Nokia 5230

08-09-2010 16:04 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vraagje Ik heb de 5230, en heb hier een blokkering opzitten zodat je eerst een code in moet voeren als je deze opent.

Nu gaat die blokkering er na een kwartier ongeveer weer op, maar kan ik ook ergens op drukken zodat die blokkering er meteen op gaat?

ik wil dit niet standaard instellen, maar soms is het nodig.

Het is een telefoon van mijn werk met veel echte "geheime" dingen, waardoor ik die blokkering er op moet zetten.
Bij Nokia is het meestal: middenbovenknop, sterretje.

IN het midden aan de zijkant zit een blokkeringstoets, zegt google.

het is touchscreen, en er zit een schuifje aan de zijkant om de toetsen te blokkeren maar dan gaat de pincode blokkering pas na 15 min er op. Dat vind ik handig, maar soms moet het eigenlijk meteen.

haha vaag he..
MMmm geen raad ik heb de nokia c6 en moet dus met vinger over het balkje gaan is zo'n touch screen geval, maar normaal idd met een sterretje krijg je hem van de vergrendel af.
ohhhh ook een touch dus, ja nee ik heb dat ook nog niet uitgezocht, ik doe het dus idd over het balkje heen maar mijn C6 springt na 3 minuten al op vergrendel, ik ben er eigenlijk heel blij om.
Toetsen en aanraakscherm vergrendelen

Door de vergrendelingsschakelaar aan de zijkant van het apparaat te verschuiven kunt u het aanraakscherm en de toetsen vergrendelen of ontgrendelen.

Wanneer het aanraakscherm en de toetsen vergrendeld zijn, is het aanraakscherm uitgeschakeld, en zijn de toetsen niet actief.

Het scherm en de toetsen worden mogelijk automatisch vergrendeld als u het apparaat een tijdje niet gebruikt. Als u de instellingen voor automatische schermen toetsenvergrendeling wilt weergeven, selecteert u Menu > Instellingen en Telefoon > Telefoonbeheer > Aut. toetsblokk. > Per. autom. vergr. ttsnblk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven