3000+ Deel 64
zaterdag 4 september 2010 om 19:24
Deel 64 alweer en iedereen is welkom om gezellig mee te kwekken over de grootst mogelijke onzin en over de meest persoonlijke en gevoelige dingen... en alles daar tussenin.
Let wel: Na 3 postings ben je officieel lid (en verslaafd) You can check out any time but you can never leave!!!!
SVP
- niet quoten van elkaars (persoonlijke) posts
- leed = leed en wordt niet vergeleken, je kan altijd over alles je ei kwijt!
- in dit deel is het officieel verboden voor trilvingers!!
Spring maar achterop!!
Let wel: Na 3 postings ben je officieel lid (en verslaafd) You can check out any time but you can never leave!!!!
SVP
- niet quoten van elkaars (persoonlijke) posts
- leed = leed en wordt niet vergeleken, je kan altijd over alles je ei kwijt!
- in dit deel is het officieel verboden voor trilvingers!!
Spring maar achterop!!
donderdag 9 september 2010 om 15:24
IBI, wat fijn dat HIH naar huis komt! Geniet van elkaar meid.
Ik wist niet een dat Q hier schreef.
Wilde gisteren vroeg naar bed maar bleef hangen bij de 9/11 uitzending. Zelfde gevoel als de meeste van jullie. Verschrikkelijk en laat me weer even niet los.
Ben vandaag eerder naar huis gekomen. Had het onwijs rustig op mijn werk en een knallende koppijn. Wilde even dutje doen voordat we naar de info-avond van school moeten maar tot op heden maar weinig dutje.......
Ik wist niet een dat Q hier schreef.
Wilde gisteren vroeg naar bed maar bleef hangen bij de 9/11 uitzending. Zelfde gevoel als de meeste van jullie. Verschrikkelijk en laat me weer even niet los.
Ben vandaag eerder naar huis gekomen. Had het onwijs rustig op mijn werk en een knallende koppijn. Wilde even dutje doen voordat we naar de info-avond van school moeten maar tot op heden maar weinig dutje.......
donderdag 9 september 2010 om 15:52
Hi freak, ja is huis naast vrienden. Man gaat slecht dus ze moesten eruit. We hadden al een bod gedaan maar was te weinig (wisten wij ook maar niet geschoten is altijd mis). MM is druk bezig met salarisonderhandeling dus hopen dat het nu wel lukt. Staat al 5 mnd te koop en vrouwtje wil er graag vanaf. Dus we doen ons best weer!
Mehn, ik had jackpot! 3 verdovingen gehad, heerlijk! Loop de hele tijd met een gekke bek Ik vind dat echt geweldig he, naar de tandarts gaan. Al die instrumenten en verschillende geluiden. Hang nog net geen spiegel boven mn bek om mee te kijken!
Mehn, ik had jackpot! 3 verdovingen gehad, heerlijk! Loop de hele tijd met een gekke bek Ik vind dat echt geweldig he, naar de tandarts gaan. Al die instrumenten en verschillende geluiden. Hang nog net geen spiegel boven mn bek om mee te kijken!
donderdag 9 september 2010 om 15:58
donderdag 9 september 2010 om 16:26