dan heb ik vanavond al nergens zin meer in.
woensdag 1 september 2010 om 09:11
Goedemorgen.
De kinderen hebben lekker geslapen,al zijn ze wel vaak wakker geweest.Nu met zijn allen aan het ontbijt.
Voor vandaag niet veel plannen,gaan straks een rondje rijden langs de boeren in de buurt voor groente en fruit.Het gezonde leven gaat beginnen
Zoeb,dat zuurvlees is niet vet toch?Heb je daar een receptje van?
De kinderen hebben lekker geslapen,al zijn ze wel vaak wakker geweest.Nu met zijn allen aan het ontbijt.
Voor vandaag niet veel plannen,gaan straks een rondje rijden langs de boeren in de buurt voor groente en fruit.Het gezonde leven gaat beginnen
Zoeb,dat zuurvlees is niet vet toch?Heb je daar een receptje van?
woensdag 1 september 2010 om 09:48
goedemorgen
Mamz, wat ben je toch een lieverd
Gelf, wat fijn dat je iemand hebt om te praten
Coe, lekker hoor verse groente van de boer
Yonna, ik ben nu ook heel nieuwsgierig, maar ik wacht braaf af
Zoeb, lekker is dat zuurvlees. Daar heb ik ook wel weer zin in eigenlijk
Fus
ik ga even wat aanklooien en dan eens werken. Morgen naar de boekenbeurs
Mamz, wat ben je toch een lieverd
Gelf, wat fijn dat je iemand hebt om te praten
Coe, lekker hoor verse groente van de boer
Yonna, ik ben nu ook heel nieuwsgierig, maar ik wacht braaf af
Zoeb, lekker is dat zuurvlees. Daar heb ik ook wel weer zin in eigenlijk
Fus
ik ga even wat aanklooien en dan eens werken. Morgen naar de boekenbeurs
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
woensdag 1 september 2010 om 12:43
Mogguh
Hopeloos verdwaald vanochtend tussen Emerpark en Haagse Beemden, wat een hopeloos stukje stad is dat toch. Ik snak al een week naar natuur zonder langszoevende auto's, liefst op loopafstand.
En dan lees ik dat ik lief ben. Ik? waar, wanneer, hoe?
Vandaag:
Treinkaartje uitprinten om morgen met de heren naar het strand te gaan (meen ik dit echt?)
Beetje studeren en wvttk
Niet teveel achter de computer.
Hopeloos verdwaald vanochtend tussen Emerpark en Haagse Beemden, wat een hopeloos stukje stad is dat toch. Ik snak al een week naar natuur zonder langszoevende auto's, liefst op loopafstand.
En dan lees ik dat ik lief ben. Ik? waar, wanneer, hoe?
Vandaag:
Treinkaartje uitprinten om morgen met de heren naar het strand te gaan (meen ik dit echt?)
Beetje studeren en wvttk
Niet teveel achter de computer.
woensdag 1 september 2010 om 12:54
Boeken kaften...bleegghhh!Succes Goldie!
Mamz,hier in de buurt kun je heerlijk wandelen zonder voorbij razende auto's.Ik loop daar soms s'avonds om mijn hoofd leeg te maken.
Rondje boeren 5 kg tomaten,snijbonen,appels,sla,komkommers en courgettes.
Als iemand nog een lekker,gezond recept heeft hoor ik het graag(ik kijk vanavond op de eetpijler)
Zuurvlees maak je dat gewoon van hacheevlees?
Mamz,hier in de buurt kun je heerlijk wandelen zonder voorbij razende auto's.Ik loop daar soms s'avonds om mijn hoofd leeg te maken.
Rondje boeren 5 kg tomaten,snijbonen,appels,sla,komkommers en courgettes.
Als iemand nog een lekker,gezond recept heeft hoor ik het graag(ik kijk vanavond op de eetpijler)
Zuurvlees maak je dat gewoon van hacheevlees?
woensdag 1 september 2010 om 13:03
quote:coeberghmetijs schreef op 01 september 2010 @ 12:54:
Lekker. Ik heb de keuze uit het mastbos, het mastbos en het mastbos. Maar goed, nog altijd beter dan het was in Rotterdam. Op de fiets ergens naartoe om dan te lopen kan ook natuurlijk (maar jij woont wel best ver).
Lekker. Ik heb de keuze uit het mastbos, het mastbos en het mastbos. Maar goed, nog altijd beter dan het was in Rotterdam. Op de fiets ergens naartoe om dan te lopen kan ook natuurlijk (maar jij woont wel best ver).
woensdag 1 september 2010 om 13:03
quote:coeberghmetijs schreef op 01 september 2010 @ 12:54:
woensdag 1 september 2010 om 13:21
Mag ik vragen hoeveel je betaald hebt voor die groenten Coe?
Ik heb ook wat boodschappen gehaald. Bij de C1000 zijn er een boel 2 halen 1 betalen aanbiedingen, dus dat was wel lekker.
Ik heb nog niet alles maar ik had geen zin meer om ook nog naar Lidl te gaan.
Oudste is spul klaar aan het leggen dus we gaan er aan beginnen.
Ik heb ook wat boodschappen gehaald. Bij de C1000 zijn er een boel 2 halen 1 betalen aanbiedingen, dus dat was wel lekker.
Ik heb nog niet alles maar ik had geen zin meer om ook nog naar Lidl te gaan.
Oudste is spul klaar aan het leggen dus we gaan er aan beginnen.
woensdag 1 september 2010 om 13:31