3000+ Deel 64
zaterdag 4 september 2010 om 19:24
Deel 64 alweer en iedereen is welkom om gezellig mee te kwekken over de grootst mogelijke onzin en over de meest persoonlijke en gevoelige dingen... en alles daar tussenin.
Let wel: Na 3 postings ben je officieel lid (en verslaafd) You can check out any time but you can never leave!!!!
SVP
- niet quoten van elkaars (persoonlijke) posts
- leed = leed en wordt niet vergeleken, je kan altijd over alles je ei kwijt!
- in dit deel is het officieel verboden voor trilvingers!!
Spring maar achterop!!
Let wel: Na 3 postings ben je officieel lid (en verslaafd) You can check out any time but you can never leave!!!!
SVP
- niet quoten van elkaars (persoonlijke) posts
- leed = leed en wordt niet vergeleken, je kan altijd over alles je ei kwijt!
- in dit deel is het officieel verboden voor trilvingers!!
Spring maar achterop!!
donderdag 9 september 2010 om 10:40
Ibi, in het kader van goed voor jezelf zorgen in zware tijden:
Ga een paar goede schoenen kopen meid.
Je voeten moeten je dragen.
Hela, je zegt wel vaker even tussen neus en lippen door dat 't niet helemaal lekker gaat.
Doe je rustig an?
Zus, ik heb je andere topic gelezen.
Ik denk nog even na,en kom erop terug want heb missch wel advies voor je.
Ga een paar goede schoenen kopen meid.
Je voeten moeten je dragen.
Hela, je zegt wel vaker even tussen neus en lippen door dat 't niet helemaal lekker gaat.
Doe je rustig an?
Zus, ik heb je andere topic gelezen.
Ik denk nog even na,en kom erop terug want heb missch wel advies voor je.
donderdag 9 september 2010 om 10:43
donderdag 9 september 2010 om 13:16
Ik had hier een uitgebreide lunch gemaakt. Salade, uitsmijter met alles erop en eraan enzo. Om het af te maken en omdat het er zo gezellig uitziet voor Werper en mij een klein bodempje witte wijn erbij. Komt mijn moeder binnen;
'Zitten jullie nu al aan de wijn?'
'Ja, wij drinken altijd tussen de middag een flesje wijn. Hoezo?'
Dat hoofd.......
'Zitten jullie nu al aan de wijn?'
'Ja, wij drinken altijd tussen de middag een flesje wijn. Hoezo?'
Dat hoofd.......
donderdag 9 september 2010 om 13:37
Hola!
Heb toch maar een AB kuur gekregen. Klinkt als bronchitis.. Meteen afspraak gemaakt met de stoppen met roken begeleidingsdame, mag nog 2 weken roken en dan finito
En ik ben in mn aanstaande huis geweest! De bewoners waren er even dus heb een rondleiding gevraagd. En ze laten weten dat we heel druk bezig zijn met de financiën. En dat ik mezelf daar al zie wonen! Zei steeds tegen vriendin 'zie je me hier al koken? Zie je me hier ons kindje verschonen? Zie je me hier de administratie doen? Zie je me hier tv kijken?' . Het vrouwtje zag het ook al voor zich en over de prijs was te praten zei ze Ik maak ze gek!! Net zolang ik dat huis heb! En dat hebben ze nu wel door geloof ik
Heb toch maar een AB kuur gekregen. Klinkt als bronchitis.. Meteen afspraak gemaakt met de stoppen met roken begeleidingsdame, mag nog 2 weken roken en dan finito
En ik ben in mn aanstaande huis geweest! De bewoners waren er even dus heb een rondleiding gevraagd. En ze laten weten dat we heel druk bezig zijn met de financiën. En dat ik mezelf daar al zie wonen! Zei steeds tegen vriendin 'zie je me hier al koken? Zie je me hier ons kindje verschonen? Zie je me hier de administratie doen? Zie je me hier tv kijken?' . Het vrouwtje zag het ook al voor zich en over de prijs was te praten zei ze Ik maak ze gek!! Net zolang ik dat huis heb! En dat hebben ze nu wel door geloof ik
donderdag 9 september 2010 om 14:01
Na een soort van wereldreis pfffff file file file, net op tijd voor de electroman thuis. Nu alles weer in orde:) toch hier maar eens poetsen geloof ik:) En de was van de afgelopen week in de machine proppen....
Mijn trap is geweldig geworden trouwens
@ Floor 1 fles maar.... ohhhhhh is dat alles, dat is mediteraan leven toch:)
Menu frigidaire heb ik net besloten toen de parkeerplaats bij de super weer eens vol was.
Mijn trap is geweldig geworden trouwens
@ Floor 1 fles maar.... ohhhhhh is dat alles, dat is mediteraan leven toch:)
Menu frigidaire heb ik net besloten toen de parkeerplaats bij de super weer eens vol was.
donderdag 9 september 2010 om 14:16