Bezemtopic 9

04-08-2010 16:12 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
En alweer een vers topic voor alle huishoudens die wel een bezem kunnen gebruiken!

Haal hier je inspiratie, de schouderkloppen en de schoppen!

En gezellig beppen is verplicht!

8ste bezem
Ik begin er maar niet aan, dat Twitteren. Ben veel te blij dat het me lukt om wat meer weg te blijven van het forum

Coebergh, hoop dat je je morgen de hele dag weer jofel voelt.

Geruststelling moet ik zelf gaan zoeken (op zolder of in de kelder of heaven knows where) want ik moet aantonen dat ik met schone lei uit de WSNP ben gekomen. Zij hoeven niets anders te doen (vinden ze) dan mij een kopietje van het vonnis sturen.
Mogguh

Pfoeh, wat is het moeilijk opstaan nu met dat donker. Voor de werkenden en Noorderlingen oud nieuws, maar soit.

Ik denk dat ik het zwembad maar leegstort vandaag. Dan wordt het zeker weten nog een mooie nazomer
Moggu..

Ik vind het ook lastig,dat opstaan Mamz.Moet weer wennen aan vroeger naar bed gaan en eerder opstaan.Tegen de herfstvakantie zit dat wel in mijn systeem Kinderen hebben er ook moeite mee.

Nazomer?Waar?Mijn ouders zitten op Tenerife,27 graden daar.
Môgge.

Mamz dat zijn geen leuke brieven. En incassobureaus verdienen ze wat te gemakkelijk tegenwoordig. Ik was een rekening van 72.- vergeten en ik moest 79.- extra aan het incassobureau betalen. Waar kun je dit soort wantoestanden melden, want ik was behoorlijk pissig.

Het zwembad is hier al weg. Maandag kwam ik om zes uur thuis en manlief had een middag vrij genomen en de tuin opgeruimd inclusief het zwembad. Wat een ruimte heb je dan weer. Dus laat die mooie nazomer maar komen. Nog 2 dagen werken en dan heb ik 11 dagen vrij. Ik wil naar zee!!!
Ga je nog even weg Zoebie?Of kan/wil manlief dat nog niet?

Inderdaad wantoestanden bij die incassobureau's,lijkt mij dat ze mensen met schulden alleen maar verder in de problemen brengen door de hoge kosten die zij rekenen.Geen idee of er iets is waar je dat kan melden?
Ik wil wel graag een paar dagen weg, Coe. Alleen denk ik dat manlief het nog niet durft.

Zo denk ik ook over die incassobureaus. Ik was nu één keer een rekening vergeten. Maar als je het echt niet kunt, raak je er alleen maar dieper door in de ellende.
Mogguhhh maisjes.

*gaaap*
Zeg luilak wordt eens wakker!! Je kinderen moeten naar school.
Ik ga mijn klerenkast maar weer eens overhoop halen.

Oudste is om kwart over 7 al vertrokken.

Troela is net met Goldman mee, lekker met de auto ivm de regen.
Lijstje vandaag:

wassen,wassen,vouwen,strijken

naar de bieb

en verder kijk ik wel hoe het gaat vandaag
Iemand nog een lekker en licht recept voor preischotel?
Boeken en meesleuren, Zoeb. That is, als het niet zulk piesweer is als nu (hier). Girlpowerrrr

Van prei kun je stamppot maken, Coe, is dat wat? Beetje raspkaas erover en dan is het al een stuk minder vet dan een gewone preischotel.

Tegen de tijd dat een zaak bij een kantongerecht komt mag er nog maar 15 % kosten worden berekend en wordt de rest als onredelijk beschouwd. Waar je niets aan hebt, want de griffiekosten en deurwaarderskosten zijn ook niet mals. Maar voor die tijd kan een incassobureau kennelijk met alles wegkomen (ik ontloop met een beetje geluk maar liefst 40 euro als ik mijn tandartsrekening volgende week als de wiedeweerga betaal).

Vandaag:

Studeren

Mijn kleding moet ook overhoop, maar daar zie ik al een tijdje tegenop
goedemorgen dames

ik snap incassobureaus ook nooit en ik hoop dat het snel opgelost wordt mamz. Dit is niets

Zoeb, misschien gewoon een paar nachtjes, in een eigen huisje met zijn tweetjes

Coe, wij eten altijd oven preischotel uit een pakje. Volgens mij is dat redelijk gezond

Vandaag even wat opruimen en dan werken
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ik maak hem normaal met spekjes,uitje,gehakt,champignons en aardappelpuree.Maar wilde eens wat anders,vandaar.

Vaatwasser en wasmachine draaien,de benedenboel is gestofzuigd en de wc gepoetst.

Vriend ligt "ziekjes"op bed,die ga ik zo een kopje thee brengen.
Werk ze I'ts!
Wat een heerlijk ochtendje.

Ik heb:

Thee gedronken

De krant gelezen

Gestofzuigd (gedeeltelijk)

Lang gebeld met een vriendin

Edit: En de wasmachine aan het werk gezet.

Straks ga ik met Troela op pad om een nieuwe winterjas te zoeken. Op internet kan ik niks leuks vinden.

En die van vorig jaar 'kan ééééééééécht niet meer!'
Mogge.

Incassobureaus zijn stom.

Ga ik vanmiddag nog poetsen of ga ik duf forummen?
668, the neighbour of the Beast
Mogge.

Incassobureaus zijn stom.

Ga ik vanmiddag nog poetsen of ga ik duf forummen?
Ik zou gaan forummen Marels

Vandaag de hele vouw en strijkzooi gedaan

Wat aan de lijn hangt was nog niet droog dus dat komt van de week nog wel.

Olieboot aan de binnenkant gepoetst.

Met Ukkie naar de bieb geweest.
Oja,ik kan niet in mijn mailbox Zoeb,maar ik kan allebei de data voor de meet bij Yonna en Happy.
Wij zijn half geslaagd voor een nieuwe jas.

Jammer genoeg was hij beschadigd (naad los en niet mooi te repareren) dus er is een nieuwe besteld.

Nu mag ik zaterdag nog een keer 20 km rijden om te ding op te halen. Grrrr....

Maar oke, het was de enige jas die ze echt mooi vond dus dan doen we dat maar weer he?

En ehhh die kleine Troela van mij he? Die loopt deze winter dus in een winterjas damesmaat S!
Ik forum ook, al de hele middag. Mocht wel een keertje, vond ik. Zometeen nog even opruimen, de stofdoek erover en de stofzuiger erdoor, en dan ben ik weer blij.
Kleine meisjes worden groot he Goldie...

Zo heb ik met dochter op Texel haar eerste echte bh-tje gekocht.En ineens beginnen haar borsten hard te groeien.Ze heeft schoenmaat 39(ikke 36) en steekt al een stukje boven mij uit

Maar fijn dat Troela toch blij is nu met haar jas!
Ik ben al een half uur aan het wachten op knakker van de woningbouw..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven