Bezemtopic 9

04-08-2010 16:12 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
En alweer een vers topic voor alle huishoudens die wel een bezem kunnen gebruiken!

Haal hier je inspiratie, de schouderkloppen en de schoppen!

En gezellig beppen is verplicht!

8ste bezem
Een fantastische gigolo Zoeb, werkelijk té goed!

Nee, bezorgservice van de appieheijn. Maar soms kost het wel 12 euro als je iets thuis wilt laten bezorgen. Dat is mij te duur.
Maar als je de goede dag en tijd kiest dan kost het maar 4,95, en voor dat geld mogen ze de spullen hier de trappen wel op zeulen

Ondertussen ook stof gezogen en was nummer 3 aan. Dadelijk even naar buiten met boeffie.
Bij ons bezorgt Appie niet da's wel jammer, anders zou ik er wel gebruik van maken.

Veel plezier op het strand Mamzie, lekker uitwaaien!

Hier gaat alles z'n gangetje.

Ik geloof dat ik ook weer iets beter in mijn vel zit, maar dat komt waarschijnlijk omdat 'de knop' weer om lijkt te zijn. De goede kant op dus.

We hadden ook goed nieuws van Tante: De tumor in haar borst is niet meer te voelen dus de chemo (ze heeft gisteren de laatste gekregen) heeft goed zijn werk gedaan.

Volgende maand een mri, daarna operatie en daarna bestralingen.

We zijn allemaal vol goede moed!

Lijstje:

Tennis

Koffieleuten

Oudste ophalen

Lunch

Stofzuigen

Laatste boodschappen

Niet snoepen!

Gezond koken (iets met pasta)

awvttk
Lijstje:

Tennis

Koffieleuten

Oudste ophalen

Lunch

Stofzuigen

Laatste boodschappen

Niet snoepen!

Gezond koken (iets met pasta)

awvttk

Troela heeft vanmiddag een bijna volle(!) kop cup-a-soup over haar laptop laten vallen. Ik meteen laptop ondersteboven op de keukentafel en haar met d'r hand onder de koude kraan. Ze was niet verbrand, het was wel even pijnlijk, maar of het met de laptop nog goed gaat komen...?
Wat fijn van tante, Goldie!

Hier is alles gedaan, op het uitruimen van de vaatwasser na. Nou ja, toch netjes
Wat een fijn nieuws van je tante, Gold! En wat een k*t bericht van oudste. Hoop dat de laptop het redt! Ze heeft er geen blaren aan over gehouden? Oudste dan he?

Ik heb de was gevouwen en verder een paar boodschappen gedaan. Wehkamp spullen retour en veel gelezen
Ehh, zei ik Oudste d'r laptop?

Het was Troela hoor.

Goldman is nu bezig het ding proberen te reanimeren...

Wij gaan nu met het hele gezinnetje gezellig Expeditie Robinson kijken!

Kijkt er iemand mee?

Coe?
Ik kijk Goldie.

Goed nieuws voor Tante, wel nog een lange weg te gaan.

Ik heb het koud, bah al de hele dag. Bahbahbah.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Oeps Yonna...... lezen is ook een optie

Ik kijk ook, Happy niet: 'dat getrut op een eiland'

Hahaha, heerlijk joh dat getut op een eiland. Zolang ik zelf niet hoef...........
Ik denk dat ze aan Lange Frans een stevige hap krijgen.
Ik vind die lange zo'n lamlul, bah.
quote:nikkinuts schreef op 02 september 2010 @ 22:16:

Ik vind die lange zo'n lamlul, bah.

En ik kijk niet eens. Manlief is een oorlogsfilm van een onderzeeër aan het kijken.
ik was ook aan het kijken en itsman vind het tot nu toe ook nog wel aardig (er kwamen wat flinke tieten voorbij )
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ik keek en Sportman had de laptop, aardige verdeling.
Pffff, ineens heb ik de zenuwen dat het huis nooit verkocht gaat worden

Dat was mijn nachtrust...
Goedemorgen!

Ach, MissM toch! Niemand kan in de toekomst kijken en dat is maar goed ook. Maar voor zover ik weet is er nog nooit een huis niet verkocht. Ik hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen

Vandaag een extra leuke reportage, ik heb er zin in!

Geniet!
Goedemorgen..

Gisterochtend had ik een zeurende pijn aan mijn kaak,net als in april.In de loop van de dag werd mijn wang dikker en dikker,mijn rechteroog zit dicht en ik heb pijn.(doe mij maar een bevalling of baarmoederoperatie)Pijn werd gister onhoudbaar,tandarts kan niks vinden dus ik mag zometeen naar ziekenhuis voor foto's van kaak en holtes.

Hoe kan dat nou he,dat zoiets ineens zo'n pijn kan doen,en wat is het dan?

Voor iedereen een fijne dag,ik laat wel wat van me horen.
Goedemorgen..

Gisterochtend had ik een zeurende pijn aan mijn kaak,net als in april.In de loop van de dag werd mijn wang dikker en dikker,mijn rechteroog zit dicht en ik heb pijn.(doe mij maar een bevalling of baarmoederoperatie)Pijn werd gister onhoudbaar,tandarts kan niks vinden dus ik mag zometeen naar ziekenhuis voor foto's van kaak en holtes.

Hoe kan dat nou he,dat zoiets ineens zo'n pijn kan doen,en wat is het dan?

Voor iedereen een fijne dag,ik laat wel wat van me horen.
Hé bah Coetje. Het blijft ook aan de gang bij jou hé. Wat raar is dat opeens zo'n dikke kaak. Benieuwd wat er uit de foto's komt.

Yonna geniet van je reportage.

Miss M, 's nachts lijkt alles erger dan overdag. In deze tijd heeft het tijd nodig een huis te verkopen.

Hoe is het nu met Mmetje?
MissM, het gaat jullie lukken. Er is alleen een beetje meer tijd voor nodig tegenwoordig.

Coetje, wat rot voor. Ik hoop dat er ietwat simpels gevonden wordt.
Mogguh

Goldie, hoe is het eigenlijk met overbuurman? Gaat de voorstelling nog zoals gepland met hem erbij door (doe je eigenlijk nog aan toneel?)

Coebergh, klinkt naar, en ik hoop dat ze snel vinden wat er aan de hand is.

Gisteren eerst anderhalf uur met de trein boven een van de bredase riviertjes gehangen en weer terug naar station gebracht, daarna alsnog naar het strand gegaan waar de zon zich gelukkig ook nog even liet zien. De heren zijn bikkels en hebben gezwommen, ik ben een mietje en ik heb dus alleen uitgewaaid

Vandaag:

Huis zand- en troepvrij maken

Administratie (dit klinkt erg ambitieus)
Coe, hoe gaat het nu met je?

Beterschap, in ieder geval!
Mmetje gaat weer beter, ik hoop dat we het nu weer even achter de rug hebben. Al blijft 'ie vreselijk verkouden.

Wat dat betreft is dit weer vreselijk: te warm voor verwarming, maar stiekem wel kil.

Ik heb ook ook steeds koud, en mijn voeten zijn ijsklompjes.
Meld!

Coe, weet je al wat er aan de hand is met je kaak?

Mamz, met buurman gaat het goed, hij is pas klaar met bestralingen en is nu met met buurvrouw op vakantie in Zuid-Frankrijk bij hun dochter.

Toneel staat even in de koelkast.

Er waren plannen om het stuk in maart 2011 te spelen, maar vorige week heeft een andere hoofdrolspeelster een hersenbloedinkje gehad...Weer afwachten dus hoe die er uit komt.

Tuurlijk wordt het huis wel verkocht MissM, maar ik weet zo goed hoe het voelt.

Geduld, meid!

Was het een leuke reportage vandaag Yonna?

En waarom was deze zo bijzonder?

Goldman heeft ook voornamelijk naar de tieten in Exp Robinson gekeken geloof ik...

volgens mij kan het best nog spannend worden, met die Lange F en zijn grote bek.

Verder geen nieuws.

Laterrr!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven