3000+ Deel 64

04-09-2010 19:24 3020 berichten
Deel 64 alweer en iedereen is welkom om gezellig mee te kwekken over de grootst mogelijke onzin en over de meest persoonlijke en gevoelige dingen... en alles daar tussenin.

Let wel: Na 3 postings ben je officieel lid (en verslaafd) You can check out any time but you can never leave!!!!

SVP

- niet quoten van elkaars (persoonlijke) posts

- leed = leed en wordt niet vergeleken, je kan altijd over alles je ei kwijt!

- in dit deel is het officieel verboden voor trilvingers!!

Spring maar achterop!!

quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 09 september 2010 @ 16:15:

Ik ben blijbaar gek geworden, Er worden topic's geopend waar iemand met een iq van -3 nog het antwoord op zou weten. Pfffffff. Zelf denken blijkbaar heeeeeel moeilijk

Zeg eh, je bedoelt toch niet mijn topic?

Maar,..het zou best kunnen dat mijn iq ernstig gezakt is met al die chemische troep die ik heb gebruikt
Alle reacties Link kopieren
Vil welke is van jou?

O ja loepje moment
quote:verademuis schreef op 09 september 2010 @ 16:28:

hey pop,

Wat rot van die pijnboompitten!Ach, goed voor de lijn......
Wat een ellende Vil! Ik hoop dat je goede tips krijgt!
Vilma, ehhh nieuwe vloerbedekking overheen lijmen
quote:poppedotje schreef op 09 september 2010 @ 16:28:

[...]

als je nou dichterbij zou wonen kon ik je helpen, ik ben echt een ster in verhuizen!

lief van je.

Ik krijg de vloerbedekking er niet uit, vréselijk!

ik heb wel een goede brandverzekering.......

Heb je nog steeds die pijnboompitsmaak in je mond?
Ik ga denk ook een topic openen: Hoe laat is het in Egypte?

Ik heb namelijk werkelijk geen idee meer!
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 09 september 2010 @ 16:27:

[...]

bijna alle nieuwe

Zie er inderdaad 1 in de categorie 'beetje dom'.

appel
Vilma als woningbouwvereniging bellen want dat moet weggehaald worden door vorige bewoners!
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 09 september 2010 @ 16:32:

Vilma, ehhh nieuwe vloerbedekking overheen lijmen heb jij de laatste tijd soms ook te vaak met je neus in de verf en alabastine lucht gehangen? hehehehehe
vera http://www.tijd.in/Cairo
Vilma ik ben ondertussen in 2 huizen aan het klussen dus dat zou best zo kunnen zijn
quote:Vilma schreef op 09 september 2010 @ 16:33:

[...]

heb jij de laatste tijd soms ook te vaak met je neus in de verf en alabastine lucht gehangen? heheheheheWeet jij toevallig waar dat nog te krijgen is? Ik zoek me het leplazarus.
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 09 september 2010 @ 16:33:

Vilma als woningbouwvereniging bellen want dat moet weggehaald worden door vorige bewoners!

Te laat ......

Er is mij bij de overname niet verteld dat het was vast gelijmd..en ik was niet brutaal genoeg om aan een hoekje te gaan trekken....

Domme Vilma, ik weet het....
quote:Christiane04 schreef op 09 september 2010 @ 16:34:

[...]

Weet jij toevallig waar dat nog te krijgen is? Ik zoek me het leplazarus.Ja! In Winterswijk,
Hee Appel, ben je er nog?

Hoe gaat het met jou en ben jij nog bij de meet geweest en hoe was de meet?

Gaat alles ook goed met Appelhond?
10 nieuwe topics vandaag

Levenservaring? ehhhh komt van zelf

vloerbedekking verwijderen Nieuwe overheen lijmen

biedingsverloop koophuis van woonstichting je bied en ze accepteren of niet,

The Fashionista's go Big! #36 succes

Garnalen wokken, maar weet niet hoe! In een pan misschien

Leuk en gezellig Plantje als cadeau Nep lekker makkelijk

Koken voor jezelf, wat en hoe? Koop een kookboek en je moeder is echt wat vergeten je te leren (of vader )

nog ongesteld, kan ik nu al beginnen? Lees de bijsluiter!

zoon, 10 mnd, houd vooral van zout en gekruid eten. ehhhh van wie zal hij dat geleerd hebben???

Sinds wanneer reageert een brandalarm op waterdamp? sinds altijd, warmte en minder zuurstof duhhhh
quote:Vilma schreef op 09 september 2010 @ 16:35:

[...]

Te laat ......

Er is mij bij de overname niet verteld dat het was vast gelijmd..en ik was niet brutaal genoeg om aan een hoekje te gaan trekken....

Domme Vilma, ik weet het....Als nog bellen, want verkeerd ingelicht.. Het mag gewoon niet
Dat is één van de opties Sgaap! Op een andere site zeggen ze wat anders.

Het zit zo: Ongeveer een maand geleden ging hier de wintertijd al in, vanwege de ramadan. Dan is het eerder donker 's avonds en kon er dus eerder gegeten worden. Het feit dat de zon dan 's morgens ook vroeger op is, lijkt niemand echt te realiseren.

Vandaag is het einde van de ramadan en ik weet dat de tijd één dezer dagen tijdelijk terug gaat naar zomertijd. De klok gaat dan dus voor twee weken weer vooruit. De vraag is: vanaf wanneer?

Mijn buren zeggen vanavond, anderen zeggen dat het afgelopen nacht was. Nu wordt er heftig door mij en wat vrienden heen en weer gesmst, want we hebben vanavond een feestje. We worden er op 20.00 uur verwacht. maar niemand weet dus hoe laat het is. De organisatie van het feest is niet te bereiken...
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 09 september 2010 @ 16:38:

[...]

Als nog bellen, want verkeerd ingelicht.. Het mag gewoon nietOp zich wel een idee, maar zullen ze dan niet eeuwig in onderhandeling overgaan ( ik heb geen vertrouwen meer in woningbouwverenigingen na twee grote fouten van hullie)
Ik lees het woord ramadan en krijg acuut honger.

Tot zo, ik ga even een omelet speciaal maken
haha Vilma!
quote:Vilma schreef op 09 september 2010 @ 16:37:

Hee Appel, ben je er nog?

Hoe gaat het met jou en ben jij nog bij de meet geweest en hoe was de meet?

Gaat alles ook goed met Appelhond?

Gaat wel oke met me.

Nee, niet naar de meet geweest, maar die is volgens mij wel gezellig geweest! Was een mini meet geworden.

Met appelhond gaat het goed!

Mijn oren zijn nog nat van het stoeien net!

Hoe is het met straathond?
quote:verademuis schreef op 09 september 2010 @ 16:42:

Dat is één van de opties Sgaap! Op een andere site zeggen ze wat anders.

Het zit zo: Ongeveer een maand geleden ging hier de wintertijd al in, vanwege de ramadan. Dan is het eerder donker 's avonds en kon er dus eerder gegeten worden. Het feit dat de zon dan 's morgens ook vroeger op is, lijkt niemand echt te realiseren.

Vandaag is het einde van de ramadan en ik weet dat de tijd één dezer dagen tijdelijk terug gaat naar zomertijd. De klok gaat dan dus voor twee weken weer vooruit. De vraag is: vanaf wanneer?

Mijn buren zeggen vanavond, anderen zeggen dat het afgelopen nacht was. Nu wordt er heftig door mij en wat vrienden heen en weer gesmst, want we hebben vanavond een feestje. We worden er op 20.00 uur verwacht. maar niemand weet dus hoe laat het is. De organisatie van het feest is niet te bereiken...Wat een toestand zeg!
We hebben net afgesproken dat we er vanuit gaan dat de klok vanavond pas vooruit gaat. In het ergste geval komen we een uur te laat en lachen we er gewoon heel hard om....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven